uk
Почему M 3.0
По данным Make Their Day Research Firm и Badgeville, среди всех мотиваторов для людей самые ценные нематериальные — признание и сотрудничество. 90% опрошенных признались, что их очень мотивирует развлекательная рабочая среда. Мир меняется, и менеджмент перестает быть работой одного лишь менеджера. Ведь вкладываться в проект, реагировать на вызовы и улучшать работу должны все, а не только лидер.
Курс поможет вам
Management 3.0 — это философия и набор практических приемов, которые помогут любому менеджеру сделать работу в своей организации более гибкой. Многие из них не требуют глобальных изменений вроде перехода на новый фреймворк. Их можно воплощать на рабочем месте сразу после тренинга (и очень трудно удержаться!)
Для кого курс
Менеджерам среднего звена и тим-лидам. Деливери менеджерам. СЕО/генеральным директорам. HR-специалистам любого уровня. Менеджерам проектов. Продакт-менеджерам, Владельцам Продукта и лицам, которые отвечают за направления в организациях. Скрам Мастерам и Аджайл-коучам. Участникам Команд Разработки в Скраме. Независимым консультантам. Агентам изменения культуры организации, директорам по инновациям, лидерам цифровых и Аджайл трансформаций.
? Скидка 10% по промокоду: Hurma10
Спроби держави регулювати діяльність ІТ-сфери набирають нових обертів.
В 2020 році Держпраці планують провести перевірку 17 тисяч підприємств. Особливу увагу обіцяють присвятити ІТ-бізнесу.
Запрошуємо поговорити про зміни, які відбулись в порядку проведення перевірок та яким чином це вплине на ІТ-бізнес!
Питання до обговорення:
- Як не впасти у відчай на повідомлення про проведення планової перевірки Держпрацею?
- Відповідальність за порушення трудового законодавства: стратити не можна помилувати.
- Як оскаржити результати перевірки?
- Практичні рекомендації, як захистити свій бізнес.
Спікер: керуючий партнер адвокатського об’єднання «SUPREMA LEX» Мороз Віктор.
Вхід вільний за умови реєстрації:
https://forms.gle/98pMyCfkZ49a
Основні тези вебінару:
✔️ Analyze This: чому потрібно вивчати потреби вашої пошукацької цільової аудиторії та як відрізняються запити різних кандидатів
✔️ Як докричатись до «свого» пошукача, або методи боротьби з інформаційними шумом
✔️ Вплив зовнішніх факторів на вибір роботи та роботодавця, або чому імідж – все
Грамотно сформулированный feedback улучшает работу, а неправильный — разрушает. На обратной связи строятся гармоничные отношения менеджеров с сотрудниками.
Чтобы научиться конструктивно делиться обратной связью — регистрируйтесь на воркшоп!
Мы изучим:
• виды обратной связи и алгоритмы предоставления позитивной, развивающейся, критической обратной связи
• способы применения законов критики
• лестницу восприятия человека
Но главное — это практика! Вас ждут лайфхаки по работе с самыми эмоционально сложным группам: друзьями, родственникам, старыми знакомыми, начальством. Чтобы узнать, как донести свою мысль, но при этом не разрушить отношения — регистрируйтесь на воркшоп.
Спикер: Olesia Ulianova — Ph.D. in engineering, MBA, CEO Telesens, Founder IT Grow Center
3+ лет в топ менеджменте, 5+ лет работы тренером в крупных IT компаниях, 13 лет в обучении взрослых людей
Ждем вас на воркшопе!
На вебінарі ми поговоримо про те, коли доцільно використовувати той чи інший підхід до оцінки, а коли від деяких з них варто відмовитись.
Основні тези вебінару:
• Критерії вибору методів оцінки кандидатів: реалії українського ринку (ТОП-рівень, стартовий рівень, вузькопрофільні фахівці)
• Що потрібно враховувати при виборі методів оцінки кандидатів
• ТОП-5 невдалих рішень в процесі оцінки кандидатів і приклади рішень
• Що робити з менеджером, який наймає
✔️ New generation skills: чому вміння думати, розуміти і знати себе, життєстійкість та уважність сьогодні «на передовій»
✔️ З чого складається наша увага і що тренує практика майндфулнесс
✔️ Чи потрібно бути буддистом, щоб розвивати усвідомленість
✔️ Які тренування з майндфулнесс впливають на здібність змінюватися задля зменшення неузгодженості між бажаним та дійсним
✔️ Чого прагне людина і чому майндфулнесс корисний, щоб тримувати те, чого вона насправді хоче
14 идей, как находить, вдохновлять и эффективно работать с людьми
Вы не HR, но работаете с людьми, хотите лучше коммуницировать и строить эффективные команды? Вы предприниматель и одновременно HR, вам необходимо понимать, как вести себя в той или иной ситуации с подчиненными и коллегами? Вы HR-менеджер, и вам надоело слушать скучные лекции о суперхайринге для суперменов, но вы хотите знать, как сделать так, чтобы люди работали слаженно и были довольны работой?
Disrupt HR не даст никаких «магических таблеток», лишних слов и выдуманных советов — только личный опыт профессионалов. Известные лекторы, еще больше крутых партнеров и новый взгляд на рекрутинг и работу с большими и малыми командами. Неизменным остается только формат — 3 часа, 14 спикеров и всего 5 минут на каждое выступление.
Это уже шестой ивент, который пройдет в Украине по международному формату Disrupt HR. Киев — один из 160 городов во всем мире, получивших международную лицензию конференции.
Событие состоится 19 марта, а пока объявляем первых лекторов Disrupt HR Kyiv VI:
Локация шестого Disrupt HR Kyiv — инновационный парк UNIT.City. Больше информации и новостей ищите на странице Disrupt HR Kyiv в Фейсбуке и на сайте disrupthr.com.ua.
Хочемо бути ще більш корисними для вас, тому не пропускайте можливість доєднатись до ще одного безкоштовного вебінару від тренера курсу HR&Recruitment for IТ Generation Mariana Petrushenko.
Будемо говорити про 10 Chrome extentions, які допоможуть бути в тренді в рекрутингу і не тільки.
Чому саме ця тема?
Тренди 2020 року наголошують на побудові довготривалих відносин з кандидатами, індивідуальному підході до них, брендингу, розвитку NPS (Net Promoter Score) і збільшенні ефективності роботи рекрутерів. Триматися цих негласних правил не так вже й легко, та можливо. Як? Давайте розберем на вебінарі.
Ми поговоримо про 10 сучасних Chrome extentions, які допоможуть рекрутеру бути більш кандидатоорієнтованим, швидким і творити якісний бренд. Більшість інструментів є універсальними, тому будуть корисні і в повсякденному житті.
Давайте бути в тренді! Участь безкоштовна!
Реєстрація обов'язкова: https://2event.com/events/1856
Основні тези вебінару:
✔️ Як оцінити кандидатів на відповідність культурі та цінностям компанії
✔️ Як залучати співробітників помічати та відзначати поведінку колег, що базується на цінностях компанії
✔️ Чому важливо розвивати внутрішніх тренерів