Рейтинги

Вебинар "DISC – инструмент эффективной коммуникации для HR"

Мы продолжаем проводить для вас суперполезные экспертные вебинары и хотим пригласить на онлайн-встречу с Татьяной Гриценко, где она раскроет тему: "DISC – инструмент эффективной коммуникации для HR"!

DISC – это методика, позволяющая определить поведенческую модель кандидата и его стиль ведения коммуникации. Любой HR – немного психолог, ведь на собеседованиях приходится оценивать не только hard и soft skills, но и паттерны поведения. DISC позволяет определить свой стиль коммуникации и стиль коммуникации коллег, чтобы лучше находить общий язык внутри компании и команд.

Регистрация обязательна ⬇️

Digital-стратегия: 5 главных вопросов для успешного рекрутинга

Как закрывать вакансии эффективнее?
Уметь выделяться среди других компаний и цеплять, даже если вы далеко не Apple — это уже не привилегия, а базовая опция для всех компаний.  26 июня в 17:00 Алина Михель, основатель MarHR, ответит на 5 главных вопросов для успешного рекрутинга:

  • Зачем: как правильно ставить цели?
  • Кто: как получать информацию о тех, чье внимание необходимо?
  • Что: какие формировать месседжи, чтобы достучаться до своей аудитории?
  • Как: как формировать месседжи?
  • Где: какие выбирать каналы и замерять эффективность работу с ними?

Участие бесплатное. Напоминание и ссылку на трансляцию отправят на почту после регистрации: https://bit.ly/2B1ABCH

План індивідуального розвитку: як створити та використати

«Ким ви бачите себе через п’ять років?» - це питання або подібні до нього звучать майже на кожній співбесіді. Завдяки ним HR-менеджери та рекрутери хочуть зрозуміти, які цілі ви перед собою ставите, наскільки ви амбітна особистість та чи відповідають ваші плани очікуванням і можливостям компанії.

Разом з тим, багатьох кандидатів такі питання збивають з пантелику: в сучасних умовах дуже важко щось спланувати чи спрогнозувати. Якщо це про вас, якщо вам важко оцінити, де саме ви знаходитесь на професійному полі, і, головне, де хочете опинитись, вам потрібен план індивідуального розвитку. Цей інструмент допоможе проаналізувати свої думки та почуття, чітко сформувати та зафіксувати цілі, намітити кроки до них.

На безкоштовному вебінарі, у рамках проєкту Talent ON, ми розглянемо, як створити такий індивідуальний план розвитку. А ще поговоримо про:

  • Посткарантинний ринок праці: які професії та навички будуть в попиті.
  • Чому здатність безперервно навчатися – ключовий навик людини XXI століття?
  • Як виглядає план індивідуального розвитку та як його скласти самостійно.
  • Як застосовувати коучингові техніки для аналізу своїх життєвих пріоритетів та цілей.
  • Як відбувається розвиток компетенцій на практиці та сформуємо індивідуальний план розвиваючих дій.
Онлайн курс «Корабель: збери правильну команду на борту»

Вам набридло на співбесідах чути одне, а в роботі бачити зовсім інше? На співбесіді сподобався, а потім шкода звільнити? Прагнете зберегти свій час та навчитись проводити результативні співбесіди за 20 хв.?

Не розумієте куди, а головне - чому стажери зникають? Набридло гаяти час на навчання новачків, які не затримуються в компанії? Бажаєте зрозуміти, що потрібно стажеру, щоб максимально швидко почати приносити дохід компанії?

Вам набридло переробляти роботу підлеглих? Втомились по 100 раз повторювати одну й ту ж інформацію? Бажаєте просто нарешті звільнити свій час для стратегічних задач?

Не знаєте на яку ще «кнопку» натиснути, щоб мотивувати працівника? Бажаєте зрозуміти що мотивує людину насправді ще на етапі співбесіді?

Давно прагнете стати надихаючим лідером? Бажаєте, щоб Команда захоплювалась брендом свого роботодавця та приносила плідні результати?

Запрошуємо на онлайн-курс «Корабель: збери правильну команду на борту». Оволодійте мистецтвом формування команди за 3 тижні!

Зберіть знання в свою «скриню скарбів»: на курсі учасників очікують понад 100 технік та інструментів для роботи з Командою!

На курсі розглянемо 5 ключових тем:
• Підбір та оцінка працівників
• Адаптація персоналу
• Делегування та зворотний зв'язок
• Мотивація: фінансова та нематеріальна
• Бренд роботодавця та залученість працівників

5 модулів з 23.06.20 по  09.07.20
Тривалість – 3 тижні (2 заняття в тиждень по 2 год)

Онлайн-заняття доповнюються робочими зошитами, навчальними презентаціями, шаблонами, схемами,  чек-листами, бізнес-книгами, посиланнями на корисні джерела, доступом до класної кімнати Google. За підсумками курсу видається електронний сертифікат.

Вартiсть участі – 500 грн. Пiдробицi оплаты тут

Програма курсу

Модуль 1 «НА БОРТ ТІЛЬКИ НАЙКРАЩІ: як оцінити кандидата на співбесіді»
У «скриню скарбів» отримаєте: Заявку на підбір, Профіль посади, Форму оцінки.

Модуль 2 «ЛАСКАВО ПРОСИМО НА БОРТ: як адаптувати новачка»
У «скриню скарбів» отримаєте: Схему навчальної програми новачків, Маршрутний лист стажера, Книгу наставника.

Модуль 3 «ХТО ЗА ШТУРВАЛОМ КОРАБЛЯ: як грамотно ставити завдання та делегувати»
У «скриню скарбів» отримаєте: Пам'ятку як хвалити працівника.

Модуль 4 «У ПОШУКАХ СКАРБІВ: що насправді мотивує працівників?»
У «скриню скарбів» отримаєте: Тести на визначення мотивації, Готові кейси та запитання для виявлення потреб.

Модуль 5 «БРЕНД КАПІТАНА та КОРАБЛЯ: як закохати працівника у компанію»
У «скриню скарбів» отримаєте: Опитувальник для визначення чинників залученості, Схему проєкту по зростанню залученості у вашій компанії.

Чому ви навчитеся на курсi:
1.      Створювати портрет кандидата, визначати ключові (професійні, особистісно-ділові, ціннісні) компетенції кандидатів, проводити професійно всі етапи співбесіди та обирати «найсильніших гравців» в Команду.
2.      Формувати карти руху та створювати онлайн програми для успішного проходження адаптації.
3.      Правильній постановці цілей, розподілу завдань між підлеглими і «виховуванню» у  співробітниках відповідальності за результат.
4.      Визначати тип мотивації співробітника і точно прогнозувати його реакцію на той чи інший стимул та використовувати інструменти нематеріального мотивування і стимулювання співробітників.
5.      Залучати працівників у бізнес-процеси та «закохувати» у бренд компанії.

Сформуйте правильну Команду на борту ще до виходу в море. Адже із сильною Командою жодні шторми не страшні!

Курс веде Ольга Добровольська - 10 років в HR та рекрутингу, з 2016 засновник та керівник Консалтингової групи Red Berry (та Рекрутингового агентства Red Berry), 7 років сертифікований бізнес-тренер, консультант з навчання та розвитку працівників компаній, 550 навчальних заходів проведено офлайн та онлайн.

Додоткова iнформацiя:
•       Учасники отримають зошит-конспект із завданнями, які необхідно буде виконувати безпосередньо під час тренінгу.
•       Онлайн тренінг відбуватиметься у програмі Zoom. Перед тренінгом Вам надійде посилання із запрошенням долучитись до конференції. Під час заходу просимо вмикати камеру та мікрофон для спілкування із спікером та іншими учасниками. Рекомендуємо заздалегідь протестувати програму.

Контакти:
067 940 75 40
068 889 93 06

Перші листи кандидатам: базові правила

Про що буде вебiнар:

Перше враження двічі не складеш. Особливо, коли шукаєш кандидата на специфічну роль в умовах шаленої конкуренції. Технічні спеціалісти з досвідом отримують десятки листів щотижня, тому conversation rate в 30% для рекрутера — вже успіх! Тема листів — бездонна і універсальних рецептів, які переконають кожного кандидата, не існує. Але існують базові правила, які допоможуть зробити листи більш конкретними і цікавим в очах цільової аудиторії.

На вебінарі ми поговоримо про те:

• що хочуть знати кандидати з перших листів
• як підготуватись до написання листів і створити власний фреймворк
• чи існує ідеальний час для відправки запитів
• чи варто надсилати фоллоу-апи і що саме туди додати
• які метрики допомагають нам зрозуміти якість наших листів
• яким чином наша технічна команда може допомогти нам з текстами
• що варто запитати, коли ми чуємо «ні»

Спiкер: Iryna Sulatska — рекрутер в американському стартапі Matic, лектор в Lviv IT School і Ukrainian sourcing school, автор статей на HappyMonday і SourceCon. 6 років шукає і знаходить, а ще — обожнюю співпрацювати з програмістами, писати людські перші листи, слухати технічні співбесіди і вважає, що найм — це командна гра, а співбесіда — діалог з ціллю порівняти очікування.

Дата: 30 червня
Час: 18:00
Тривалiсть: 1,5 години

Вартiсть:
350 грн (при сплатi до 20 червня)
400 грн (при оплатi пiсля 20 червня)

Реєстрацiя: https://forms.gle/WS5C6A6zUaFnUPhr8
(пiсля реєстрацiї вам на пошту прийде лист з подробицями щодо оплати)

Вебинар “A competency-based approach in recruitment”

Приглашаем вас на вебинар «Оценка кандидата на основе профиля компетенций» от Ольги Яковиной, People Performance Lead в iDeals Solutions. Вы узнаете о том, что такое компетенции и как их использовать для качественной оценки кандидатов, как разработать профиль для технических специальностей, какие методы стоит использовать для оценки компетенций и как использовать профиль компетенций на всех этапах жизни сотрудника в компании.

Креативные вакансии: как оживить даже то, что нельзя

Что мертво умереть не может. Зато может ожить и привлечь кандидатов.

В MarHR School решили поговорить про креативные вакансии, которые оживят даже то, что нельзя. За дело берется Егор Яценко (Co-founder в Arena.tech) — скучно не будет. Будет огонь!

16 июня в 14:00 на открытом занятии разберемся, как привлечь кандидатов и заодно не обнулить доверие к бренду.

Обсудим:
• Чем отличаются вакансии в соцсетях
• «Ну запостил и запостил»: как создавать визуалы без Артемия Лебедева
• Правила создания мемов: почему не надо постить мышь, если она уже год никуда не (кродеться)

Как всегда бесплатно и онлайн!

Вибір наставника методом ассессменту

Девід Х. Майстер, колишній професор Гарвардської бізнес-школи, американський письменник та експерт із практики управління бізнесом, сказав, що наставництво – це інвестиція в довгостроковий розвиток організації, в її «здоров'я». На вебінарі ми поговоримо про те, навіщо впроваджувати систему наставництва та як правильно вибрати найкращих. А головне – як власними силами організувати ассессмент в компанії та розробити систему нематеріальної мотивації наставників.

Основні тези вебінару:
• Поняття наставництва та чому важливо його впроваджувати
• Як обрати наставника
• Ассессмент наставників
• Компетенції наставників
• Як організувати ассессмент своїми силами
• Як мотивувати наставників

Вебінар безкоштовний.

Уроки карантину для HR і не тільки…

Що відбувалось з вашою компанією протягом останніх двох місяців? Можливо, ви були змушені дещо скорочувати об’єми роботи або змогли швидко трансформувати бізнес-процеси і змінити стратегію діяльності? Як би там не було, події останнього часу безпрецедентні, і на їх причини чи плин ми часто не могли влипнути. Проте тільки від нас залежить те, які уроки з цієї ситуації ми винесемо та як їх використаємо.

Наприклад, ми зрозуміли, що здатність компанії зберегти продуктивність працівників за будь-яких умов – критично важлива. Але якщо не подбати про базові речі, безпеку персоналу, технічну підтримку, не отримаємо бажаного результату. На вебінарі ми поговоримо про те, що ще впливає на ефективність, які існують основні інструменти для роботи керівника при віддаленому форматі роботи та які особливості мають «карантинні» комунікації.

Основні тези вебінару:
• Дистанційна робота: плюси та мінуси
• Як змінюються пріоритети для керівників під час карантину:
- Безпека, підтримка і моральне благополуччя співробітників – пріоритет №1
- Чому комунікація на карантині стала ще важливіша
• Як живе HR на «дистанційці»: як перебудувати традиційні HR-процеси (рекрутмент, навчання, онбоардінг тощо)
• На чому не варто економити під час кризи
• Як правильно виходити з карантину

Вебінар безкоштовний.

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter