Рейтинги

Благодійний вебінар «Чи варто планувати наступництво в компанії? Практика succession менеджменту»

Що таке succession management? Кому в компанії він насправді потрібен?

На благодійному вебінарі від HURMA «Чи варто планувати наступництво в компанії? Практика succession менеджменту» поговоримо про впровадження системного планування наступництва в компанії, помилки та успішні кейси. 

 

Коли? 27 жовтня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

 

Відкриті Гумористичні Ігри

Івент-агенція SERIOZNA.AGENCY вже більше 10 років є експертом в сфері корпоративного відпочинку та тімбілдингів. SERIOZNA.AGENCY працює з такими компаніями, як: Genesis, SoftServe, Kuna, KPMG, Innovecs, Ukrainian Agroholding, Passtrans та багатьма іншими українськими та світовими компаніями. На меті агенції допомагати колективам перетворюватися в міцні та дружні команди. психолог і викладач студії імпровізації

На відкритих Гумористичних Іграх, які  SERIOZNA.AGENCY  проводить сумісно з Hurma Academy ви зможете абсолютно безкоштовно протестувати на собі формат Гумористичних Тімбілдингів і дізнатися, як прокачати та зміцнити свою команду за допомогою гумору та фану.

Коли? 29 вересня 17:00-18:00

Вартість: безкоштовно

Реєстрація: https://forms.gle/dm8tKKAM5NPh3pzT9

Благодійний вебінар «Резильєнтність як перевага українських спеціалістів»

Українська резильєнтність – приклад стійкості для усього світу. Розвиток цієї навички - це ідеальна можливість підвищення нашої вартості на світовому ринку праці.

На благодійному вебінарі від HURMA «Резильєнтність як перевага українських спеціалістів» поговоримо про те, що таке резильєнтність, яка її роль в компанії і в житті та як її використовувати на свою користь.

Коли? 22 вересня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Відкрита рeer-to-peer група для HR та рекрутерів

Найближча зустріч запланована на 6 вересня

Зареєструватися: https://bit.ly/3e9twDo

Як проходять зустрічі:

  • Знайомство.  Збираємо групу 5-10 людей в ZOOM, знайомимося один з одним
  • Озвучення запитів та голосування. Ви можете долучитись маючи запит або щоб просто обмінятись досвідом з колегами.Після озвучення запитів від усіх бажаючих шляхом голосування група обирає тільки 2, які розбиратимуть сьогодні
  • Розбір двох запитів. 2 кола на кожен запит, під час першого є можливість уточнити всі деталі, які вас цікавлять, під час другого поділитись, що ви робили б на місці цієї людини

Результати зустрічей:

Благодійний вебінар «Мистецтво планування з мінімізацією часу та сил»

Затяжна війна потребує багато ресурсів, в тому числі наших внутрішніх ресурсів для того, щоб з усім цим впоратися. В той самий час ми хочемо бути ефективними на роботі, приносити користь своїй компанії. 

На благодійному вебінарі від HURMA «Мистецтво планування з мінімізацією часу та сил» поговоримо, як бути ефективними з мінімальними затратами сил та часу, які інструменти цілепокладання та планування вам в цьому допоможуть.

Коли? 8 вересня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Взаємодія між командами: як зробити її ефективною»

Неефективна комунікація між відділами може призводити до неприємних наслідків: не виконаної або невчасно виконаної роботи, невірного трактування задач, ігнорування задач від інших команд.

Як HR або керівник може допомогти командам із встановленням ефективних міжвідомчих взаємовідносин поговоримо на благодійному вебінарі від HURMA «Взаємодія між командами: як зробити її ефективною».

Коли? 11 серпня, о 13:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Успішна адаптація новачків»

Скільки кандидатів втрачає ваша компанія через неякісну адаптацію?

Недостатньо знайти та найняти спеціаліста, необхідно якісно адаптувати його до процесів в компанії. 

Як побудувати якісний процес адаптації поговоримо на благодійному вебінарі від HURMA «Успішна адаптація новачків».

Коли? 4 серпня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Особливості міжнародного рекрутингу»

Багато українських компаній зараз відкривають для себе нові країни не лише як ринки збуту послуг, а і як локації для створення команд.

Як успішно диверсифікувати людські ресурси, через пошук та наймання співробітників в різних країнах поговоримо на благодійному вебінарі від HURMA «Особливості міжнародного рекрутингу».

Коли? 21 липня о 13:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «MASTERMIND чи PEER-TO-PEER. Знайомство з інструментами»

MASTERMIND та PEER-TO-PEER - це інструменти, що допоможуть вам подивитися на проблему з іншого боку і побачити нові варіанти вирішення питань.

На благодійному вебінарі від HURMA «MASTERMIND чи PEER-TO-PEER. Знайомство з інструментами» cпікер познайомить нас з кожним інструментом більш детально, дасть відповіді на питання і допоможе обрати, що з цього вам більше підходить.

Коли? 19 липня о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Особистий бренд рекрутера у Linkedin»

Успіх рекрутера часто залежить від його персонального бренду, чи знають вас на ринку, чи готові допомагати вам у пошуці унікальних кандидатів, роблячи репости або тегаючи знайомих.

Як створити і розвивати власний бренд за допомогою публікацій у Linkedin обговоримо з експертами, що мають в цьому досвід, на благодійному вебінарі від HURMA: «Особистий бренд рекрутера у Linkedin».

Коли? 26 травня о 13:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter