Архивы Новачок | HURMA

Рейтинги

Вебінар "Як HR-у реалізувати свій потенціал: кар'єрний самокоучинг"

Одне із завдань HR — допомагати співробітникам реалізовувати свій потенціал. HR проводить оцінку, складає плани розвитку, має коучингові інструменти, але які інструменти і як їх застосувати на собі фахівці часто не знають.

Навчитися самостійно оцінювати свій потенціал та складати карту кар'єрного розвитку, ви зможете на безкоштовному інтерактивному вебінарі від HURMA «Як HR-у реалізувати свій потенціал: кар'єрний самокоучинг». Ви не тільки отримаєте корисну інформацію, а й виконаєте практичні вправи, а також зможете поставити питання спікеру.

Коли? 18 листопада о 17.00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування та надаємо слухачам можливість поставити запитання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів після його проведення.

 

Вебінар "4-денний робочий тиждень — новий дух корпоративної культури"

Тренд на 4-денний робочий тиждень з'явився не просто так. З досвіду Microsoft та експерименту над бізнесом всієї Ісландії, скорочений робочий тиждень допомагає знижувати вигорання та рівень стресу, підвищує психологічний комфорт та лояльність співробітників до компанії. Дивно, але зменшення робочих днів тільки підвищує продуктивність співробітників.

SpurIT — одна з небагатьох IT-компаній в СНД, що наважилися на такий експеримент. На безкоштовному вебінарі від HURMA System «4-денний робочий тиждень — новий дух корпоративної культури», HR розкажуть, як оновлений графік відбився на житті співробітників та їх продуктивності.

Коли? 2 листопада в 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів після його проведення.

VI Smart HR Online Marathon

VI Smart HR Online Marathon - наймасштабніша онлайн-конференція для HR, яку ми організовуємо вже в шостий раз. 30 вересня в прямому ефірі виступлять HR-директора і фахівці провідних міжнародних компаній України. Вони поділяться кейсами, досвідом і трендами в управлінні персоналом.

 

Безкоштовно після реєстрації - https://bit.ly/3y2VNj8

 

Кому буде корисна конференція?

  • Новачкам в HR
  • Професіоналам
  • Власникам бізнесу

 

Чекаємо на вас 30 вересня!

Вебінар "Проєктний менеджмент у рекрутменті: підходи та інструменти підвищення ефективності"

IT рекрутмент – це в першу чергу проєкт з командою, ресурсами, чіткими термінами, очікуваними результатами та іншими невід'ємними елементами. На вебінарі розповімо про те, як організовано проєктне управління в наймі та які інструменти використовує міжнародна продуктова компанія iDeals.

 

На вебінарі обговоримо такі теми:

  • Планування – запорука будь-якого успішного проєкту
  • Команда та ресурси – ролі та RACI матриця
  • Waterfall або Agile – так, в рекрутменті це теж є 🙂
  • Процеси та ритуали
  • Ретро – шлях до розвитку та вдосконалення
  • Інструменти для автоматизації та підвищення ефективності.

 

Спікер: Антон Маслов VP of Operations в продуктовій компанії iDeals.
Відповідає за управління 2 стратегічними функціями: найм персоналу (talent acquisition) і клієнтська підтримка (customer support).

15 років досвіду у сферах клієнтського сервісу, продажів, операційного управління, рекрутингу, аутсорсу. Розвиває міжнародні команди підтримки клієнтів і залучення талантів від Бразилії до Китаю. Експерт з побудови процесів і операційного управління.

 

Коли? 2 вересня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Q&A сесія "Чотириденний робочий тиждень: впровадження, досвід і враження"

Розмови про можливість зменшення кількості робочих годин на тиждень вже давно породжують бурхливі дискусії в соціальних мережах. Питань залишається набагато більше, ніж відповідей.

Що вийшло у тих, хто спробував? З якими складнощами вони зіткнулися при впровадженні 4-денного робочого тижня? Як скорочення кількості робочих годин вплинуло на процеси?

Якщо ви хочете дізнатися реальний досвід, враження і аналітику впровадження 4-денного робочого тижня, а також поставити питання в форматі реального часу - запрошуємо вас на безкоштовну Q&A сесію HURMA System: «Чотириденний робочий тиждень: впровадження, досвід і враження».

Коли? 25 серпня о 13.00.

Q&A сесія безкоштовна після реєстрації.

 

Практичний інтенсив "Інтерв'ю за компетенціями"

Після курсу ви зможете

  • Сформувати розуміння специфіки інтерв'ю за компетенціями
  • Проводити інтерв'ю за компетенціями якісніше
  • Правильно оцінювати і використовувати результати інтерв'ю

Практичний інтенсив зі зворотним зв'язком, рекомендаціями і матеріалами від експерта.

Інтенсив для тих, хто хоче перейти на наступний рівень володіння інструментом, поглибити і систематизувати свої знання.

Забронюйте місце на курсі вже зараз зі знижкою 30%: https://bit.ly/3hI5ezK.

HR & Recruitment in IT Summit'21

Запрошуємо на HR & Recruitment in IT Summit'21 від Geekle!

Формат: Онлайн

Дати: 22-23 вересня, 2021

На Вас чекають більше 20 годин гарячих кейсів від професіоналів HR та рекрутингу з 30+ IT-компаній, серед яких: Adobe, Samsung, Airbnb, Rakuten, HP, NEC, DXC Technology, Everis (by NTT Data) та ін.

Поговоримо про останні тренди та виклики: специфіка роботи в стартапах, як зберегти команду при злитті та поглинанні, мистецтво адаптації та протидія вигоранню команди, як швидко й ефективно підбирати таланти, про підвищення продуктивності та diversity, бренд роботодавця, лайфхаки та багато іншого!

Зареєструйтеся зараз, щоб прокачати свої скіли на прикладах конкретних кейсів і бути в курсі останніх тенденцій!

Використовуйте промокод на знижку: HURMA та отримайте -15% знижку на всі квитки!

Зареєструйтесь безкоштовно аби отримати доступ до 3 кейсів щодня - https://link.geekle.us/HURMA

Приходьте за інсайтами та рішеннями для вашої компанії! 

 

Q&A сесія "Офіс vs Remote: кейси відомих IT-компаній"

Пандемія збавляє обертів, через що багато компаній задумуються  про повернення до звичної роботи в офісі. Але як це зробити, якщо багатьом співробітникам більше підходить remote формат? Як переконати співробітників повернутися в офіс, які “плюшки” для цього використати та чи потрібно взагалі це робити - дізнаєтеся на безкоштовній Q&A сесії HURMA System і Smart Hires.

Вебінар "Міжнародний найм: нюанси, лайфхаки й особливості різних країн"

У кожній країні свій менталітет, свої погляди на те, якою має бути компанія, які умови та можливості пропонувати. Саме тому шукати кандидатів на міжнародному ринку – складна задача, яка вимагає глибокого розуміння кожного менталітету.

Приходьте на вебінар Hurma System «Міжнародний найм: нюанси, лайфхаки й особливості різних країн», який проведе Олег Педай – Talent Acquisition Lead в Ciklum. У Олега понад 10 років досвіду в рекрутменті, в тому числі й в країнах Європи, США. Працював з такими індустріями як IT, банківський сектор, FMCG, сільське господарство, державний сектор.

Коли? 13 липня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Інтерв'ю за компетенціями: яка ціна помилки"

Інтерв'ю за компетенціями – один з найефективніших інструментів, який використовується при наймі та підборі нових фахівців. Його головна перевага – високий ступінь деталізації, який допомагає уникнути неправди та соціально бажаних відповідей: кандидат може підготуватися до інтерв'ю, але продумати велику кількість деталей досить складно. Ґрунтується компетентностний підхід на здатності прогнозувати успіх кандидата на певній позиції за допомогою аналізу його поведінки в минулих ситуаціях.

Якщо ви хочете дізнатися всі секрети та тонкощі проведення інтерв'ю за компетенціями й з легкістю використовувати цей інструмент в роботі - запрошуємо вас на безкоштовний вебінар HURMA System: «Інтерв'ю за компетенціями: яка ціна помилки».

Коли? 8 липня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter