Рейтинги

Школа тренеров "ТИГР", 8-й сезон

ДЛЯ КОГО ШКОЛА "ТИГР":
• менеджеров по персоналу, организационных консультантов, практических психологов, мотивированных на профессиональное развитие и освоение профессии бизнес-тренер;
• уже работающих в качестве бизнес-тренеров: корпоративных тренеров, тренинг-менеджеров, специалистов по развитию и обучению персонала;
• начинающих фриланс-тренеров, которые желают структурировать собственные знания и получить новый методический и практический инструментарий.

УЧЕБНЫЙ РЕГЛАМЕНТ ШКОЛЫ:
- 4 сессии + Сертификация
- продолжительность каждой сессии - 2 тренинговых дня
- время обучения: СБ, ВСК с 10.00 до 19.00
- периодичность - 1 раз в 2-3 недели
- 3 вебинара между сессиями
- поддержка в вайбер-чате
- самостоятельная работа между сессиями

ПРОГРАММА:
1. Введение в профессию, обзор структуры тренинга, компетенции тренера, навыки оратора
2. Инструменты тренера
3. Работа с группой
4. Фасилитация как метод обучения и проведения стратегических сессий
5. Защита дипломных работ

Залученість персоналу. Як її підвищити?

Проблеми та Питання, на які Ви отримаєте відповіді:
- Задоволеність, лояльність і залученість персоналу - це одне і теж? У чому різниця?
- Дослідження задоволеності, лояльності і залучення - навіщо це потрібно? Чи буде це корисно для компанії, HRА і співробітників?
- Як уникнути помилок при роботі над рівнем залученості?
- Як максимально підвищити рівень залученості при мінімальних грошових витратах?

Програма майстер-класу:
1. Задоволеність, лояльність, залучення персоналу. В чому різниця?
2. Поняття залученості. Історія питання.
3. Чому залученість корисна для компанії? Роль корпоративної культури в рівні залученості.
Чому компанії з високим рівнем залученості більш ефективні і успішні?
4. Чому не у всіх компаніях можна і потрібно вимірювати залученість?
5. Чи потрібно міряти? Інструменти оцінки рівня залученість. У чому користь досліджень?
6. Що робити з результатами? Аналіз користі і шкоди різних сценаріїв поведінки.
7. Роль ТОП-менеджера в рівні залученості персоналу
8. Роль HRА в роботі по дослідженню та збільшення рівня залученості
9. Помилки при роботі над рівнем залученості.

✔️ Время проведення: 18 марта (18.30-21.00)
Тривалість майстер-класу 2, 5 год
Вартість 400 грн.
Реєстрація на майстер-клас вступає в силу після оплати.
Оплата на карту Приватбанк.

✔️ Место проведення: вул. Еспланадна, 28, оф. 6-7, 1 хв. від ст. М. «Палац спорту», ​​Київ.
Групова запис (від 2 чол.) - знижка 10%
При оплаті до 12 березня знижка 5%
Також у нас діють програми знижок: ПОДАРУНОК - флаєр на знижку 10% для участі в інших наших HR тренінгах та флаєр на знижку 10% «ПОДАРУНОК колезі-HR».

✔️ дізнатися подробиці можна:
• За телефонами 044 482 35 35, (067) 325-83 97
• Написавши на пошту info@personal-service.com.ua
• На нашому сайті https://personal-service.com.ua/trenings/vovlechennost-kak-ee-povysit/ за формою «Залишити заявку»

Feedback Talk: навык или необходимость менеджера?

Грамотно сформулированный feedback улучшает работу, а неправильный — разрушает. На обратной связи строятся гармоничные отношения менеджеров с сотрудниками.

Чтобы научиться конструктивно делиться обратной связью — регистрируйтесь на воркшоп!

Мы изучим:

• виды обратной связи и алгоритмы предоставления позитивной, развивающейся, критической обратной связи
• способы применения законов критики
• лестницу восприятия человека

Но главное — это практика! Вас ждут лайфхаки по работе с самыми эмоционально сложным группам: друзьями, родственникам, старыми знакомыми, начальством. Чтобы узнать, как донести свою мысль, но при этом не разрушить отношения — регистрируйтесь на воркшоп.

Спикер: Olesia Ulianova — Ph.D. in engineering, MBA, CEO Telesens, Founder IT Grow Center
3+ лет в топ менеджменте, 5+ лет работы тренером в крупных IT компаниях, 13 лет в обучении взрослых людей

Ждем вас на воркшопе!

HR HUB 1000+

9:30-10:00     Реєстрація учасників, ранкова кава
10:00-10:30     Соціальна відповідальність бізнесу та практика її впровадження. Кейси із практик Нова Пошта. Спікер: Л. ЗАГРЕБЕЛЬНА, директор з іміджевих та соціальних проектів ГК «Нова Пошта»
10:30-11:10     Технологія оцифрованого експертного інтерв’ю по компетенціям на основі стандарту ІСРМ   Спікер: Є. ТОРЖИНСЬКА, директор департаменту «Корпоративний Університет» ГК «Нова Пошта»
11:10-11:50     Системне управління організацією. Інструмент «KPI Optimization». Спікер:        В. МАЛІЧЕВСЬКИЙ, віце-президент Корпоративного Університету ГК «Нова Пошта», СМС, PhD, власник «ICPM Consulting»
11:50-12:10     Кава-брейк
12:10-13:00     Фасилітація в групах. Тема: «Як збільшити вплив HR керівника в компанії?». Ведучі: О. СВЕТЛІЧНИЙ, ToP фасилітатор (CTF) Scrum Product Owner, Scrum Master; В. МАЛІЧЕВСЬКИЙ, віце-президент Корпоративного Університету ГК «Нова Пошта», СМС, PhD, власник «ICPM Сonsulting»
13:00-13:30     Презентація нетипових тем навчання: Нарада в стилі PROMEET, як система управління рішеннями в компанії. Спікер: В. ЛЕЛЕКА, бізнес-тренер Корпоративного Університету ГК «Нова Пошта»
13:30-14:15     Обід
14:15-14:50     Невербаліка в комунікаціях HR-ра.       Спікер: Б.МЕДА, бізнес-тренер «ICPM Сonsulting»
14:50-15:30     Система інтеграції навчання в операційну діяльність. Технологія «Петля навчання». Спікер: В. МАЛІЧЕВСЬКИЙ, віце-президент Корпоративного Університету ГК «Нова Пошта», СМС, PhD, власник «ICPM Сonsulting»
15:30-16:15     Вільна економіка: правда про економіку в незвичному звучанні. Спікер: М. ЧЕРНИШЕВ, директор «Інституту Вільної Економіки», засновник та СЕО «Mircast, Inc»
16:15-16:45     Розіграш подарунків

Встречают по одежке: стиль и его роль во внутрикоме

Если вы HR, значит, скорее всего, регулярно пишете для сотрудников. Но бывает, что тексты не срабатывают на вовлечение ваших сотрудников и работа идет впустую. Такие печали можно исправить, проработав стилистику. Этим и займемся!

Это занятие для вас, если вы:
• хотите узнать о принципах и базовых схемах, которые помогут писать уверенные тексты
• постоянно в поисках идей идивидуального стиля для бренда работодателя
• не знаете, как найти подход к новым целевым аудиториям

Время проведения 13:00 (КИЕВ), 14:00 (МСК)

Методи оцінки персоналу: міфи і реальність

На вебінарі ми поговоримо про те, коли доцільно використовувати той чи інший підхід до оцінки, а коли від деяких з них варто відмовитись.

Основні тези вебінару:

• Критерії вибору методів оцінки кандидатів: реалії українського ринку (ТОП-рівень, стартовий рівень, вузькопрофільні фахівці)
• Що потрібно враховувати при виборі методів оцінки кандидатів
• ТОП-5 невдалих рішень в процесі оцінки кандидатів і приклади рішень
• Що робити з менеджером, який наймає

Mindfulness - девайси сучасного лідера

✔️ New generation skills: чому вміння думати, розуміти і знати себе, життєстійкість та уважність сьогодні «на передовій»

✔️ З чого складається наша увага і що тренує практика майндфулнесс

✔️ Чи потрібно бути буддистом, щоб розвивати усвідомленість

✔️ Які тренування з майндфулнесс впливають на здібність змінюватися задля зменшення неузгодженості між бажаним та дійсним

✔️ Чого прагне людина і чому майндфулнесс корисний, щоб тримувати те, чого вона насправді хоче

Школа сучасного нормування. Інтенсив

"Школа сучасного нормування. Інтенсив" - це 5 днів повного занурення у нормування, планування чисельності, методи оптимізації та підвищення ефективності працівників компанії.

Мета: Ознайомитися з процесом підготовки та проведення нормування, структурувати робочі операції і процеси, визначати норми часу, необхідні для ефективного функціонування процесів, навчитися проводити розрахунки завантаження виробництва, персоналу, розраховувати норми чисельності, виходячи з планів компанії.

Disrupt HR Kyiv

14 идей, как находить, вдохновлять и эффективно работать с людьми

Вы не HR, но работаете с людьми, хотите лучше коммуницировать и строить эффективные команды? Вы предприниматель и одновременно HR, вам необходимо понимать, как вести себя в той или иной ситуации с подчиненными и коллегами? Вы HR-менеджер, и вам надоело слушать скучные лекции о суперхайринге для суперменов, но вы хотите знать, как сделать так, чтобы люди работали слаженно и были довольны работой?

Disrupt HR не даст никаких «магических таблеток», лишних слов и выдуманных советов — только личный опыт профессионалов. Известные лекторы, еще больше крутых партнеров и новый взгляд на рекрутинг и работу с большими и малыми командами. Неизменным остается только формат — 3 часа, 14 спикеров и всего 5 минут на каждое выступление. 

Это уже шестой ивент, который пройдет в Украине по международному формату Disrupt HR. Киев — один из 160 городов во всем мире, получивших международную лицензию конференции.

Событие состоится 19 марта, а пока объявляем первых лекторов Disrupt HR Kyiv VI:

  • Слава Балбек — украинский архитектор, основатель мастерской архитектурного дизайна интерьеров balbek bureau и мебельного бренда propro. Среди его проектов — дизайн для Kyiv Food Market, IT-компании Grammarly, бутик-отеля BURSA и культурного комплекса 906 World в Сан-Франциско.
  • Татьяна Гринева — интернет-предпринимательница, журналистка, издательница онлайн-медиа bit.ua и соучредительница фитнес-лагеря Fitness Geek Camp.
  • Наталья Садова — операционный директор компании Readdle, эксперт по стратегии и организационного совершенства. Она работала с Villeroy&Boch и Barry Callebaut, а сейчас преподает курсы «Стратегический Маркетинг» и «Операционный менеджмент» в украинских бизнес-школах.
  • Зоя Литвин — предпринимательница и педагог, основательница «Новопечерской школы», общественного объединения «Освіторія», национальной премии Global Teacher Prize Ukraine, образовательного пространства «Освіторія Хаб».
  • Ольга Панивнык — директор по работе с персоналом в компании Preply, исполнительный директор, бизнес-тренер, тренер по построению команд, фасилитатор. Вице-президент и казначей украинского отделения Международной Федерации Коучинга.

Локация шестого Disrupt HR Kyiv — инновационный парк UNIT.City. Больше информации и новостей ищите на странице Disrupt HR Kyiv в Фейсбуке и на сайте disrupthr.com.ua

 

АКАДЕМИЯ HRD. Компенсация. Мотивация. Грейдинг

Программа:

  1. Разберемся в определениях: что такое компенсация, стимулирование и мотивация?
  2. Зоны ответственности: HR / руководитель.
  3. Анализ должности и проектирование работ.
  4. Управление компенсацией. Грейдинг как основа построения компенсационного пакета. Технологии грейдинга.
  5. Политика оплаты труда — что важно учесть?
  6. Современные теории мотивации и их применение.
  7. Развитие и удержание сотрудников. Долгосрочные программы удержания.
  8. Инструменты и программы нематериальной мотивации.
Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter