Новачок | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "Як перемогти конкурентів в IT-підборі"

Набір талановитих і кваліфікованих співробітників – одне з найскладніших завдань для будь-якої компанії, а особливо, для сфери IT. Саме IT-компанії зіштовхуються  з такими перешкодами як величезний попит на технічні таланти та глобальна конкуренція з іншими роботодавцями. Все це робить залучення кращих фахівців ще більш важливим і складним.

Хочете знати, як перемогти конкурентів в IT-підборі та залучити в компанію найкращих фахівців. Тоді приходьте на вебінар Hurma System, з якого ви дізнаєтеся:

  • Чого чекають IT-фахівці від роботодавців
  • Які канали слід використовувати для залучення IT-фахівців
  • Як упакувати вакансію і зробити її привабливою для IT-фахівців
  • Структура переговорів в IT
  • Як спланувати найм персоналу на новий IT-проэкт і не допустити помилки

Проведе вебінар Світлана Петровічева – засновниця платформи для IT-підбору headz.io та агентства GetIT, проєкту IT Recruiter School, конференції TechRec. Автор тренінгової програми: «Секрети IT підбору». Спікер конференцій: TechRec, Іннополіс «Де шукати програмістів», Риф, HR digital від HH.ru.

 

Коли? 4 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Навички 21 сторіччя: які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям

Запрошуюємо вас на вебінар «Навички 21 століття: дискусія про те, які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям». На вебінарі ви дізнаєтеся відповіді на наступні питання:

  • найзатребуваніші сьогодні компетенції – що ми в них вкладаємо;
  • потреби компаній в розробці моделей компетенцій – запит на актуальність, широке охоплення і нові формати;
  • скільки компетенцій має бути в моделі – з точки зору їх оцінки та бізнес-цілей;
  • компетенції VS цінності – як співвідносяться і чим вимірюються.

Спікери вебінару:

  • Ольга Яковина. Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.
  • Тетяна Коломбет. Директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт з оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів.

Коли? 21 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

HR-дашборди: як почати говорити з бізнесом мовою цифр

HR-дашборд – інструмент, який є важливою частиною HR-звітності та основою для прийняття рішень. Якщо хочете знати все про HR-дашборди, приходьте на вебінар Hurma System і Work.ua: «Автоматичні HR-дашборди. Як почати говорити з бізнесом мовою цифр і скоротити кількість регулярних звітів».

Спікер вебінару – Євген Бондаренко, HRD «Медіа Група Україна» з 15-річним досвідом роботи у сфері HR, творець і ексдиректор Академії ДТЕК. Крім того, Євген ще й автор трьох бізнес-книг: «На старт. Книга для тих, кому судилося побудувати успішну кар'єру», «HR без бюджету. Робіть більше коштом меншого», «Успішний керівник» та автор першої в Україні навчальної програми з підготовки HR-аналітиків.

На вебінарі Євген розкриє наступні теми:

  • Проблема звітів, які ми робимо
  • Модель зрілості бізнесу по роботі з даними. А де ви є ви?
  • Прості питання про бізнес і чому ми не знаємо на них відповідей
  • Стара модель VS Нова модель роботи з даними
  • Приклади реальних HR-дашбордів
  • Навіщо потрібні автоматичні дашборди та як їх використовувати
  • З чого почати?

Коли? 23 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди». Вебінар проведе наш постійний гість Тетяна Коломбет – директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, професійний рекрутер і експерт в оцінці персоналу.

Асистувати Тетяні буде Валерія Стрельчина, старший консультант Formatta UA, в HR-сфері з 2007 року. Валерія керує проєктами з підбору та оцінки співробітників від рівня фахівців до топменеджерів. Розробляє і реалізує стратегії пошуку і відбору з використанням оціночних інструментів, у тому числі діагностики командних ролей. За час роботи оцінила понад 400 менеджерів. Підбирає в команду такого співробітника, який підвищить ефективність відділу і компанії загалом. 

На вебінарі Тетяна Коломбет і Валерія Стрельчина розкажуть:

  • як підвищити ефективність топ команди з урахуванням типології ролей;
  • з яких швидко реалізованих кроків можна почати і як спланувати роботу «надовго»;
  • п'ять вад команди – головні проблеми, з якими стикається будь-яка команда, і способи їх вирішення;
  • які бувають командні ролі і як їх визначити;
  • чому однорідний склад топ команди – шлях в нікуди та чим корисна різноманітність ролей;
  • можливості та обмеження команд з різним розподілом ролей.

Коли? 8 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

«Как HR-бренд и AI помогают в работе с сотрудниками»

HR-бренд есть во всех IT компаниях. Разница только в степени его эффективности: у одних «настройка» проведена правильно, у других ее вовсе нет. А насколько эффективно работает ваш? На нашем мероприятии вы это поймете. А также узнаете, как повысить эффективность своего HR-бренда и модернизировать его так, чтобы соответствовать современным требованиям.

О чем поговорим:

  • Что такое HR-бренд и чем вашей компании грозит его отсутствие
  • Роль автоматизации в повышении эффективности бренда работодателя
  • Как AI помогает в развитии HR-бренда

Спикер: Владимир Федак, CEO IT Svit (провайдер IT решений и услуг для бизнеса). Основатель HRM/HRIS Hurma System. Опыт работы в сфере в построения эффективных IT-команд более 15 лет.

Ведущая: Наталья Балабанова, Founder Universe IT

Трансляция будет происходить через Facebook Live 

Вебинар «Как HR-маркетинг помогает находить «своих» людей»

Работа HR-специалистов подразумевает использование стратегий маркетинга, создание рекламных кампаний, направленных на улучшение бренда работодателя. HR-специалисты позиционируют компанию, как лучшее место для работы, привлекая новые таланты и удерживая ключевых сотрудников.

Хотите больше узнать об HR-маркетинге? Тогда приходите на вебинар Hurma System и Work.ua: «Как HR-маркетинг помогает находить «своих» людей», который состоится 26 ноября. Спикер – Александра Летова, руководитель отдела маркетинга Work.ua, до недавнего времени HR-маркетолог Work.ua. Три года была руководителем отдела контента, включая другие проекты, специализировалась на написании статей для работодателей и HR.

На вебинаре Александра Летова расскажет:

  • о чем мы говорим, когда говорим об HR-маркетинге;
  • как правила превратить в культуру;
  • почему «весело и интересно» это еще и «продуктивно и эффективно».

 

❗️Важно❗️ Мы ценим личное общение и предоставляем слушателям возможность задать вопросы спикеру напрямую. Запись вебинара будет доступна через 30 дней, после его проведения. 

Когда? 26 ноября в 17:00 по киевскому времени.

Вебинар бесплатный после регистрации 🌟

 

Информационный партнер - Work.ua – лучший ресурс для поиска работы, который ежедневно посещает около 160 000 пользователей. Если вам нужно найти сотрудника или, наоборот, работу, то в первую очередь вы вспомните о Work.ua. Это самый удобный и самый быстрый сайт по трудоустройству в Украине. Те, кто хотя бы раз пользовался услугами Work.ua, подтвердят его эффективность.

 

Невербальная и психологическая оценка кандидата на собеседовании. Как глубинно оценить кандидата за 1 час

Возможно ли глубоко оценить личностные и профессиональные качества кандидата за 1 час? На вебинаре «Невербальная и психологическая оценка кандидата на собеседовании. Как глубинно оценить кандидата за 1 час», Ирина Сидорчук, HRD «binotel» & founder «Sydorchuk Consulting» расскажет:

  • о чем говорят жесты кандидатов;
  • по каким двум индикаторам определять токсиков;
  • как правильно выявить внутреннюю мотивацию кандидата;
  • какой стиль управления подойдет кандидату;
  • как с помощью жестов распознать вранье.

У Ирины Сидорчук более 11 лет опыта построения HR-систем в лидирующих компаниях: «binotel», «bodo», сеть ресторанов «Salateira», «Mister cat», корпорация «UBG», сеть магазинов «PORTES» и «Максибуд Инжиниринг». С 2013 года Ирина является бизнес-тренером и автором обучающих программ для HR-специалистов и управленцев. В 2018 году была соавтором проекта Job bot и одержала победу в номинации «столица HR Brand». 

Кроме того, Ирина Сидорчук – автор книги «Эйчарня. 69 и 9 идей как сделать сотрудников счастливыми», автор статей в различных HR-изданиях и активный участник HR-клубов, профессиональных мастер-классов, ивентов, HR-форумов и конференций.

 

❗️Важно❗️ Мы ценим личное общение и предоставляем слушателям возможность задать вопросы спикеру напрямую. Запись вебинара будет доступна через 30 дней, после его проведения. 

Когда? 1 декабря в 17:00 по киевскому времени.

Вебинар бесплатный после регистрации.

 

Информационный партнер - Work.ua – лучший ресурс для поиска работы, который ежедневно посещает около 160 000 пользователей. Если вам нужно найти сотрудника или, наоборот, работу, то в первую очередь вы вспомните о Work.ua. Это самый удобный и самый быстрый сайт по трудоустройству в Украине. Те, кто хотя бы раз пользовался услугами Work.ua, подтвердят его эффективность.

 

Вебинар "Как выстроить эффективную команду единомышленников"

Команда единомышленников в компании – залог успешной и эффективной работы всех сотрудников 17 ноября, Павел Маркасьян, совместно с Hurma System проведет вебинар «Как выстроить эффективную команду единомышленников?».

Павел Маркасьян – HRD компании Trionika c 10-летним опытом в обучении и управлении персоналом, сертифицированный коуч (ECF), автор нескольких интернет-проектов по шаблонам презентаций PowerPoint и основатель PowerPoint Academy. 

На вебинаре Павел расскажет:

  • Понятие команды и отличия от группы людей
  • Этапы развития команды
  • Роль лидера в формировании эффективной команды
  • Поведенческая типология DISC
  • Командные роли
  • Социальные лифты сотрудников
  • Коучинговый подход в развитии сотрудников
  • Как эффективно управлять командой в режиме частичной «удаленки»

 

❗️Важно❗️ Мы ценим личное общение и предоставляем слушателям возможность задать вопросы спикеру напрямую. Запись вебинара будет доступна через 30 дней, после его проведения. 

Когда? 17 ноября в 17:00 по киевскому времени.

Вебинар бесплатный после регистрации.

 

Информационный партнер - Work.ua – лучший ресурс для поиска работы, который ежедневно посещает около 160 000 пользователей. Если вам нужно найти сотрудника или, наоборот, работу, то в первую очередь вы вспомните о Work.ua. Это самый удобный и самый быстрый сайт по трудоустройству в Украине. Те, кто хотя бы раз пользовался услугами Work.ua, подтвердят его эффективность.

 

PEOPLE MANAGEMENT 9: Атланты для талантов

People-менеджеры оказались в авангарде перед самыми сложными вызовами новой реальности. Вы первыми осознали, что волшебной таблетки не существует, но с хаосом и неизбежными переменами приходят новые возможности развития и роста - обсудим их вместе 22 октября 2020 в рамках девятой бизнес-конференции PEOPLE MANAGEMENT 9: АТЛАНТЫ ДЛЯ ТАЛАНТОВ. 

Это бизнес-событие, которое поможет вам найти новые инструменты и смыслы работы с людьми, создать единую цель и сильное видение и привлечь в команду правильных людей. Вы с нами?

Ключевые спикеры и темы конференции:

  • Елена Жильцова, руководитель программы Executive MBA kmbs

ТЕМА: L&D,  DLS  и три ключевых прогноза. Каким будет корпоративное обучение и развитие в Новой Нормальности.

  • Елена Плахова,  директор по корпоративным коммуникациям «Новой почты»

ТЕМА: Управление человеческим капиталом VS человеческой ценностью.

  • Рената Чучмай, старший вице-президент и Global HR Business Partner компанії SoftServe.

ТЕМА: Ментальное здоровье компании

  • Ольга Горбановская, партнер EY в Украине, руководитель практики. People Advisory Services EY в Украине.

ТЕМА: Вектор трансформации HR: что там, за горизонтом

  • Виктория Смусь,  руководитель отдела развития, Johnson & Johnson; Денис Голубчиков,  директор Johnson & Johnson Ukraine 

ТЕМА: Как «разжечь» онлайн-жизнь в команде

  • Наталья Кульчицкая, HRD компании «Кернел» 

ТЕМА: Вирус перемен: как не дать сотрудникам впасть в панику, сохранить их продуктивность и беспрерывность бизнеса

  • Анна Адом, директор по управлению персоналом и бытом Ferrexpo Poltava Mining 

ТЕМА: Уникальный случай оценки сотрудников компании: сквозной пул талантов – от рабочих до СЕО.

А так же в программе конференции 2 панельные дискуссии на темы:

  •  «Новые HR-челленджи в эпоху панденомики» с Александром Кучеренко, Ренатой Чучмай, Ольгой Горбановской, Надеждой Сиренко и Анной Власовой.     
  • «What is The People Management Future?» с Игорем Новиковым, Мариной Авдеевой, Натальей Емченко и Анатолием Амелиным.

Ждем вас 22 октября, в Kyiv Event Hall, на PEOPLE MANAGEMENT 9: АТЛАНТЫ ДЛЯ ТАЛАНТОВ! 

Приходите управленческими командами, чтобы вдохновиться новыми идеями и осознанно применять их в работе.

При покупке 3 билетов 4-й – в подарок!

Детальнее о конференции 

Forum HR Talks

Forum HR Talks - це форум доброти, новий підхід до HR-івентів у найкращих традиціях мотиваційних спічів та з HR адаптацією від команди спільноти інтелектуального волонтерства HR Today, місія якого ділитися ідеями, що МОТИВУЮТЬ, заряджають ЕНЕРГІЄЮ та НАДИХАЮТЬ діяти.

Деталі про форум

Головна ідея форуму доброти - НАДИХАЄМО ЗМІНЮВАТИСЬ!

Минулого року ми зібрали 260 відвідувачів форуму, та 24 надихаючих спікера в офлайн форматі. Цьогоріч ми стартуємо у ГІБРИДНІЙ ФОРМІ - online та offline (деталі на сайті форуму)

HR Talks - 100% благодійний захiд! Усі виручені кошти будуть спрямовані на допомогу кільком діткам з розладами аутичного спектру. Ми хочемо реалізувати можливість безкоштовної терапії, що дасть змогу наблизити їх до повноцінного життя

💰 Вартість квитка 500 грн. (online) та 700 грн. (offline)

Тож навчайтесь, надихайтесь, розширюйте нетворк з колегами, створюйте добро ♥️

 

Генеральний партнер OLX Робота

Інформаційний партер Hurma

 

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter