Рейтинги

Perspektywy Women in Tech Summit 2024

Запрошуємо 12-13 червня на подію наших партнерів – найбільшу технологічну подію в Європі Perspektywy Women in Tech Summit 2024. Провідна тема цьогорічної конференції – tech-life balance, рік балансу між технологіями та життям.

Подія відбудеться вшосте, триватиме два інтенсивних дні на п’яти сценах і передбачає проведення шестидесяти майстер-класів.   

Конференція Perspektywy Women in Tech Summit за останні кілька років стала найбільшою подією для жінок у IT@Tech в Європі та Азії. У професійному середовищі захід сприймається як постійне місце зустрічей  осіб C-level,професіоналок та студенток нових технологій. Щороку під час PWiTS ми оголошуємо список ТОП-100, найкращих експерток, що спеціалізуються в різних галузях технологій, науки та інновацій (ШІ, хмарні обчислення, 5G, кібербезпека).  У 2024 р. темою ТОП-100 стане data science.

Конференція PWiTS некомерційна – для студенток технічних і точних спеціальностей, інформаційних технологій, надаються безкоштовні квитки через адміністрацію університету. Цього року, як і минулого, ми хочемо підтримати жінок з України, тому даємо можливість українським студенткам керунків STEAM, жінкам, які працюють в IT/Tech або хочуть розпочати кар'єру в  IT/Tech, зробити перші кроки в цьому напрямку, відвідати конференцію безплатно. Вони можуть подати заявку за посиланням.

Вебінар «Визначення лояльності співробітників через профайлингове інтерв'ю»

Визначення лояльності співробітників через профайлингове інтервʼю дозволяє глибше зрозуміти особистість кандидатів, точно прогнозувати їхнє ставлення до роботи та компанії, мінімізувати ризик невдачі при наймі, підвищувати ефективність набору персоналу та покращувати робочий клімат для зменшення текучості кадрів.

На вебінарі від HURMA «Визначення лояльності співробітників через профайлингове інтерв'ю» ми поговоримо про один з інструментів, що допоможуть переконатись в лояльності співробітників до попередніх компаній і до нового місця роботи.

Коли? 23 травня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Лекція «Стабілізація результатів у рекрутингу та аналітика»

Друга лекція з циклу «Підвищуємо ефективність IT-рекрутингу»

Коли? 19 червня, о 17:00.

Вартість:

  • 600 грн - участь в одній лекції або воркшопі
  • 3000 грн - участь у всіх заходах циклу + бонус: запис вебінару «LinkedIn Pro: кому (не) потрібен, огляд ключових функцій та лайфхаки»
  • знижка 99% для учасників HURMA Community

Деталі та реєстрація: https://academy.hurma.work/it-recruting-levelup

Варто пройти навчання, якщо

  • Розпочали свій шлях в ІТ-рекрутингу та хочете краще розібратись з усіма bottlneckʼами в роботі
  • Свічнулись з не-ІТ сфери та не розумієте особливостей найму в ІТ
  • Маєте низьку ефективність через помилки найму, відсутність правильної комунікації з hiring-менеджерами
  • Застрягли в розвитку як менеджер через недостачу знань в побудові процесів у команді рекрутерів
Вебінар «Well-being програми для співробітників і їх роль у побудові культури здоров’я»

Культура здоров’я компанії - це поняття, що включає піклування про співробітників та їх здоров'я, що позитивно впливає на лояльність, продуктивність, творчий потенціал і синергію в бізнес-контексті.

На вебінарі від HURMA «Well-being програми для співробітників і їх роль у побудові культури здоров’я» ми поговоримо про основні фактори що впливають на продуктивність співробітників в контексті здоров’я та зрозуміємо які well-being програми можна зробити, щоб розвивати культуру здоров’я в компанії.

Коли? 30 травня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Peer-to-peer зустріч «Оновлення цінностей в компанії»

Реєстрація та оплата: https://academy.hurma.work/p2p

Як проходять зустрічі

  • Знайомство. Збираємо групу 5-10 людей в Google Meet, знайомимося один з одним
  • Озвучення запитів та голосування. Ви можете долучитись маючи запит або щоб просто обмінятись досвідом з колегами.Після озвучення запитів від усіх бажаючих шляхом голосування група обирає тільки 2, які розбиратимуть сьогодні
  • Розбір двох запитів. 2 кола на кожен запит, під час першого є можливість уточнити всі деталі, які вас цікавлять, під час другого поділитись, що ви робили б на місці цієї людини

Результати зустрічей

  • Погляд на проблему під іншим кутом
  • Декілька варіантів вирішення
  • Корисні поради
Цикл лекцій та воркшопів «Підвищуємо ефективність IT-рекрутингу»

Деталі та реєстрація: https://academy.hurma.work/it-recruting-levelup

Варто пройти навчання, якщо

  • Розпочали свій шлях в ІТ-рекрутингу та хочете краще розібратись з усіма bottlneckʼами в роботі
  • Свічнулись з не-ІТ сфери та не розумієте особливостей найму в ІТ
  • Маєте низьку ефективність через помилки найму, відсутність правильної комунікації з hiring-менеджерами
  • Застрягли в розвитку як менеджер через недостачу знань в побудові процесів у команді рекрутерів

Вартість:

  • 600 грн - участь в одній лекції або воркшопі
  • 3000 грн - участь у всіх заходах циклу + бонус: запис вебінару «LinkedIn Pro: кому (не) потрібен, огляд ключових функцій та лайфхаки»
  • знижка 99% для учасників HURMA Community
Вебінар «People analytics»

Покращувати процеси найму, виявляти потенційних лідерів та слабкі місця у ваших навчальних програмах, оцінювати ефективність, прогнозувати потреби в ресурсах, приймати правильні стратегічні рішення і не тільки вам може допомогти аналітика.

На благодійному вебінарі HURMA «People analytics» ми поговоримо про те, яку цінність створює аналітика для HR, які є підходи та типи даних та як використовувати підхід, що базується на даних, для прийняття ефективних рішень.

Коли? 25 квітня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Peer-to-peer зустріч «Все про HR»

Реєстрація та оплата: https://academy.hurma.work/p2p

Як проходять зустрічі

  • Знайомство. Збираємо групу 5-10 людей в Google Meet, знайомимося один з одним
  • Озвучення запитів та голосування. Ви можете долучитись маючи запит або щоб просто обмінятись досвідом з колегами.Після озвучення запитів від усіх бажаючих шляхом голосування група обирає тільки 2, які розбиратимуть сьогодні
  • Розбір двох запитів. 2 кола на кожен запит, під час першого є можливість уточнити всі деталі, які вас цікавлять, під час другого поділитись, що ви робили б на місці цієї людини

Результати зустрічей

  • Погляд на проблему під іншим кутом
  • Декілька варіантів вирішення
  • Корисні поради
Курс «Психологія для HR»

Навчіться розуміти та бачити людей на психологічному рівні

Старт: 23 квітня 2024

Формат: теоретичні заняття у записі + практичні заняття онлайн

Вартість: від $215

Реєстрація: https://academy.hurma.work/psycology

Чого НЕ буде на курсі:

  • Типологій людини (характерології, темераменти, DISC та інш.)
  • Психічної діагностики
  • Розвиток навичок маніпуляції та переконування
  • Методик тестування
Вебінар «LinkedIn Pro: кому (не) потрібен, огляд ключових функцій та лайфхаки»

Як перетворити свій профіль LinkedIn на потужний інструмент для роботи? Чи справді LinkedIn Pro - переоцінений, чи потрібен кожному сорсеру?

На вебінарі від HURMA «LinkedIn Pro: кому (не) потрібен, огляд ключових функцій та лайфхаки» з Миколою Клєстововим та Мариною Косіч ми розглянемо просунуті можливості LinkedIn Pro для рекрутерів та сорсесів, а також важливі орієнтири за вартістю на різні версії LinkedIn. 

Коли? 18 квітня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

 

Також ви можете придбати розширену версію вебінару, що містить більш детальну інформацію та екстраблок з лайфхаками.

Вартість - 500 гривень

Придбати запис

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter