Head of Recruiting | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "Як перемогти конкурентів в IT-підборі"

Набір талановитих і кваліфікованих співробітників – одне з найскладніших завдань для будь-якої компанії, а особливо, для сфери IT. Саме IT-компанії зіштовхуються  з такими перешкодами як величезний попит на технічні таланти та глобальна конкуренція з іншими роботодавцями. Все це робить залучення кращих фахівців ще більш важливим і складним.

Хочете знати, як перемогти конкурентів в IT-підборі та залучити в компанію найкращих фахівців. Тоді приходьте на вебінар Hurma System, з якого ви дізнаєтеся:

  • Чого чекають IT-фахівці від роботодавців
  • Які канали слід використовувати для залучення IT-фахівців
  • Як упакувати вакансію і зробити її привабливою для IT-фахівців
  • Структура переговорів в IT
  • Як спланувати найм персоналу на новий IT-проэкт і не допустити помилки

Проведе вебінар Світлана Петровічева – засновниця платформи для IT-підбору headz.io та агентства GetIT, проєкту IT Recruiter School, конференції TechRec. Автор тренінгової програми: «Секрети IT підбору». Спікер конференцій: TechRec, Іннополіс «Де шукати програмістів», Риф, HR digital від HH.ru.

 

Коли? 4 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Навички 21 сторіччя: які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям

Запрошуюємо вас на вебінар «Навички 21 століття: дискусія про те, які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям». На вебінарі ви дізнаєтеся відповіді на наступні питання:

  • найзатребуваніші сьогодні компетенції – що ми в них вкладаємо;
  • потреби компаній в розробці моделей компетенцій – запит на актуальність, широке охоплення і нові формати;
  • скільки компетенцій має бути в моделі – з точки зору їх оцінки та бізнес-цілей;
  • компетенції VS цінності – як співвідносяться і чим вимірюються.

Спікери вебінару:

  • Ольга Яковина. Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.
  • Тетяна Коломбет. Директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт з оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів.

Коли? 21 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії на remote work

У січні, разом з початком нового року приходить час проведення стратегічних сесій. Керівникам потрібно визначитися з цілями, розставити пріоритети, обрати ключові результати. Саме від цих чинників залежить, наскільки продуктивно й успішно для компанії пройде наступний рік.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії онлайн» з Костянтином Коптеловим, який відбудеться 14 січня. 

Костянтин – експерт з OKR, автор книги "Порядок в Хаос (OKR)", MBA, TEDx speaker, ментором бізнес-інкубаторів, спікер популярних конференцій з управління проєктами та бізнесом. Він займався побудовою управління процесами й проєктами в IT-компаніях, стартапи, агрокомпаніях, на заводах, в мережах громадського обслуговування та медичних установах, дистриб'юторських і роздрібних компаніях.

Вебінар буде корисний всім, хто планує стратегічну сесію з командою, але не розуміє як її структурувати та провести, щоб не перетворити в балаканину.

Коли? 14 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

HR-дашборди: як почати говорити з бізнесом мовою цифр

HR-дашборд – інструмент, який є важливою частиною HR-звітності та основою для прийняття рішень. Якщо хочете знати все про HR-дашборди, приходьте на вебінар Hurma System і Work.ua: «Автоматичні HR-дашборди. Як почати говорити з бізнесом мовою цифр і скоротити кількість регулярних звітів».

Спікер вебінару – Євген Бондаренко, HRD «Медіа Група Україна» з 15-річним досвідом роботи у сфері HR, творець і ексдиректор Академії ДТЕК. Крім того, Євген ще й автор трьох бізнес-книг: «На старт. Книга для тих, кому судилося побудувати успішну кар'єру», «HR без бюджету. Робіть більше коштом меншого», «Успішний керівник» та автор першої в Україні навчальної програми з підготовки HR-аналітиків.

На вебінарі Євген розкриє наступні теми:

  • Проблема звітів, які ми робимо
  • Модель зрілості бізнесу по роботі з даними. А де ви є ви?
  • Прості питання про бізнес і чому ми не знаємо на них відповідей
  • Стара модель VS Нова модель роботи з даними
  • Приклади реальних HR-дашбордів
  • Навіщо потрібні автоматичні дашборди та як їх використовувати
  • З чого почати?

Коли? 23 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди». Вебінар проведе наш постійний гість Тетяна Коломбет – директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, професійний рекрутер і експерт в оцінці персоналу.

Асистувати Тетяні буде Валерія Стрельчина, старший консультант Formatta UA, в HR-сфері з 2007 року. Валерія керує проєктами з підбору та оцінки співробітників від рівня фахівців до топменеджерів. Розробляє і реалізує стратегії пошуку і відбору з використанням оціночних інструментів, у тому числі діагностики командних ролей. За час роботи оцінила понад 400 менеджерів. Підбирає в команду такого співробітника, який підвищить ефективність відділу і компанії загалом. 

На вебінарі Тетяна Коломбет і Валерія Стрельчина розкажуть:

  • як підвищити ефективність топ команди з урахуванням типології ролей;
  • з яких швидко реалізованих кроків можна почати і як спланувати роботу «надовго»;
  • п'ять вад команди – головні проблеми, з якими стикається будь-яка команда, і способи їх вирішення;
  • які бувають командні ролі і як їх визначити;
  • чому однорідний склад топ команди – шлях в нікуди та чим корисна різноманітність ролей;
  • можливості та обмеження команд з різним розподілом ролей.

Коли? 8 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Info:Time. Профайлинг - инструмент успешных коммуникаций HRM и рекрутеров

- Да я тебя насквозь вижу! (с)...

Вы же ни раз слышали в свой адрес такое выражение? Да? И вам хотелось свернуться в клубок, чтобы не видели насквозь?

А если мы скажем, что в подходах и инструментах используемых в Профайлинге “видеть насквозь” - это не способ вывести “на чистую воду”. А реальные возможности для выстраивания эффективной коммуникаций с кандидатами, коллегами, заказчиками.

Как изменяться ваши ощущения тогда?
Станет спокойнее и, наверное, любопытнее?

Приглашаем вас на онлайн-встречу с основателями школы Профайлинга Сергеем Матюшонком и Ларисой Кирилловой и, на ней мы, вместе с экспертами, расскажем что такое Профайлинг на самом деле.

План у нас на эту встречу достаточно серьезный и уже традиционный: мы готовим сто пятьсот вопросов и "с пристрастием" и всей нашей въедливостью, развернуто расспросить наших экспертов об особенностях этого, не совсем понятного обычным пользователям, подхода. Выудим информацию о том, какую пользу может “нанести” знание основ Профайлинга на HRM коллег и рекрутеров, то есть - на нас с вами.

Что обсудим:

  • Что такое профайлинг и причем здесь спецслужбы?
  • Зачем HRM и рекрутерам знать про Архетипы и Тени?
  • В чем секрет анализа невербального поведения или то самое “видеть насквозь”, и как из всего, что показывает нам собеседник взять/выбрать то, что нужно именно нам?
  • Как выявить ложь, не будучи Полиграфологом?
  • Какие непредсказуемые реакции помогают определить более глубокое понимание “кто все эти люди” - наши оппоненты?
  • Обещаем, что будет динамично, живо и даже весело, так как у наших экспертов отличное чувство юмора, ведь они настоящие одесситы. Этот час вашего времени пролетит в легкости и непринужденности.

А если вы совместите свой обед с нашим эфиром, то бонус "приятное с полезным" ваш.

И да! Мы за открытость! Знакомить вас с коллегами будем, не только потому, что мы сами фанаты наших одесских гостей, сами учились у них, приглашали спикерами на HR PRO ECO, а хотим познакомить вас с тренерами курса “Профайлинг. Базовый курс” и показать на примерах, что он работает.

p.s. Время на ваши вопросы к Профайлерам мы обязательно оставим. Можете их сформулировать и присылать уже сейчас, вместе с вашими данными для участия.

 

Традиционный формат info:time: динамичная онлайн дискуссия с прямыми и актуальными, а порой и неудобными вопросами, по теме эфира.

С участников: кофе/чай/обед и, обязательно, вопросы к спикерам.

От организаторов - полезный бесплатный контент в течении 60 минут.

Когда: 24 ноября (вт) 13:00 - 14:00

Эффективные продажи с Lean

Во время кризиса у большинства компаний продажи просели на 30 % и больше. Многие отделы продаж даже 50% годового плана еще не выполнили, хотя половина года позади. Менеджеры по продажам демотивированы, продажи упали, а многих сотрудников компании отправили в неоплачиваемый отпуск на неопределённый срок. Покупательская способность снизилась, появились возражения «Сейчас карантин, давайте поговорим ближе к лету», «Нет денег, кризис, может быть осенью возобновим сотрудничество», «Поговорим, когда вернемся к показателям 2019 года, сейчас надо восстанавливать бизнес».

Что делать бизнесу и отделу продаж в такое время?

Меняться – разрабатывать новую стратегию планирования для отдела продаж, искать потери, перестраивать бизнес-процессы, пробовать использовать более эффективные инструменты, постоянно анализировать данные.
Работать с командой – адаптировать менеджеров отдела продаж к новым условиям, пересматривать KPI, разработать новую систему мотивации.
Выходить на международные рынки.
Lean Institute Ukraine разработал онлайн-курс «Эффективные продажи с Lean» для всех, чей заработок зависит от продаж.

На курсе мы поговорим, как Lean-методология и инструменты помогут реорганизовать или построить отдел продаж. Вы разберетесь, в чем ценность для клиента сейчас и как с помощью Lean превратить запросы клиента в стратегию. Построим карту процесса продаж и превратим воронку продаж в трубу. Научим вас использовать Lean инструменты для работы и управления отделом продаж. Поймете, как мотивировать и обучать менеджеров. Мы расскажем, как с помощью Lean успешно выйти на международные рынки в кризис.

 

Регистрация

 

Занятие 1:

Основные Lean-подходы в продажах:
Lean в продажах, как способ мышления.
Взгляд бизнеса на работу отдела продаж.
Опыт клиента (B2B) с точки зрения Toyota.
Клиент для Стратегии, Стратегия для Клиента.
Lean-методология, как способ выживания в кризис.

Занятие 2:

Как философия Lean помогает забраться в голову клиента:
За что клиент платит Вам деньги?
Как стать менеджером-врачом.
Up sell, cross sell, down sell c точки зрения Lean.
8 Видов потерь в продажах.
Взгляд Lean на проблемы клиента.
Как клиент принимает решение.
Как с помощью Lean превратить голоса клиента в стратегию.
Модель Кано.

Занятие 3:

Влияние продаж и маркетинга на поток создания ценности:
Департамент продаж в карте потока создания ценности.
Анализ процесса продаж.
Построение карты процесса на реальном примере.
Как Lean превращает воронку продаж в трубу.
Диаграмма Парето.
Постановка планов и расчет целей по SMART.

Занятие 4:

Как научить менеджеров по продажам решать проблемы:
Цикл PDCA.
5 Почему.
Диаграмма Ишикава.
Анализ коренных причин.
Отчеты в формате А3.

Занятие 5:

Визуальный менеджмент и стандартизация:
Как точно знать, чем занимается менеджер по продажам?
Как управлять командой удаленно, чтобы сохранить ключевые показатели эффективности.
Стандартизация техник продаж.
Стандартизация скриптов.

Занятие 6:

Взгляд Lean на ежедневный менеджмент отдела продаж:
Ключевые ошибки менеджеров.
Взгляд Lean на работу с возражениями.
Типы клиентов и работа с ними.
Gemba walk для РОПа.
15 минут на совещание.
Обея.

Занятие 7:

Lean-подход к анализу эффективности работы отдела продаж:
Эффективен ли менеджер-посол? (Техника продаж без скидок).
Мастерство переговоров менеджера по продажам с точки зрения Lean.
Ошибки в постановке KPI (Не смешивайте "действия" с "ценностью").
Мотивация по системе Тойота.

Занятие 8:

Lean-подход к управлению командой:
Поиск и отбор менеджеров. Как найти правильных людей.
Почему от звезд иногда нужно отказаться?
TWI для быстрого обучения сотрудников в условиях текучки.
HR метрики Тойоты, которые помогут знать, что происходит в компании.

Занятие 9:

Каскадирование стратегии. Подход Тойоты:
Как каскадировать цели и стратегию компании.
Планирование товарной номенклатуры

Занятие 10:

Как с помощью Lean выйти на международные рынки:
Стратегия Тойота на международных рынках.
Как использовать методы Тойоты и не повторить ошибки "копирования".
Занятие 11:
Лидерство и коучинг. Секреты Тойота:
Поведенческие модели лидеров.
Идеальный тимлид.
Коучинг. Развитие коучей.

Управление персоналом с Lean

Сегодня HR-специалист – это кросс-функциональный сотрудник, функции которого не ограничиваются только взаимодействием с персоналом. Современный HR-менеджер должен участвовать во всех сферах деятельности компании от решения глобальных задач бизнеса до стратегического планирования развития организации.

Для того чтобы HR-специалистам знать самые действенные и актуальные инструменты, они должны постоянно совершенствовать свои навыки, чтобы эффективно влиять на организацию в целом.

Lean Institute Ukraine разработал курс «Управление персоналом с Lean», который поможет специалистам в области Human Resources Management, посмотреть комплексно с помощью Lean-методологии на функции HR-департамента и стратегию организации. Lean в сфере HR уже давно зарекомендовал себя в таких компаниях, как: DEUTZ, Toyota, Google, Nike, Cafe365 Barcelona и многие другие.

Во время обучения вы изучите основные принципы Lean, поймете, как уменьшить расходы на персонал за счёт внедрения системы управления Hoshin Kanri, построите карту процесса HR-департамента, внедрите методику быстрого обучения TWI, научитесь коучить и развивать сотрудников от джуниоров до экспертов (синьор). Также поговорим о построении Lean-культуры и роли персонала в компании, распределении функций сотрудников, коммуникации внутри команды, об оптимизации административных расходов и формировании заработной платы. Научим вас связывать задачи HR-департамента с глобальными целями бизнеса для получения максимальной прибыли.

Регистрация

Занятие 1 People Systems в разрезе Lean-компании:

  • Виды организаций: Lean VS традиционная.
  • Связь HR и бизнес-стратегии.
  • Какие задачи бизнеса решает HR?
  • Когда компании нужен анализ HR-процессов?
  • Роль HR в управлении изменениями.

Занятие 2 Создания ценности для организации и потери в HR:

  • Что такое ценность с точки зрения Lean?
  • Как измерять ценность вклада HR в работу организации.
  • 8 видов потерь в HR.
  • Инструменты поиска потерь в процессах.

Занятие 3 Построение карты HR процессов:

  • Анализ процессов HR департамента.
  • Цели, аналитика, какие данные необходимо собирать.
  • Построение карты процесса на реальном примере.
  • Выгоды от улучшения HR процессов.
  • Диаграмма Парето.
  • Постановка планов и расчет целей по SMART.

Занятие 4 Как научить HR-менеджеров решать проблемы:

  • Цикл PDCA.
  • 5 Почему.
  • Диаграмма Ишикава.
  • Анализ коренных причин.
  • Отчеты в формате А3.

Занятие 5 Формирование HR-стратегии по принципам Lean:

  • Интеграция бизнес и HR-стратегии.
  • HR-диагностика. Pestel анализ.
  • Понимание потребностей стейкхолдеров.
  • Взаимосвязь целей бизнеса и HR департамента.

Занятие 6 Lean подход к управлению командой:

  • Построение Lean-культуры и роль персонала в Lean компании.
  • Построение Lean-культуры: миссия, видение, ценности.
  • Формирование команды трансформации.
  • Идеальный сотрудник: обучение, развитие.
  • Показатели эффективности.
  • Система коммуникации.

Занятие 7 Рекрутинг, адаптация и увольнения в Lean компании:

  • Эффективный процесс найма.
  • Должностные обязанности и компетенции.
  • Процесс адаптации.
  • Когда необходимо увольнять с точки зрения Lean.
  • Ценностное предложение работодателя EVP.

Занятие 8 Развитие и обучение персонала:

  • Управление знаниями.
  • Коучинг.
  • Lean Talent Review: Hipo переманивать или взращивать?
  • Succession planning – выявление и развитие новых лидеров.

Занятие 9 Ежедневный менеджмент и инструменты Lean:

  • Распределение функций сотрудников в Lean компании.
  • Коммуникации внутри команд: Asakai и формат встреч.
  • Управление компетенциями в Lean: стандартная операционная карта (СОК), рабочая инструкция, матрица квалификации, матрицы навыков.
  • Организация рабочего пространства с помощью 5S.
  • Poke Yoke – инструмент защиты от ошибок.

Занятие 10 Лидерская модель Toyota - развитие талантов и управление производительностью и качеством:

  • Лучшие практики организационных структур.
  • Lean лидерство и Lean management.
  • Роль лидера при внедрении изменений в компании.
  • Кейс: пошаговое внедрение и распространение лидерской модели.
Вебинар "EVP: навіщо вам це потрібно і як розробити?"

Ціннісна пропозиція компанії як роботодавця (EVP) допомагає вам відрізнятися від конкурентів і розповісти існуючим та потенційним співробітникам, чому їм слід мати справу з вами. Робить ясними та зрозумілими переваги роботи саме в вашому бізнесі.

Хочете дізнатися як створити EVP? Тоді підключайтеся до вебінару Hurma System, який проведе Вікторія Скічко!

Вікторія обіймала посаду Head of Internal Communications в компанії Global Message Services, а зараз працює на позиції Head of Employer Brand в Raiffeisen Bank Aval. У неї 10 років досвіду роботи в PR, Employer Brand і Internal Communications з такими компаніями як GlobalLogic, Microsoft, Philips, Ericsson, Salateira і іншими.

На вебінарі Вікторія буде говорити на такі теми:

  • HR як носій культури компанії. Чому це важливо?
  • EVP vs Employer Brand: в чому різниця і до чого тут маркетинг?
  • EVP: що це таке, з чого складається, значимість для бізнеcу
  • Кращі приклади EVP: властивості, якими вони повинні володіти, чого уникати в формулюваннях, що точно варто додати
  • Як розробити власну EVP
  • Внутрішній і зовнішній бренд роботодавця: дослідження, які активності найбільш ефективні, KPIs або аналіз ефективності
  • Fuckups time. 5 помилок при розробці EVP і побудові Employer Brand

Коли? 22 грудня в 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступна через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

«Как HR-бренд и AI помогают в работе с сотрудниками»

HR-бренд есть во всех IT компаниях. Разница только в степени его эффективности: у одних «настройка» проведена правильно, у других ее вовсе нет. А насколько эффективно работает ваш? На нашем мероприятии вы это поймете. А также узнаете, как повысить эффективность своего HR-бренда и модернизировать его так, чтобы соответствовать современным требованиям.

О чем поговорим:

  • Что такое HR-бренд и чем вашей компании грозит его отсутствие
  • Роль автоматизации в повышении эффективности бренда работодателя
  • Как AI помогает в развитии HR-бренда

Спикер: Владимир Федак, CEO IT Svit (провайдер IT решений и услуг для бизнеса). Основатель HRM/HRIS Hurma System. Опыт работы в сфере в построения эффективных IT-команд более 15 лет.

Ведущая: Наталья Балабанова, Founder Universe IT

Трансляция будет происходить через Facebook Live 

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter