Рейтинги

Вебинар "DISC – инструмент эффективной коммуникации для HR"

Мы продолжаем проводить для вас суперполезные экспертные вебинары и хотим пригласить на онлайн-встречу с Татьяной Гриценко, где она раскроет тему: "DISC – инструмент эффективной коммуникации для HR"!

DISC – это методика, позволяющая определить поведенческую модель кандидата и его стиль ведения коммуникации. Любой HR – немного психолог, ведь на собеседованиях приходится оценивать не только hard и soft skills, но и паттерны поведения. DISC позволяет определить свой стиль коммуникации и стиль коммуникации коллег, чтобы лучше находить общий язык внутри компании и команд.

Регистрация обязательна ⬇️

Digital-стратегия: 5 главных вопросов для успешного рекрутинга

Как закрывать вакансии эффективнее?
Уметь выделяться среди других компаний и цеплять, даже если вы далеко не Apple — это уже не привилегия, а базовая опция для всех компаний.  26 июня в 17:00 Алина Михель, основатель MarHR, ответит на 5 главных вопросов для успешного рекрутинга:

  • Зачем: как правильно ставить цели?
  • Кто: как получать информацию о тех, чье внимание необходимо?
  • Что: какие формировать месседжи, чтобы достучаться до своей аудитории?
  • Как: как формировать месседжи?
  • Где: какие выбирать каналы и замерять эффективность работу с ними?

Участие бесплатное. Напоминание и ссылку на трансляцию отправят на почту после регистрации: https://bit.ly/2B1ABCH

План індивідуального розвитку: як створити та використати

«Ким ви бачите себе через п’ять років?» - це питання або подібні до нього звучать майже на кожній співбесіді. Завдяки ним HR-менеджери та рекрутери хочуть зрозуміти, які цілі ви перед собою ставите, наскільки ви амбітна особистість та чи відповідають ваші плани очікуванням і можливостям компанії.

Разом з тим, багатьох кандидатів такі питання збивають з пантелику: в сучасних умовах дуже важко щось спланувати чи спрогнозувати. Якщо це про вас, якщо вам важко оцінити, де саме ви знаходитесь на професійному полі, і, головне, де хочете опинитись, вам потрібен план індивідуального розвитку. Цей інструмент допоможе проаналізувати свої думки та почуття, чітко сформувати та зафіксувати цілі, намітити кроки до них.

На безкоштовному вебінарі, у рамках проєкту Talent ON, ми розглянемо, як створити такий індивідуальний план розвитку. А ще поговоримо про:

  • Посткарантинний ринок праці: які професії та навички будуть в попиті.
  • Чому здатність безперервно навчатися – ключовий навик людини XXI століття?
  • Як виглядає план індивідуального розвитку та як його скласти самостійно.
  • Як застосовувати коучингові техніки для аналізу своїх життєвих пріоритетів та цілей.
  • Як відбувається розвиток компетенцій на практиці та сформуємо індивідуальний план розвиваючих дій.
Онлайн курс «Корабель: збери правильну команду на борту»

Вам набридло на співбесідах чути одне, а в роботі бачити зовсім інше? На співбесіді сподобався, а потім шкода звільнити? Прагнете зберегти свій час та навчитись проводити результативні співбесіди за 20 хв.?

Не розумієте куди, а головне - чому стажери зникають? Набридло гаяти час на навчання новачків, які не затримуються в компанії? Бажаєте зрозуміти, що потрібно стажеру, щоб максимально швидко почати приносити дохід компанії?

Вам набридло переробляти роботу підлеглих? Втомились по 100 раз повторювати одну й ту ж інформацію? Бажаєте просто нарешті звільнити свій час для стратегічних задач?

Не знаєте на яку ще «кнопку» натиснути, щоб мотивувати працівника? Бажаєте зрозуміти що мотивує людину насправді ще на етапі співбесіді?

Давно прагнете стати надихаючим лідером? Бажаєте, щоб Команда захоплювалась брендом свого роботодавця та приносила плідні результати?

Запрошуємо на онлайн-курс «Корабель: збери правильну команду на борту». Оволодійте мистецтвом формування команди за 3 тижні!

Зберіть знання в свою «скриню скарбів»: на курсі учасників очікують понад 100 технік та інструментів для роботи з Командою!

На курсі розглянемо 5 ключових тем:
• Підбір та оцінка працівників
• Адаптація персоналу
• Делегування та зворотний зв'язок
• Мотивація: фінансова та нематеріальна
• Бренд роботодавця та залученість працівників

5 модулів з 23.06.20 по  09.07.20
Тривалість – 3 тижні (2 заняття в тиждень по 2 год)

Онлайн-заняття доповнюються робочими зошитами, навчальними презентаціями, шаблонами, схемами,  чек-листами, бізнес-книгами, посиланнями на корисні джерела, доступом до класної кімнати Google. За підсумками курсу видається електронний сертифікат.

Вартiсть участі – 500 грн. Пiдробицi оплаты тут

Програма курсу

Модуль 1 «НА БОРТ ТІЛЬКИ НАЙКРАЩІ: як оцінити кандидата на співбесіді»
У «скриню скарбів» отримаєте: Заявку на підбір, Профіль посади, Форму оцінки.

Модуль 2 «ЛАСКАВО ПРОСИМО НА БОРТ: як адаптувати новачка»
У «скриню скарбів» отримаєте: Схему навчальної програми новачків, Маршрутний лист стажера, Книгу наставника.

Модуль 3 «ХТО ЗА ШТУРВАЛОМ КОРАБЛЯ: як грамотно ставити завдання та делегувати»
У «скриню скарбів» отримаєте: Пам'ятку як хвалити працівника.

Модуль 4 «У ПОШУКАХ СКАРБІВ: що насправді мотивує працівників?»
У «скриню скарбів» отримаєте: Тести на визначення мотивації, Готові кейси та запитання для виявлення потреб.

Модуль 5 «БРЕНД КАПІТАНА та КОРАБЛЯ: як закохати працівника у компанію»
У «скриню скарбів» отримаєте: Опитувальник для визначення чинників залученості, Схему проєкту по зростанню залученості у вашій компанії.

Чому ви навчитеся на курсi:
1.      Створювати портрет кандидата, визначати ключові (професійні, особистісно-ділові, ціннісні) компетенції кандидатів, проводити професійно всі етапи співбесіди та обирати «найсильніших гравців» в Команду.
2.      Формувати карти руху та створювати онлайн програми для успішного проходження адаптації.
3.      Правильній постановці цілей, розподілу завдань між підлеглими і «виховуванню» у  співробітниках відповідальності за результат.
4.      Визначати тип мотивації співробітника і точно прогнозувати його реакцію на той чи інший стимул та використовувати інструменти нематеріального мотивування і стимулювання співробітників.
5.      Залучати працівників у бізнес-процеси та «закохувати» у бренд компанії.

Сформуйте правильну Команду на борту ще до виходу в море. Адже із сильною Командою жодні шторми не страшні!

Курс веде Ольга Добровольська - 10 років в HR та рекрутингу, з 2016 засновник та керівник Консалтингової групи Red Berry (та Рекрутингового агентства Red Berry), 7 років сертифікований бізнес-тренер, консультант з навчання та розвитку працівників компаній, 550 навчальних заходів проведено офлайн та онлайн.

Додоткова iнформацiя:
•       Учасники отримають зошит-конспект із завданнями, які необхідно буде виконувати безпосередньо під час тренінгу.
•       Онлайн тренінг відбуватиметься у програмі Zoom. Перед тренінгом Вам надійде посилання із запрошенням долучитись до конференції. Під час заходу просимо вмикати камеру та мікрофон для спілкування із спікером та іншими учасниками. Рекомендуємо заздалегідь протестувати програму.

Контакти:
067 940 75 40
068 889 93 06

Митап "Метрики рекрутинга и data-driven работа с hiring менеджерами"

Спикер конференции HR PRO ECO, Анастасия Геллер вместе с Юлией Бодун расскажут о рекрутинговых метриках, их использовании в оценке процесса найма и переговорах с hiring-менеджерами.

Доклад поможет понять:

- Почему вакансии закрываются медленно или не закрываются вовсе;
- Как обсудить сложности поиска с hiring-менеджером;
- Как оценить эффективность работы команды или проанализировать "узкие места" в процессе работы.

О чем будем говорить:

1. Введение: Что такое метрики, как их выбрать и для чего они нужны
2. Метрики
2.1 Основные исходные данные: что анализировать
2.2 Funnel-based аналитика
- Анализ воронки
- Обратное планирование рекрутинга
- Sourced-to-hired/sourced-per-sent/Sent-to-hired
2.3 Sales-метрики - Open rate - Response rate - Positive response rate
2.4 Marketing/business-метрики
- Аналитика источников найма: стоимость и эффективность
- Cost-Per-Hire
2.5 Календарные метрики
- Time-to-hire
- Time-to-the first candidate
2.6 Candidate experience: как измерить качество? Сбор фидбеков от кандидатов. NPS-based оценка кандидатского опыта и способы его улучшения
3. Как и где это считать: наш кейс (пример документации с отчетностью и аналитикой)
4. Data-driven approach в переговорах с hiring-менеджерами
- Как быть услышанным в диалоге с hiring-менеджером
- Риск-менеджмент. Какие вопросы задавать для первичного анализа
- Анализ рынка (з/п, требования, дефицитность технологии)
5. Использование данных в продажах услуг для внешних рекрутеров. Менеджмент ожиданий
6. Отчетность для клиентов. Оценка удовлетворенности клиента рекрутинг процессом

Кому будет полезно:

IT рекрутерам, Recruitment Leads, и всем кто отвечает за рекрутинг в компании.

Спикеры:

Анастасия Геллер спикер конференции HR PRO ECO, CEO в GUID, IT Talent Search.
Юлия Бодун Business Development Manager в GUID, IT Talent Search.

Когда: 2 июля (чт) 19:00 - 21:30. Вместе мы проведем: 2-2.5 часа (доклад, вопросы, живое обсуждение, кейсы из практики спикеров)

Перші листи кандидатам: базові правила

Про що буде вебiнар:

Перше враження двічі не складеш. Особливо, коли шукаєш кандидата на специфічну роль в умовах шаленої конкуренції. Технічні спеціалісти з досвідом отримують десятки листів щотижня, тому conversation rate в 30% для рекрутера — вже успіх! Тема листів — бездонна і універсальних рецептів, які переконають кожного кандидата, не існує. Але існують базові правила, які допоможуть зробити листи більш конкретними і цікавим в очах цільової аудиторії.

На вебінарі ми поговоримо про те:

• що хочуть знати кандидати з перших листів
• як підготуватись до написання листів і створити власний фреймворк
• чи існує ідеальний час для відправки запитів
• чи варто надсилати фоллоу-апи і що саме туди додати
• які метрики допомагають нам зрозуміти якість наших листів
• яким чином наша технічна команда може допомогти нам з текстами
• що варто запитати, коли ми чуємо «ні»

Спiкер: Iryna Sulatska — рекрутер в американському стартапі Matic, лектор в Lviv IT School і Ukrainian sourcing school, автор статей на HappyMonday і SourceCon. 6 років шукає і знаходить, а ще — обожнюю співпрацювати з програмістами, писати людські перші листи, слухати технічні співбесіди і вважає, що найм — це командна гра, а співбесіда — діалог з ціллю порівняти очікування.

Дата: 30 червня
Час: 18:00
Тривалiсть: 1,5 години

Вартiсть:
350 грн (при сплатi до 20 червня)
400 грн (при оплатi пiсля 20 червня)

Реєстрацiя: https://forms.gle/WS5C6A6zUaFnUPhr8
(пiсля реєстрацiї вам на пошту прийде лист з подробицями щодо оплати)

Sourcing webinar: Web scraping

Кому будет интересно:

- опытным рекрутерам/сорсерам, которые хотят углубиться в продвинутый сорсинг;
- рекрутерам, которые работают с крупными локациями или с большим количеством вакансий;
- лидогенераторам и сейлз менеджерам, которые хотят автоматизировать свою работу.

О вебинаре:

• На вебинаре вы научитесь вытягивать данные с разных сайтов (LinkedIn, Github, Facebook, Meetup и т.д.)
• Мы разберём несколько инструментов и вы сможете выбирать более подходящий для вашей задачи.
• После вебинара вы сможете в один клик собрать базу данных с контактами и ссылками на профили нужных вам людей.

Спикер: Елена Волк

Дата и время: 23 июня 2020, начало в 19:00 по Киеву
Стоимость: 450 грн

Язык проведения: русский

О спикере: Elena Volk - основатель и идейный вдохновитель команды EvoTalents; в прошлом рекрутер с опытом 8+ лет в продуктовых IT компаниях; автор статей на SourceCon и TLNT; спикер в Ukrainian Sourcing School.

Регистрация: https://forms.gle/8HvvkSfdeA9SQKe8A

 

Вебинар «Как уволить, чтобы к вам вернулись»

«Я увольняюсь» — эта фраза от сотрудника, пожалуй, возглавляет топ страхов на рабочем месте у HR-менеджеров. Тем более, если ее говорит ценный специалист. Но, согласитесь, есть такая категория сотрудников, которых нужно увольнять. И чем быстрее вы это сделаете, тем будет лучше для компании.

С другой стороны, карантин и кризис напомнили нам, что бывают ситуации, в которых приходится прощаться с персоналом не по своей воле.

В любом случае, увольнять людей нужно правильно. Это не только развивает ваш бренд работодателя, а и сохраняет теплые отношения с крутыми специалистами, которые однажды могут вернуться.

На вебинаре мы разберем:

• Почему сотрудники уходят
• Когда нужно увольнять, а когда давать второй шанс
• Как прощаться со специалистом и «оставаться друзьями»
• Негативные отзывы и разрушенный бренд работодателя: последствия неправильного офбординга
• Exit-интервью: как правильно его провести

Ждем вас 25 июня в 18:00 по киевскому времени.

Зарегистрироваться на вебинар можно по ссылке: https://bit.ly/HurmaEventsBot

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter