HR Generalist | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "Тренди брендингу роботодавця 2021"

Минулий рік для більшості з нас пройшов зовсім не так, як ми планували. 2020-й перевернув з ніг на голову ринок праці, бізнес і HR-стратегії.

Але озираючись на прогнози трендів, які робили експерти з брендингу роботодавців на початку минулого року, ми бачимо, що більшість з них виправдалися: ставлення до персоналу стало більш людяним, компанії почали турбуватися про ментальне здоров'я своїх співробітників, HR діджиталізувався, фокус змістився на внутрішній брендинг. Пандемія тільки їх пришвидшила і, звичайно, зародила нові.

Приходьте на вебінар Hurma System та дізнаєтеся найактуальніші тренди брендингу роботодавця 2021:

  • поляризація потреб талантів;
  • нові цільові аудиторії бренду роботодавця;
  • нові способи взаємодії бренду роботодавця з цільовими аудиторіями;
  • персоналізація ціннісної пропозиції роботодавця;
  • управління діджіталізованим досвідом співробітника;
  • створення спільнот амбасадорів бренду роботодавця.

Спікер вебінару Ірина Примак – CEO консалтингової компанії «Do Marketing» (Employer Branding Consulting) і маркетолог з 23-річним досвідом, більше 5 з яких у сфері HR-маркетингу. Ірина – сертифікований консультант з брендингу роботодавців (Universum Certified Employer Branding Professional, 2020) і член журі премії HR-бренд Україна 2020. Також вона веде в Facebook найбільшу тематичну групу з 6700+ підписниками – «Маркетинг для HR».

Коли? 11 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "Як перемогти конкурентів в IT-підборі"

Набір талановитих і кваліфікованих співробітників – одне з найскладніших завдань для будь-якої компанії, а особливо, для сфери IT. Саме IT-компанії зіштовхуються  з такими перешкодами як величезний попит на технічні таланти та глобальна конкуренція з іншими роботодавцями. Все це робить залучення кращих фахівців ще більш важливим і складним.

Хочете знати, як перемогти конкурентів в IT-підборі та залучити в компанію найкращих фахівців. Тоді приходьте на вебінар Hurma System, з якого ви дізнаєтеся:

  • Чого чекають IT-фахівці від роботодавців
  • Які канали слід використовувати для залучення IT-фахівців
  • Як упакувати вакансію і зробити її привабливою для IT-фахівців
  • Структура переговорів в IT
  • Як спланувати найм персоналу на новий IT-проэкт і не допустити помилки

Проведе вебінар Світлана Петровічева – засновниця платформи для IT-підбору headz.io та агентства GetIT, проєкту IT Recruiter School, конференції TechRec. Автор тренінгової програми: «Секрети IT підбору». Спікер конференцій: TechRec, Іннополіс «Де шукати програмістів», Риф, HR digital від HH.ru.

 

Коли? 4 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Навички 21 сторіччя: які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям

Запрошуюємо вас на вебінар «Навички 21 століття: дискусія про те, які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям». На вебінарі ви дізнаєтеся відповіді на наступні питання:

  • найзатребуваніші сьогодні компетенції – що ми в них вкладаємо;
  • потреби компаній в розробці моделей компетенцій – запит на актуальність, широке охоплення і нові формати;
  • скільки компетенцій має бути в моделі – з точки зору їх оцінки та бізнес-цілей;
  • компетенції VS цінності – як співвідносяться і чим вимірюються.

Спікери вебінару:

  • Ольга Яковина. Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.
  • Тетяна Коломбет. Директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт з оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів.

Коли? 21 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії на remote work

У січні, разом з початком нового року приходить час проведення стратегічних сесій. Керівникам потрібно визначитися з цілями, розставити пріоритети, обрати ключові результати. Саме від цих чинників залежить, наскільки продуктивно й успішно для компанії пройде наступний рік.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії онлайн» з Костянтином Коптеловим, який відбудеться 14 січня. 

Костянтин – експерт з OKR, автор книги "Порядок в Хаос (OKR)", MBA, TEDx speaker, ментором бізнес-інкубаторів, спікер популярних конференцій з управління проєктами та бізнесом. Він займався побудовою управління процесами й проєктами в IT-компаніях, стартапи, агрокомпаніях, на заводах, в мережах громадського обслуговування та медичних установах, дистриб'юторських і роздрібних компаніях.

Вебінар буде корисний всім, хто планує стратегічну сесію з командою, але не розуміє як її структурувати та провести, щоб не перетворити в балаканину.

Коли? 14 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Як перевіряти своїх співробітників: відкриті дані

Роботодавець, керівники та HR-менеджери повинні бути завжди впевнені в благонадійності як співробітників, так і кандидатів, тому що від цього залежить репутація компанії.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Як HR використовують відкриті дані», який проведе Юлія Апіченок - керівник партнерського напрямку Опендатабот.

На вебінарі Юлія розповість:

  • що таке відкриті та публічні дані;
  • чому бізнес використовує відкриті дані;
  • як Опендатабот формує екосистему;
  • чому важливо перевіряти кандидатів на етапі онбордингу та моніторити співробітників;
  • як це працює.

Коли? 28 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

 

HR-дашборди: як почати говорити з бізнесом мовою цифр

HR-дашборд – інструмент, який є важливою частиною HR-звітності та основою для прийняття рішень. Якщо хочете знати все про HR-дашборди, приходьте на вебінар Hurma System і Work.ua: «Автоматичні HR-дашборди. Як почати говорити з бізнесом мовою цифр і скоротити кількість регулярних звітів».

Спікер вебінару – Євген Бондаренко, HRD «Медіа Група Україна» з 15-річним досвідом роботи у сфері HR, творець і ексдиректор Академії ДТЕК. Крім того, Євген ще й автор трьох бізнес-книг: «На старт. Книга для тих, кому судилося побудувати успішну кар'єру», «HR без бюджету. Робіть більше коштом меншого», «Успішний керівник» та автор першої в Україні навчальної програми з підготовки HR-аналітиків.

На вебінарі Євген розкриє наступні теми:

  • Проблема звітів, які ми робимо
  • Модель зрілості бізнесу по роботі з даними. А де ви є ви?
  • Прості питання про бізнес і чому ми не знаємо на них відповідей
  • Стара модель VS Нова модель роботи з даними
  • Приклади реальних HR-дашбордів
  • Навіщо потрібні автоматичні дашборди та як їх використовувати
  • З чого почати?

Коли? 23 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди». Вебінар проведе наш постійний гість Тетяна Коломбет – директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, професійний рекрутер і експерт в оцінці персоналу.

Асистувати Тетяні буде Валерія Стрельчина, старший консультант Formatta UA, в HR-сфері з 2007 року. Валерія керує проєктами з підбору та оцінки співробітників від рівня фахівців до топменеджерів. Розробляє і реалізує стратегії пошуку і відбору з використанням оціночних інструментів, у тому числі діагностики командних ролей. За час роботи оцінила понад 400 менеджерів. Підбирає в команду такого співробітника, який підвищить ефективність відділу і компанії загалом. 

На вебінарі Тетяна Коломбет і Валерія Стрельчина розкажуть:

  • як підвищити ефективність топ команди з урахуванням типології ролей;
  • з яких швидко реалізованих кроків можна почати і як спланувати роботу «надовго»;
  • п'ять вад команди – головні проблеми, з якими стикається будь-яка команда, і способи їх вирішення;
  • які бувають командні ролі і як їх визначити;
  • чому однорідний склад топ команди – шлях в нікуди та чим корисна різноманітність ролей;
  • можливості та обмеження команд з різним розподілом ролей.

Коли? 8 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Info:Time. Профайлинг - инструмент успешных коммуникаций HRM и рекрутеров

- Да я тебя насквозь вижу! (с)...

Вы же ни раз слышали в свой адрес такое выражение? Да? И вам хотелось свернуться в клубок, чтобы не видели насквозь?

А если мы скажем, что в подходах и инструментах используемых в Профайлинге “видеть насквозь” - это не способ вывести “на чистую воду”. А реальные возможности для выстраивания эффективной коммуникаций с кандидатами, коллегами, заказчиками.

Как изменяться ваши ощущения тогда?
Станет спокойнее и, наверное, любопытнее?

Приглашаем вас на онлайн-встречу с основателями школы Профайлинга Сергеем Матюшонком и Ларисой Кирилловой и, на ней мы, вместе с экспертами, расскажем что такое Профайлинг на самом деле.

План у нас на эту встречу достаточно серьезный и уже традиционный: мы готовим сто пятьсот вопросов и "с пристрастием" и всей нашей въедливостью, развернуто расспросить наших экспертов об особенностях этого, не совсем понятного обычным пользователям, подхода. Выудим информацию о том, какую пользу может “нанести” знание основ Профайлинга на HRM коллег и рекрутеров, то есть - на нас с вами.

Что обсудим:

  • Что такое профайлинг и причем здесь спецслужбы?
  • Зачем HRM и рекрутерам знать про Архетипы и Тени?
  • В чем секрет анализа невербального поведения или то самое “видеть насквозь”, и как из всего, что показывает нам собеседник взять/выбрать то, что нужно именно нам?
  • Как выявить ложь, не будучи Полиграфологом?
  • Какие непредсказуемые реакции помогают определить более глубокое понимание “кто все эти люди” - наши оппоненты?
  • Обещаем, что будет динамично, живо и даже весело, так как у наших экспертов отличное чувство юмора, ведь они настоящие одесситы. Этот час вашего времени пролетит в легкости и непринужденности.

А если вы совместите свой обед с нашим эфиром, то бонус "приятное с полезным" ваш.

И да! Мы за открытость! Знакомить вас с коллегами будем, не только потому, что мы сами фанаты наших одесских гостей, сами учились у них, приглашали спикерами на HR PRO ECO, а хотим познакомить вас с тренерами курса “Профайлинг. Базовый курс” и показать на примерах, что он работает.

p.s. Время на ваши вопросы к Профайлерам мы обязательно оставим. Можете их сформулировать и присылать уже сейчас, вместе с вашими данными для участия.

 

Традиционный формат info:time: динамичная онлайн дискуссия с прямыми и актуальными, а порой и неудобными вопросами, по теме эфира.

С участников: кофе/чай/обед и, обязательно, вопросы к спикерам.

От организаторов - полезный бесплатный контент в течении 60 минут.

Когда: 24 ноября (вт) 13:00 - 14:00

HR Competencies Day 2020
HR Competencies Day — це 4 години інтенсивного обміну досвідом від сертифікованих НR-фахівців.
Програма конференції побудована на моделі компетенцій SHRM* Body of Competency & Knowledge.
Ми пропонуємо зануритись в інтерактивне навчання та мережевий досвід, які допоможуть прискорити розвиток вашої кар'єри.
Спікери розкажуть про найважливіші компетенції, які зададуть HR-фахівцям траєкторію для зростання, допоможуть визначити компетенції та знання, актуальні для сьогоднішнього HR-спеціаліста.
Кожен виступ — це окремий практичний кейс, в якому розкривається одна з компетенцій. Завдяки цьому поєднанню, ви зможете глибше розібратися в самій моделі компетенції.
*SHRM — організація, яка об'єднує понад 300 тисяч НR-фахівців у всьому світі.
Контакты:
Дарина 0932798483
[email protected]
Управление персоналом с Lean

Сегодня HR-специалист – это кросс-функциональный сотрудник, функции которого не ограничиваются только взаимодействием с персоналом. Современный HR-менеджер должен участвовать во всех сферах деятельности компании от решения глобальных задач бизнеса до стратегического планирования развития организации.

Для того чтобы HR-специалистам знать самые действенные и актуальные инструменты, они должны постоянно совершенствовать свои навыки, чтобы эффективно влиять на организацию в целом.

Lean Institute Ukraine разработал курс «Управление персоналом с Lean», который поможет специалистам в области Human Resources Management, посмотреть комплексно с помощью Lean-методологии на функции HR-департамента и стратегию организации. Lean в сфере HR уже давно зарекомендовал себя в таких компаниях, как: DEUTZ, Toyota, Google, Nike, Cafe365 Barcelona и многие другие.

Во время обучения вы изучите основные принципы Lean, поймете, как уменьшить расходы на персонал за счёт внедрения системы управления Hoshin Kanri, построите карту процесса HR-департамента, внедрите методику быстрого обучения TWI, научитесь коучить и развивать сотрудников от джуниоров до экспертов (синьор). Также поговорим о построении Lean-культуры и роли персонала в компании, распределении функций сотрудников, коммуникации внутри команды, об оптимизации административных расходов и формировании заработной платы. Научим вас связывать задачи HR-департамента с глобальными целями бизнеса для получения максимальной прибыли.

Регистрация

Занятие 1 People Systems в разрезе Lean-компании:

  • Виды организаций: Lean VS традиционная.
  • Связь HR и бизнес-стратегии.
  • Какие задачи бизнеса решает HR?
  • Когда компании нужен анализ HR-процессов?
  • Роль HR в управлении изменениями.

Занятие 2 Создания ценности для организации и потери в HR:

  • Что такое ценность с точки зрения Lean?
  • Как измерять ценность вклада HR в работу организации.
  • 8 видов потерь в HR.
  • Инструменты поиска потерь в процессах.

Занятие 3 Построение карты HR процессов:

  • Анализ процессов HR департамента.
  • Цели, аналитика, какие данные необходимо собирать.
  • Построение карты процесса на реальном примере.
  • Выгоды от улучшения HR процессов.
  • Диаграмма Парето.
  • Постановка планов и расчет целей по SMART.

Занятие 4 Как научить HR-менеджеров решать проблемы:

  • Цикл PDCA.
  • 5 Почему.
  • Диаграмма Ишикава.
  • Анализ коренных причин.
  • Отчеты в формате А3.

Занятие 5 Формирование HR-стратегии по принципам Lean:

  • Интеграция бизнес и HR-стратегии.
  • HR-диагностика. Pestel анализ.
  • Понимание потребностей стейкхолдеров.
  • Взаимосвязь целей бизнеса и HR департамента.

Занятие 6 Lean подход к управлению командой:

  • Построение Lean-культуры и роль персонала в Lean компании.
  • Построение Lean-культуры: миссия, видение, ценности.
  • Формирование команды трансформации.
  • Идеальный сотрудник: обучение, развитие.
  • Показатели эффективности.
  • Система коммуникации.

Занятие 7 Рекрутинг, адаптация и увольнения в Lean компании:

  • Эффективный процесс найма.
  • Должностные обязанности и компетенции.
  • Процесс адаптации.
  • Когда необходимо увольнять с точки зрения Lean.
  • Ценностное предложение работодателя EVP.

Занятие 8 Развитие и обучение персонала:

  • Управление знаниями.
  • Коучинг.
  • Lean Talent Review: Hipo переманивать или взращивать?
  • Succession planning – выявление и развитие новых лидеров.

Занятие 9 Ежедневный менеджмент и инструменты Lean:

  • Распределение функций сотрудников в Lean компании.
  • Коммуникации внутри команд: Asakai и формат встреч.
  • Управление компетенциями в Lean: стандартная операционная карта (СОК), рабочая инструкция, матрица квалификации, матрицы навыков.
  • Организация рабочего пространства с помощью 5S.
  • Poke Yoke – инструмент защиты от ошибок.

Занятие 10 Лидерская модель Toyota - развитие талантов и управление производительностью и качеством:

  • Лучшие практики организационных структур.
  • Lean лидерство и Lean management.
  • Роль лидера при внедрении изменений в компании.
  • Кейс: пошаговое внедрение и распространение лидерской модели.
Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter