Рейтинги

Уроки карантину для HR і не тільки…

Що відбувалось з вашою компанією протягом останніх двох місяців? Можливо, ви були змушені дещо скорочувати об’єми роботи або змогли швидко трансформувати бізнес-процеси і змінити стратегію діяльності? Як би там не було, події останнього часу безпрецедентні, і на їх причини чи плин ми часто не могли влипнути. Проте тільки від нас залежить те, які уроки з цієї ситуації ми винесемо та як їх використаємо.

Наприклад, ми зрозуміли, що здатність компанії зберегти продуктивність працівників за будь-яких умов – критично важлива. Але якщо не подбати про базові речі, безпеку персоналу, технічну підтримку, не отримаємо бажаного результату. На вебінарі ми поговоримо про те, що ще впливає на ефективність, які існують основні інструменти для роботи керівника при віддаленому форматі роботи та які особливості мають «карантинні» комунікації.

Основні тези вебінару:
• Дистанційна робота: плюси та мінуси
• Як змінюються пріоритети для керівників під час карантину:
- Безпека, підтримка і моральне благополуччя співробітників – пріоритет №1
- Чому комунікація на карантині стала ще важливіша
• Як живе HR на «дистанційці»: як перебудувати традиційні HR-процеси (рекрутмент, навчання, онбоардінг тощо)
• На чому не варто економити під час кризи
• Як правильно виходити з карантину

Вебінар безкоштовний.

Школа "New HR Generation", 45-я группа

Модуль 1. Кто такой HR-менеджер. Функции HR - департамента.
Модуль 2. Поиск и подбор персонала.
Модуль 3. Особенности IT рекрутинга.
Модуль 4. Адаптация персонала.
Модуль 5. Мотивация и удержание персонала.
Модуль 6. Что должен знать HR о финансах компании.
Модуль 7. Эмоциональная грамотность HR.
Модуль 8. Оценка персонала.
Модуль 9. Обучение и развитие персонала.
Модуль 10. Корпоративная культура. Бренд работодателя.
Модуль 11. Маркетинг в HR.
Модуль 12. Презентация как рабочий инструмент HR-а.
Модуль 13. Кадровое делопроизводство. Трудовые правоотношения.

ЗАЩИТА курсовых проектов, вручение Сертификатов.

В РЕЗУЛЬТАТЕ ОБУЧЕНИЯ ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
• современные знания в сфере HRM;
• обучение у самых прогрессивных HRD Харькова;
• Cертификат об успешном окончании курса;
• доступ ко всем материалам и презентациям тренеров;
• папку новичка с шаблонами всех документов для старта в профессии;
• нетворкинг и душевную атмосферу;
• доступ к библиотеке HR-а;
• консультации тренеров после окончания учебы;
• возможность работать над курсовым проектом по актуальной теме под руководством опытного куратора;
• 100% трудоустройство выпускников.

L&D Club Meetup#1: Роль L&D у розвитку компанії

StudyDive L&D Club Meetup – серія зустрічей, на яких ми намагатимемось переосмислити роль L&D у трансформації бізнесу. Мета нашого клубу - допомогти L&D-лідерам адаптуватися до вимог кризового та посткризового світу. Саме тому, говоритимемо про навчання всередині компанії та глобальні можливості, які насправді має в руках L&D-керівник.

Про що поговоримо?

Для чого L&D бізнесу?
Яке місце L&D у створенні цінності для співробітника, клієнта, партнера, власника та інших ролей?
Як змінювалася роль L&D історично?
Які завдання перед L&D стоять в поточному контексті?

Що ви отримаєте?

чітке розуміння ролі L&D в трансформації компанії та фактори впливу
ідеї та поради, як зробити навчання та розвиток більш системними та ефективним
гарячі інтелектуальні дебати.

 Для кого?

L&D- та HR-керівників, які переосмислюють роль L&D в післякризовому світі
Власників компаній та лідерів напрямків бізнесу, які прагнуть втілювати ефективні стратегії навчання та розвитку співробітників
Зустріч буде проходити у форматі модерованої дискусії. Тож – можете готувати питання

Коли: 28 травня 2020, 17.00 - 18.00
Участь безкоштовна. Реєстрація обов’язкова!

Чекаємо на вас!

HR MOST 2.0 Онлайн-конференция для HR и бизнеса

HR MOST 2.0 Онлайн-конференция для HR и бизнеса.

Как выйти из изоляции победителем? Как прокачать бренд работодателя, использовать опыт удаленной работы в офисных реалиях, автоматизировать процессы?

Что Вас ждет на конференции?
"Рекрутинг & Соцсети: как привлечь лучших соискателей с помощью соцсетей?" - Елена Стратиевская.
"HR-Branding: Upgrade. Как усилить бренд работодателя во время кризиса." - Дмитрий Чайковский.
"HR-перезагрузка: как выстроить HR-процессы после изоляции." - Владимир Федак.
"Чат-боты. Виртуальные помощники HRов." - Лана Солнцева.
"Как уволить сотрудника и сохранить его лояльность?" - Оксана Гринь.
"Как выйти из изоляции и оставаться эффективным?" - Александра Летова.
"Work-life баланс: как это может быть реально и на удаленке и в офисе?" - Полина Лейман.
"Неудача — лучший учитель или Три модели конструктивной обратной связи." - Анна Назаренко.

 

18 июня 2020г.
Онлайн
10:00 - 17:30

Digital-рекрутинг: найти, вовлечь и отобрать

В режиме карантина многим департаментам приходится адаптироваться к новым условиям. Поиск работы и сотрудников, собеседования, онбординг — теперь на 100% онлайн-процессы.

MarHR и Webinar Academy подготовили вебинар, на котором разберут как грамотно выстраивать работу HR-направления в новой реальности Digital-рекрутинга.

Алина Михель, основатель MarHR, расскажет о том, как выстроить эффективную стратегию поиска и как измерить её эффективность.

Егор Яценко, основатель Sourcing School, познакомит с типичными ошибками рекрутёра, а также расскажет, как вовлечь кандидата при первом контакте.

Сергей Попов, head of IT Recruitment Webinar, поделится простыми правилами о том, как провести онлайн-собеседование и отобрать вашего идеального кандидата.

Ждем вас в эфире!

Вебинар "Автоматизация HR — тренд или необходимость?"

Цель автоматизации HR-процессов — снизить количество рутины в работе сотрудников HR-отдела и освободить время для решений стратегических задач компании, разработки программ по вовлечению и удержанию персонала, поиску талантов.

В какой момент стоит заниматься автоматизацией и зачем диджитализировать HR-процессы?

Приглашаем вас на мастер-класс, который проведем с Владимиром Федаком, CEO Hurma System и ІТ Svit. 

 

Что вы получите после мастер-класса:

• узнаете, зачем нужно автоматизировать HR-процессы;

• получите четкие шаги, которые нужно сделать на первом этапе автоматизации;

• определите, что дает автоматизация HR-процессов вашей компании;

• поймете, как объяснить перспективы в развитии компании после внедрения автоматизации топ-менеджменту и собственникам.

Спикер: Владимир Федак, СEO Hurma System и IT Svit

Когда: 18 июня 18:00, онлайн

Регистрация: https://bit.ly/2XmZKPw

Критичне мислення: як приймати ефективні рішення

Кожен із нас щодня стикається з рядом питань, які потребують ефективного розв’язку. І для великої частини проблем немає універсального алгоритму дій, а результат часто впливає і на вас, і на оточуючих.
І саме критичне мислення є тим інструментом, який допоможе обережно розкрити проблему, виявити "підводні камені" (упередженість, маніпуляції та інші) і прийняти ефективне рішення. Нам важливо розпізнавати інформацію, раціонально аналізувати  й резюмувати. І саме цих навичок ми набуваємо, коли навчаємось мислити критично.

Про те, як розвивати у собі вміння критично мислити і навіщо це кожному поговоримо із Оксаною Судомир — практикуючим  HR та бізнес-тренером у Lviv HR Solutions.

Про що розповідатиме:
• чому важливо вміти стримуватись від поспішних висновків;
• навіщо бути гнучким й "виходити за рамки" зони комфорту;
• визначить "конкурентів" критичного мислення, його  основні парадигми й методи.

Кому послухати:
— Власникам бізнесу,
— HR-ам,
— Тренерам.

Зацікавили?
Реєструйся за посиланням:
https://2event.com/events/1858221

Коли?
26 травня 19:00

Де?
Online

Скільки?
250 грн/особа

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter