Head of Recruiting | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "ТОП 5 помилок при впровадженні OKR"

«А давайте працювати за OKR-ами», – кажуть натхненні та мотивовані керівники, прочитавши одну чи дві книги з Objectives and Key Results. Однак, впровадження OKR тільки здається простим і швидким процесом, але насправді допускається велика кількість помилок, що метод не дуже ефективно працює, а співробітники розчаровуються у правильному підході. 

Хочете дізнатися про найрозповсюдженіші помилки, які припускають компанії під час впровадження OKR і як можна їх уникнути? Тоді приходьте на безкоштовний вебінар Hurma System: «ТОП 5 помилок при впровадженні OKR», який проведе експерт з OKR – Костянтин Коптелов. 

Костянтин Коптелов – автор книги "Порядок в Хаос (OKR)", MBA, TEDx speaker, ментором бізнес-інкубаторів, спікер популярних конференцій з управління проєктами та бізнесом. Він займався побудовою управління процесами й проєктами в IT-компаніях, стартапи, агрокомпаніях, на заводах, в мережах громадського обслуговування та медичних установах, дистриб'юторських і роздрібних компаніях.

На вебінарі Костянтин розповість:

  • до чого призводить самостійне впровадження OKR;
  • звідки "ростуть ноги" у більшості невдалих впроваджень OKR;
  • типові помилки при впровадженні OKR;
  • що робити, щоб уникнути помилок. 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Коли? 12 травня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

Курс "Впровадження системи оцінки співробітників під ключ: Performance Appraisal, Assessment center, 360 Degree Feedback"

Перехід на рівень PRO. Поглиблений рівень використання методів оцінки персоналу в організації з авторської методики практиків з 10-річним досвідом, які оцінили понад 5000 співробітників.

Після курсу ви зможете:

  • Систематизувати свої знання про оцінку.
  • Більш глибоко розуміти роль і методи оцінки в організації.
  • Скласти власну концепцію комплексної оцінки в організації.
  • Впровадити концепцію, маючи зворотний зв'язок, напрацювання і шаблони від експертів.
  • Складати профіль компетенцій і матрицю оцінки для проведення Центр Оцінки (ЦО) на певну позицію.
  • Проводити інтерв'ю за компетенціями.
  • Доречно і правильно використовувати оцінку методом 360.
  • Давати якісний зворотний зв'язок за результатами оцінки.
  • Використовувати знання про свої сильні сторони та обмеження, на підставі психометричного опитувальника і зворотного зв'язку від експерта.

Теми, які розглянемо на курсі:

  • Що таке оцінка і навіщо вона потрібна
  • Компетентнісний підхід. Моделі та профілі компетенцій
  • Оцінка компетенцій – основні поняття. Психометричні інструменти оцінки
  • Центри оцінки
  • Інтерв'ю за компетенціями
  • Зворотний зв'язок 360
  • Зворотний зв'язок за результатами оцінки
  • Використання результатів оцінки в організації

 

Програма курсу - https://bit.ly/3uN3Vmu

 

Наші тренери:

Ольга Яковина - експерт в оцінці та розвитку компетенцій, HR-консультант. Сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу. Ex-Head of People Performance в iDeals Solutions.

Вебінар "Деврел для HR у 2021 році"

Інженери несуть у зовнішній світ розповіді про свою експертизу і досвід. Вони роблять доповіді, пишуть статті, організовують заходи для інших інженерів. Люди слухають, переймаються, з більшою охотою відгукуються на пропозиції поспілкуватися щодо вакансії та допомагають збільшити охоплення інформації своїм сарафанним радіо. Це все деврел, і він може бути корисний для HR.

Приходьте на вебінар Hurma System і дізнайтеся, що таке деврел, яка від нього користь і які складнощі можуть виникнути у HR з деврелом – зокрема, як 2020 рік вплинув на зв'язку HR+деврел і як тепер з цим жити.

Спікер вебінару Олексій Долгушев – програмував машинний зір, робив різний маркетинг, керував проєктами та продуктами. Запустив SnowOne – Content-First Java-конференцію з Сибіру. Створив "Інженер заходить в бар" – онлайн-мітап для інженерів на професійно не інженерні теми. Засновник деврел-бюро "Долгушев і Сторожилов". Прагне зробити деврел індустріальним стандартом.

На вебінарі Олексій розповість:

  • що таке деврел;
  • яка користь від деврелу для HR;
  • в чому складнощі з деврелом для HR;
  • в чому особливі складності у 2021 році;
  • фреймворк деврелу для HR.

Коли? 22 квітня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

HR Competencies Day

20 квітня 2021 року в м.Київ відбудеться конференція HR Competencies Day, де сертифіковані фахівці розкриють ключові НR-компетенції через власний досвід. Організатор заходу - Асоціація HR Pro. 

Програма конференції побудована на моделі компетенцій SHRM Bode of Competency & Knowledge*. Кожен виступ — це окремий практичний кейс, в якому розкривається одна з ключових компетенцій. Це дає можливість глибше розібратися в самій моделі компетенцій та вибудувати власну траєкторію професійного зростання. 

У заході візьмуть участь: 

  • Катерина Ковалевська, SHRM-інструктор, Голова наглядової ради Асоціації HR Pro.
  • Наталія Добровольська, SHRM-SCP, HR Director SPD-Ukraine

Тема: «Зробити не можна відмовити: як пропонувати альтернативні рішення стейкхолдерам». 

Компетенція: «Консультація»

  • Олена Кича, SHRM-SCP, Head of People & Culture, Wirex – британська FinTech компанія

Тема: «Створення high performance культури в R&D центрі FinTech компанії. Досвід Wirex»

Компетенція: «Глобальна та культурна ефективність»

  • Анна Добринець, SHRM-SCP, HRD Imperial Tobacco Ukraine (part of Imperial Brands company)

Тема: «Комунікація - ключ до довіри»

Компетенція: «Комунікація»

  • Валентина Хандуріна, SHRM-SCP, Senior Consultant, Deloitte Ukraine

Тема: «Переосмислення питань винагороди співробітників»

Компетенція: «Критична оцінка»

  • Людмила Горова, SHRM-SCP, HRD of Agroprosperis Group

Тема: «HR-лідерство в організаціях, орієнтованих на фінансовий результат: промовчати або очолити?»

Компетенція: «Лідерство та навігація», «Управління відносинами»

  • Олена Яковенко, SHRM-SCP, Head of Talent Development & Training SQUAD

Тема: «Скільки коштуватиме харасмент у 2021»

Компетенція: «Застосування етичних норм», «Глобальна та культурна ефективність»

 

Реєстрацiя: http://hrcomp.com.ua

 

* SHRM - найбільша на планеті професійна HR-спільнота «The Society for Human Resource Management» (shrm.org), яка об’єднує понад 300 тисяч HR-професіоналів в 165 країнах. Партнер Асоціації HR Pro.

BUSINESS THINKERS FORUM'2021

2020-й перевірив український бізнес на швидкість реакції та міцність, виявивши тих, хто не пережив кризу, й тих, хто віртуозно осідлав хвилю під час шторму. У розумах та серцях власників та керівників успішних компаній живуть глобальні ідеї і навігатори їх реалізації на міжнародному рівні. У ритмі стрімких змін вони гостро відчувають, ЩО лідерам бізнесу потрібно робити, і ПРО ЩО важливо говорити саме зараз для нового етапу зростання завтра.

18 березня 2021 року, в рамках «BUSINESS THINKERS FORUM'2021: Лідерство. Стратегії. Принципи» в колі усвідомлених і результативних бізнес-мислителів України ми обговоримо головні челенджі майбутнього.

BUSINESS THINKERS FORUM'2021 це «антикрихкі» стратегії розвитку бізнесу, нові парадигми лідерства та принципи ефективного зростання компаній в умовах ідеального шторму.

1 день. 1 сцена. 5 панельних дискусій. 25 експертів

 

ПРОГРАМА ФОРУМУ:

GROWTH MINDSET TALK: Критичне мислення у парадигмі управлінських рішень?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Як управляти змінами і генерувати нові бізнес-стратегії?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: У чому особливість сприйняття челленджів і кризових ситуацій «по-українськи»?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Які лідери потрібні сьогоднішньому бізнесу?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Як створювати і впроваджувати інноваційні проекти у новій реальності?

 

Дата форуму: 18 березня 2021

Формат й місце проведення: Kиїв | Offline | Online

Посилання на сайт форуму для швидкої реєстрації: https://btf.kagroup.ua/

Вебінар "New Normal у внутрішніх комунікаціях – сторітелінг для бізнесу"

Внутрішні комунікації до коронавірусної  кризи складно було назвати ідеальними. Але неформальна корпоративна культура компенсувала недоліки формальної. Перехід в онлайн оголив слабкості цього підходу, зробивши їх істотними недоліками. І, відповідно, New normal вимагає нового рівня комунікацій і нових інструментів. Одним з них є бізнес-сторітелінг.

Чому бізнес-сторітелінг? Він відображає дещо інший підхід, працює з емоціями й смислами та допомагає відновити ту довіру, яку було втрачено багатьма компаніями. 

Що це за інструмент і як він працює, з якими аудиторіями - докладніше в вебінарі:

  • чому неефективні «докризові» інструменти внутрішніх комунікацій;
  • основні тренди, що вплинули на співробітників компаній, і необхідність переформатування комунікацій;
  • офлайн VS онлайн – чи можлива 100% взаємозамінність;
  • чому бізнес-сторітелінг;
  • основні принципи побудови надихаючих історій та секрети їхньої  захопливості.

Проведе вебінар Тетяна Пашкіна – фахівець з більш ніж 20-річним досвідом роботи. Була провідним менеджером в рекрутинговому агентстві понад 5 років і більш як 10 років займалася підбором, адаптацією і внутрішніми комунікаціями безпосередньо в компаніях. Майже 7 років займалася аналітикою ринку праці на rabota.ua та написала 1000+ статей на цю тему.

Крім того, Тетяна Пашкіна – автор курсу «Як знайти роботу своєї мрії», спікер профільних конференцій і бізнес-тренер. В останні роки допомагає людям у форматі кар'єрного консультування.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 8 квітня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Автоматизація неминуча: як Hurma розв'язує проблеми рекрутерів"

Ви рекрутер і бачите нормований робочий день тільки у снах, бо в інший час зайняті пошуком кандидатів на +100500 нових вакансій? Дізнайтеся, як розв'язувати ці проблеми, зберегти нервові клітини та заощадити 300+ робочих годин на вебінарі Hurma System: «Автоматизація неминуча: як Hurma розв'язує проблеми рекрутерів».

Ми на реальних прикладах і кейсах розповімо про всі переваги автоматизації рекрутингу в Hurma, а саме:

  • як зібрати вірну інформацію від Hiring manager і не згаяти час;
  • як мінімізувати завдання зі збору відгуків, розміщення вакансії та інших цікавостей;
  • як навчитися збирати та аналізувати дані, використовуючи воронку рекрутингу;
  • як встигати дати фідбек всім кандидатам і випити чашечку кави;
  • як зберігати всю інформацію про кандидатів зручно і безпечно, не використовуючи мільйони табличок;
  • як робити глибокі аналітичні звіти й не бути при цьому гуру Excel;
  • як мотивувати співробітників залучати своїх знайомих і друзів до відгуків на вакансії без мільйону нагадувань.

Спікер: Роман Дронов, HR Process Development Manager Hurma System

Коли? 25 березня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

Створіть свій ідеальний рекрутинг з Hurma System 😉

Hurma Academy запускає курс "Управління талантами в організації"!

Як грамотно керувати талантами? Яка стратегія підійде саме вашій компанії? Які інструменти стануть для вас найефективнішими? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання – запрошуємо вас на курс “Управління талантами в організації” від Hurma Academy.

Протягом курсу ви розробите стратегію управління талантами для своєї компанії, а також отримаєте максимум інструментів і зворотний зв’язок від тренерів. Живе спілкування зі спікерами, домашні завдання, шаблони документів і напрацювання спікерів чекають вас на курсі.

Дізнатися деталі та зареєструватися: http://bit.ly/3cdxtTQ.

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "Чи можна уникнути вигорання або ж це норма життя?"

Як зрозуміти, що ви на межі вигорання? З чого починається процес чи це чинник, що активується абсолютно неочікувано і найгірший момент? А якщо процес розпочався, чи можна якось його зупини чи варто прийняти і піти у відпустку на рік?

Hurma System запрошує вас на вебінар “Чи можна уникнути вигорання або ж це норма життя?”, який проведе Надія Недорезова – коуч, тренер, експерт з підбору персоналу з 13-річним досвідом, а також управлінським досвідом вибудовування процесів підбору персоналу з нуля в компанії Rambler Group.

Надія є автором декількох програм по підбору персоналу, а також адаптації, мотивації та розвитку персоналу. Серед її випускників – співробітники компаній: Booking, Яндекс, Ростелеком, Зв'язковий, Газпромбанк, Devino Telecom, Lovit, Центр-Інвест та інші. Крім того, вона запрошений тренер компаній Сбербанк, Мегафон, Тінькофф, Mail.ru Group. Працює Надія на чотирьох ринках: Росія, Україна, Білорусія, Казахстан.

На вебінарі Надія Недорезова поговорить про наступні теми:

  • вигорання, токсичність і агресивний фідбек - як відрізнити одне від іншого;
  • вигорання як зламана мотивація;
  • вигорання як рутина;
  • роль біохімії у вигоранні;
  • засоби захисту від вигорання.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 1 квітня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Hurma Academy запускає курс "Управління талантами в організації"!

Як грамотно керувати талантами? Яка стратегія підійде саме вашій компанії? Які інструменти стануть для вас найефективнішими? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання – запрошуємо вас на курс “Управління талантами в організації” від Hurma Academy.

Протягом курсу ви розробите стратегію управління талантами для своєї компанії, а також отримаєте максимум інструментів і зворотний зв’язок від тренерів. Живе спілкування зі спікерами, домашні завдання, шаблони документів і напрацювання спікерів чекають вас на курсі.

Дізнатися деталі та зареєструватися: http://bit.ly/3cdxtTQ.

Вебінар "Міжнародний рекрутмент"

Підбирати та шукати персонал на міжнародному рівні – складний і трудомісткий процес. Шукати співробітників на світовому ринку складніше, ніж в рамках однієї країни через відмінності в менталітеті, етиці спілкування та інших факторів.

Хочете дізнатися все і навіть більше про міжнародний рекрутинг і пошук кандидатів на світовому рівні? Тоді приходьте на наш вебінар, який проведе Аліна Марченко – HR-професіонал з 15-річним досвідом. Вона побудувала кар'єру від HR-менеджера до HRD, працювала в компаніях New York Media, SDV, Cardpay та інших.

Крім цього, Аліна Марченко – startup mentor, сертифікований Senior Professional HR international (інститут HRCI, США). Співпрацює з міжнародними компаніями у сферах IT і FinTech (США, Європа, Росія і СНД).

На вебінарі «Міжнародний рекрутмент» Аліна Марченко розповість:

  • що очікувати від кандидатів в Європі та Америці;
  • наскільки важлива різниця менталітетів і в чому вона полягає;
  • міжнародна етика рекрутменту;
  • теми-табу і типові помилки при переговорах з кандидатами;
  • як HR стати своїм на закордонному ринку.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 18 березня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Вітер HR-змін – система сліпого підбору"

Метод сліпого найму – новий тренд, який дасть роботодавцям впевненість в тому, що нічиї упередження не вплинуть на процес підбору. Сліпий підбір дозволяє відсторонитися під час інтерв'ю від таких факторів як стать кандидата і його вік, надаючи можливість сфокусуватися тільки на професійних компетенціях.

Приходьте на вебінар Hurma System, щоб дізнатися все і навіть більше про новий HR-тренд – метод сліпого підбору.

Спікер вебінару – Аліна Баженова, засновниця FUTURIST Branding Agency, футуролог, автор курсу зі створення ДНК Персонального Бренду.

На вебінарі Аліна розповість:

  • Що означає сліпий підбір і як він відбувається
  • Основні тренди, що вплинули на створення системи
  • Вільні команди і нескінченність масштабування системи
  • Перші проби і перші висновки
  • Свобода як основна цінність майбутнього

Мова вебінару – російська. 

Коли? 11 березня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter