Researcher | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "Тренди брендингу роботодавця 2021"

Минулий рік для більшості з нас пройшов зовсім не так, як ми планували. 2020-й перевернув з ніг на голову ринок праці, бізнес і HR-стратегії.

Але озираючись на прогнози трендів, які робили експерти з брендингу роботодавців на початку минулого року, ми бачимо, що більшість з них виправдалися: ставлення до персоналу стало більш людяним, компанії почали турбуватися про ментальне здоров'я своїх співробітників, HR діджиталізувався, фокус змістився на внутрішній брендинг. Пандемія тільки їх пришвидшила і, звичайно, зародила нові.

Приходьте на вебінар Hurma System та дізнаєтеся найактуальніші тренди брендингу роботодавця 2021:

  • поляризація потреб талантів;
  • нові цільові аудиторії бренду роботодавця;
  • нові способи взаємодії бренду роботодавця з цільовими аудиторіями;
  • персоналізація ціннісної пропозиції роботодавця;
  • управління діджіталізованим досвідом співробітника;
  • створення спільнот амбасадорів бренду роботодавця.

Спікер вебінару Ірина Примак – CEO консалтингової компанії «Do Marketing» (Employer Branding Consulting) і маркетолог з 23-річним досвідом, більше 5 з яких у сфері HR-маркетингу. Ірина – сертифікований консультант з брендингу роботодавців (Universum Certified Employer Branding Professional, 2020) і член журі премії HR-бренд Україна 2020. Також вона веде в Facebook найбільшу тематичну групу з 6700+ підписниками – «Маркетинг для HR».

Коли? 11 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "Як перемогти конкурентів в IT-підборі"

Набір талановитих і кваліфікованих співробітників – одне з найскладніших завдань для будь-якої компанії, а особливо, для сфери IT. Саме IT-компанії зіштовхуються  з такими перешкодами як величезний попит на технічні таланти та глобальна конкуренція з іншими роботодавцями. Все це робить залучення кращих фахівців ще більш важливим і складним.

Хочете знати, як перемогти конкурентів в IT-підборі та залучити в компанію найкращих фахівців. Тоді приходьте на вебінар Hurma System, з якого ви дізнаєтеся:

  • Чого чекають IT-фахівці від роботодавців
  • Які канали слід використовувати для залучення IT-фахівців
  • Як упакувати вакансію і зробити її привабливою для IT-фахівців
  • Структура переговорів в IT
  • Як спланувати найм персоналу на новий IT-проэкт і не допустити помилки

Проведе вебінар Світлана Петровічева – засновниця платформи для IT-підбору headz.io та агентства GetIT, проєкту IT Recruiter School, конференції TechRec. Автор тренінгової програми: «Секрети IT підбору». Спікер конференцій: TechRec, Іннополіс «Де шукати програмістів», Риф, HR digital від HH.ru.

 

Коли? 4 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Навички 21 сторіччя: які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям

Запрошуюємо вас на вебінар «Навички 21 століття: дискусія про те, які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям». На вебінарі ви дізнаєтеся відповіді на наступні питання:

  • найзатребуваніші сьогодні компетенції – що ми в них вкладаємо;
  • потреби компаній в розробці моделей компетенцій – запит на актуальність, широке охоплення і нові формати;
  • скільки компетенцій має бути в моделі – з точки зору їх оцінки та бізнес-цілей;
  • компетенції VS цінності – як співвідносяться і чим вимірюються.

Спікери вебінару:

  • Ольга Яковина. Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.
  • Тетяна Коломбет. Директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт з оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів.

Коли? 21 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

«Как HR-бренд и AI помогают в работе с сотрудниками»

HR-бренд есть во всех IT компаниях. Разница только в степени его эффективности: у одних «настройка» проведена правильно, у других ее вовсе нет. А насколько эффективно работает ваш? На нашем мероприятии вы это поймете. А также узнаете, как повысить эффективность своего HR-бренда и модернизировать его так, чтобы соответствовать современным требованиям.

О чем поговорим:

  • Что такое HR-бренд и чем вашей компании грозит его отсутствие
  • Роль автоматизации в повышении эффективности бренда работодателя
  • Как AI помогает в развитии HR-бренда

Спикер: Владимир Федак, CEO IT Svit (провайдер IT решений и услуг для бизнеса). Основатель HRM/HRIS Hurma System. Опыт работы в сфере в построения эффективных IT-команд более 15 лет.

Ведущая: Наталья Балабанова, Founder Universe IT

Трансляция будет происходить через Facebook Live 

Вебинар «Как HR-маркетинг помогает находить «своих» людей»

Работа HR-специалистов подразумевает использование стратегий маркетинга, создание рекламных кампаний, направленных на улучшение бренда работодателя. HR-специалисты позиционируют компанию, как лучшее место для работы, привлекая новые таланты и удерживая ключевых сотрудников.

Хотите больше узнать об HR-маркетинге? Тогда приходите на вебинар Hurma System и Work.ua: «Как HR-маркетинг помогает находить «своих» людей», который состоится 26 ноября. Спикер – Александра Летова, руководитель отдела маркетинга Work.ua, до недавнего времени HR-маркетолог Work.ua. Три года была руководителем отдела контента, включая другие проекты, специализировалась на написании статей для работодателей и HR.

На вебинаре Александра Летова расскажет:

  • о чем мы говорим, когда говорим об HR-маркетинге;
  • как правила превратить в культуру;
  • почему «весело и интересно» это еще и «продуктивно и эффективно».

 

❗️Важно❗️ Мы ценим личное общение и предоставляем слушателям возможность задать вопросы спикеру напрямую. Запись вебинара будет доступна через 30 дней, после его проведения. 

Когда? 26 ноября в 17:00 по киевскому времени.

Вебинар бесплатный после регистрации 🌟

 

Информационный партнер - Work.ua – лучший ресурс для поиска работы, который ежедневно посещает около 160 000 пользователей. Если вам нужно найти сотрудника или, наоборот, работу, то в первую очередь вы вспомните о Work.ua. Это самый удобный и самый быстрый сайт по трудоустройству в Украине. Те, кто хотя бы раз пользовался услугами Work.ua, подтвердят его эффективность.

 

Вебинар "Как выстроить эффективную команду единомышленников"

Команда единомышленников в компании – залог успешной и эффективной работы всех сотрудников 17 ноября, Павел Маркасьян, совместно с Hurma System проведет вебинар «Как выстроить эффективную команду единомышленников?».

Павел Маркасьян – HRD компании Trionika c 10-летним опытом в обучении и управлении персоналом, сертифицированный коуч (ECF), автор нескольких интернет-проектов по шаблонам презентаций PowerPoint и основатель PowerPoint Academy. 

На вебинаре Павел расскажет:

  • Понятие команды и отличия от группы людей
  • Этапы развития команды
  • Роль лидера в формировании эффективной команды
  • Поведенческая типология DISC
  • Командные роли
  • Социальные лифты сотрудников
  • Коучинговый подход в развитии сотрудников
  • Как эффективно управлять командой в режиме частичной «удаленки»

 

❗️Важно❗️ Мы ценим личное общение и предоставляем слушателям возможность задать вопросы спикеру напрямую. Запись вебинара будет доступна через 30 дней, после его проведения. 

Когда? 17 ноября в 17:00 по киевскому времени.

Вебинар бесплатный после регистрации.

 

Информационный партнер - Work.ua – лучший ресурс для поиска работы, который ежедневно посещает около 160 000 пользователей. Если вам нужно найти сотрудника или, наоборот, работу, то в первую очередь вы вспомните о Work.ua. Это самый удобный и самый быстрый сайт по трудоустройству в Украине. Те, кто хотя бы раз пользовался услугами Work.ua, подтвердят его эффективность.

 

Как креативно оформить вакансию в соцсетях и в 2 раза увеличить поток кандидатов?

Как креативно оформить вакансию в соцсетях и в 2 раза увеличить поток кандидатов?

Расскажет Егор Яценко — основатель Sourcing School, спикер профильных конференций, куратор курса для продвинутых IT-рекрутеров, автор блога «Рекрутёрки», преподаватель в MarHR School.

На бесплатном мастер-классе 20 октября в 14:00 вы:

  • Узнаете, как создавать по-настоящему заметные и яркие, но не обжигающие вакансии
  • Получите стопку идей и свежеприготовленных инструментов для создания креативов
  • Перестанете топтать мозоли старых приемов и научитесь попадать в «боли» без страданий
  • Поймёте, как привлекать тех самых кандидатов и выстраивать их в очередь

Регистрация

PEOPLE MANAGEMENT 9: Атланты для талантов

People-менеджеры оказались в авангарде перед самыми сложными вызовами новой реальности. Вы первыми осознали, что волшебной таблетки не существует, но с хаосом и неизбежными переменами приходят новые возможности развития и роста - обсудим их вместе 22 октября 2020 в рамках девятой бизнес-конференции PEOPLE MANAGEMENT 9: АТЛАНТЫ ДЛЯ ТАЛАНТОВ. 

Это бизнес-событие, которое поможет вам найти новые инструменты и смыслы работы с людьми, создать единую цель и сильное видение и привлечь в команду правильных людей. Вы с нами?

Ключевые спикеры и темы конференции:

  • Елена Жильцова, руководитель программы Executive MBA kmbs

ТЕМА: L&D,  DLS  и три ключевых прогноза. Каким будет корпоративное обучение и развитие в Новой Нормальности.

  • Елена Плахова,  директор по корпоративным коммуникациям «Новой почты»

ТЕМА: Управление человеческим капиталом VS человеческой ценностью.

  • Рената Чучмай, старший вице-президент и Global HR Business Partner компанії SoftServe.

ТЕМА: Ментальное здоровье компании

  • Ольга Горбановская, партнер EY в Украине, руководитель практики. People Advisory Services EY в Украине.

ТЕМА: Вектор трансформации HR: что там, за горизонтом

  • Виктория Смусь,  руководитель отдела развития, Johnson & Johnson; Денис Голубчиков,  директор Johnson & Johnson Ukraine 

ТЕМА: Как «разжечь» онлайн-жизнь в команде

  • Наталья Кульчицкая, HRD компании «Кернел» 

ТЕМА: Вирус перемен: как не дать сотрудникам впасть в панику, сохранить их продуктивность и беспрерывность бизнеса

  • Анна Адом, директор по управлению персоналом и бытом Ferrexpo Poltava Mining 

ТЕМА: Уникальный случай оценки сотрудников компании: сквозной пул талантов – от рабочих до СЕО.

А так же в программе конференции 2 панельные дискуссии на темы:

  •  «Новые HR-челленджи в эпоху панденомики» с Александром Кучеренко, Ренатой Чучмай, Ольгой Горбановской, Надеждой Сиренко и Анной Власовой.     
  • «What is The People Management Future?» с Игорем Новиковым, Мариной Авдеевой, Натальей Емченко и Анатолием Амелиным.

Ждем вас 22 октября, в Kyiv Event Hall, на PEOPLE MANAGEMENT 9: АТЛАНТЫ ДЛЯ ТАЛАНТОВ! 

Приходите управленческими командами, чтобы вдохновиться новыми идеями и осознанно применять их в работе.

При покупке 3 билетов 4-й – в подарок!

Детальнее о конференции 

Forum HR Talks

Forum HR Talks - це форум доброти, новий підхід до HR-івентів у найкращих традиціях мотиваційних спічів та з HR адаптацією від команди спільноти інтелектуального волонтерства HR Today, місія якого ділитися ідеями, що МОТИВУЮТЬ, заряджають ЕНЕРГІЄЮ та НАДИХАЮТЬ діяти.

Деталі про форум

Головна ідея форуму доброти - НАДИХАЄМО ЗМІНЮВАТИСЬ!

Минулого року ми зібрали 260 відвідувачів форуму, та 24 надихаючих спікера в офлайн форматі. Цьогоріч ми стартуємо у ГІБРИДНІЙ ФОРМІ - online та offline (деталі на сайті форуму)

HR Talks - 100% благодійний захiд! Усі виручені кошти будуть спрямовані на допомогу кільком діткам з розладами аутичного спектру. Ми хочемо реалізувати можливість безкоштовної терапії, що дасть змогу наблизити їх до повноцінного життя

💰 Вартість квитка 500 грн. (online) та 700 грн. (offline)

Тож навчайтесь, надихайтесь, розширюйте нетворк з колегами, створюйте добро ♥️

 

Генеральний партнер OLX Робота

Інформаційний партер Hurma

 

2020. Як змінився рекрутинг?

Обговорюватимемо зміни, яких зазнав рекрутинг із початком карантину (погляд зі сторони компанії та працівника).

Про що будемо говорити?

  • Шлях працівника.
  • Нові формати рекрутингу.
  • Шлях кандидата.
  • Новий формат взаємовідносин.
  • Інструменти рекрутингу — що спрацювало, а що ні.

Спікерка: Катерина Прокопенко, HR-директорка Wine Bureau. Катерина працює в HR з 2011 року, а з 2014 — займається рекрутингом в різних індустріях (FMCG, NGO, IT, Retail, HoReCa, Import&Distribution).

З початку карантину Катерина з командою Wine Bureau найняли майже 100 людей на найрізноманітніші посади: від лінійних спеціалістів до директорів функції. Сфера бізнесу, в якій працює наша спікерка, досить широка: Retail, HoReCa, Import&Distribution, а в контексті рекрутменту працює з усім ринком.

Ставте питання та пишіть реальні кейси, які ми розглянемо під час мітапу та побрейнштормимо разом зі спікером.

Реєструйтесь, щоб отримати посилання на мітап.

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter