uk
Успіх рекрутера часто залежить від його персонального бренду, чи знають вас на ринку, чи готові допомагати вам у пошуці унікальних кандидатів, роблячи репости або тегаючи знайомих.
Як створити і розвивати власний бренд за допомогою публікацій у Linkedin обговоримо з експертами, що мають в цьому досвід, на благодійному вебінарі від HURMA: «Особистий бренд рекрутера у Linkedin».
Коли? 26 травня о 13:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Кожен з нас зустрівся зі складнощами і їх вирішенням протягом останніх місяців, але яка стратегія ставлення до подій буде найкращою у довгостроковій перспективі?
Познайомимося з рositum підходом та його принципами, дізнаємося як бачити цілісну картину того, що відбувається і як допомогти самим собі стати більш гармонійними на благодійному вебінарі від HURMA: «Positum підхід в житті та бізнесі: як тримати баланс».
Коли? 19 травня о 13:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
ІТ-рекрутинг як і будь-який інший процес видозмінюється, війна диктує свої правила. Змінюється спілкування з замовниками і кандидатами, змінюються вимоги замовників і побажання кандидатів.
Разом з експертами розглянемо новітній процес рекрутингу з різних боків, а також поспілкуємося з учасниками під час благодійної дискусії від HURMA: «Сучасний IT-рекрутинг».
Коли? 28 квітня о 13:00.
Дискусія благодійна, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Війна змінила “плюшки”, якщо раніше страхування співробітників було однією з переваг, то зараз це must have.
Як зорієнтуватися в страхуванні під час війни і обрати страхування, що справді буде корисним, обговоримо під час голосового чату від HURMA: «Страхування під час війни».
Коли? 19 квітня о 13:00.
Де? Закритий telegram-чат “Make HR not war”.
Подати заявку на вступ до чату: https://t.me/+kjPm1yGweVo2MjUy
Якщо у вас виникли складнощі, звертайтеся до адміністратора https://t.me/seal08
Війна, яку нам доводиться проживати, вносить свої корективи в бізнес-процеси. Якщо раніше HR мали бюджет на різного роду ініціативи, зараз питання пріоритетів та доцільності проектів вийшло на перший план, оскільки ресурси у більшості компаній дуже обмежені.
Як визначитися чи варто продовжувати розпочатий проект/ініціативу? Як обрати проекти для оптимізації? Як визначити ризики від закриття проекту? Обговоримо ці питання, а також розглянемо конкретні інструменти аналізу на благодійному вебінарі HURMA System: «Аналіз доцільності HR-проектів».
Коли? 14 квітня о 14:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який благодійний внесок, усі кошти будуть передані для купівлі автівок для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Як змінився ринок праці за понад місяць повномасштабної війни? Куди ми рухаємося і що буде далі? Як HR-у поводитися в нових умовах? Усі ці питання обговоримо з Павлом Маркасьян на благодійному вебінарі HURMA System: «Роль HR в IT-компаніях під час війни».
Коли? 7 квітня о 14:00.
Вебінар благодійний, ви можете зробити будь-який благодійний внесок, усі кошти будуть передані на потреби ЗСУ.
Згідно з дослідженням Deloitte, 48% людей Z-покоління та 44% міленіалів постійно відчувають тривожність. Це пов’язане з невизначеністю майбутнього, COVID-обмеженнями, несприятливими економічними та політичними подіями.
Швидке поширення тривожності серед співробітників та орієнтація на сильного лідера є головним болем HR-фахівця. Паніка по ланцюжку передається від топ-менеджера всім іншим. Це вкрай складно контролювати, тому що співробітники бачать поведінку керівника та мимоволі повторюють її.
Коли? 03 березня о 10:00.
Вебінар безкоштовний після реєстрації.
❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.
Для більшості сорсерів та рекрутерів Linkedin - один з основних каналів пошуку кандидатів і розуміння, що одного дня вашу сторінку можуть заблокувати, лякає. В рекрутерських чатах регулярно з'явяються питання про те як розблокувати профіль, що можна зробити, які можуть бути причини.
На благодійному вебінарі HURMA System «Як ефективно працювати в LinkedIn та не боятися блокування» спікер розповість про лайфхаки та хитрощі щоденного використання соціальної мережі, що допоможуть уникнути блокування. А ще ми розберемо практичний досвід сорсерів, які успішно закривають проєкти щодо залучення фахівців з технічним бекграундом.
Коли? 21 квітня о 14:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який благодійний внесок, усі кошти будуть передані на потреби ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Багатьом здається, що якщо ефективність від вкладень в HR-бренд не має можливості виміряти сьогодні, через місяць або півроку то й витрачати гроші не варто. Насправді це гра в довгу, — імідж роботодавця не побудувати за день, та робота над цим включає щоденні кроки.
Коли? 17 лютого о 17:00.
Вебінар безкоштовний після реєстрації.
❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.
Детальна програма - hranalytics.hurma.work