uk
Надихаюча весняна зустріч HR-спільноти!
Представники провідних компаній з різних галузей поділяться актуальними HR-практиками, власними спостереженнями та думками.
Старт: 28 березня
Деталі та реєстрація: https://academy.hurma.work/interview
Буде корисно:
Junior рекрутерам
Middle+ рекрутерам
Інклюзивність на часі, ми чітко бачимо що бізнеси це розуміють. Проте, чи рухається процес найму в компаніях в сторону інклюзивності?
І що взагалі в себе включає поняття «інклюзивний рекрутинг»?
20 лютого, о 19:00 ми зустрінемось з експертами з тем рекрутингу та інклюзивності, щоб всі ці питання обговорити.
Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/bxggVZG4vm2rYSs36
Якщо розглядати розширення обовʼязків для сорсера, то перехід в рекрутери - здається, найлегший шлях. Та якими навичками необхідно оволодіти сорсеру, щоб відповідати вимогам нової посади.
На вебінарі від HURMA «Як сорсеру стати рекрутером» Андрій Пікуль розповість про відмінність між “сорсером” та “рекрутером”. Поділиться важливими навичками, які потрібні для переходу. А також лайфхаками, як підготуватись до інтервʼю на нову позицію.
Коли? 14 березня, о 17:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Поки штучний інтелект та інші новітні технології стають невідʼємними частинами повсякдення, задача працівників будь-якої сфери - якнайшвидше адаптуватись та впровадити їх у свою роботу.
На відкритому LIVE від HURMA Community «Як сорсеру бути більш ефективним? Розбираємо ТОП-4 інструменти» Ольга Котельницька в прямому етері розбере інструменти, які полегшать вашу роботу. А також, наочно продемонструє всі нюанси користування ними.
Коли? 11 січня, о 18:00.
На вас чекатимуть:
🤩 7 захоплюючих виступів по 20 хвилин від кращих експертів у своїй галузі
🥂 Поглиблення зв'язків під час нетворкінгу та новорічне afterparty
🌟 30% від вашого квитка піде на благодійність, допомагаючи тим, хто цього потребує
🎁 І, звісно, подарунки від нас та наших партнерів
⏰ 21 грудня о 14:00, м. Київ
✅ Реєстрація: https://bit.ly/46NHS1O
⏳ Тривалість події 5 години
Згідно з опитуванням Gallup 52% співробітників, які звільнилися з роботи за власним бажанням, вважали, що їх менеджер або компанія могли вжити заходів для запобігання їх звільнення. Stay-інтерв'ю дають можливість визначити ці дії та реалізувати рішення.
На вебінарі від HURMA «Stay-інтерв’ю як важливий помічник бізнесу» разом з Катериною Санітарською поглибимося в відмінності між stay- та exit-інтерв’ю, розкриваючи їх відмінності та те, як це впливає на робочий процес. Розглянемо ефективну структуру stay-інтерв’ю, щоб ви могли легко впровадити її в свою практику та зрозуміли, як це впливає на бізнес-результати компаній.
Коли? 14 грудня, о 17:00
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту.
Запис вебінару буде доступний лише 3 дні. Для учасників HURMA Community запис залишається.
Ключовим моментом у проведенні успішного інтерв'ю є створення приємного та комфортного середовища. Як дізнатись усю необхідну інформацію про кандидата не переходячи межі.
На вебінарі від HURMA «Етика рекрутера під час інтерв'ю» Андрій Пікуль поділиться власними чек-листами перед початком та після інтервʼю. Розповість, як делікатно ставити незручні запитання. А також розберемо як уникати проекцій.
Коли? 5 грудня, о 17:00
Запис вебінару буде доступний лише 3 дні. Для учасників HURMA Community запис залишається.
Найкращі рішення ми ухвалюємо в усвідомленому стані, який вимагає усвідомлення дорослості та відповідальності. Відповідальності за людей, які працюють з нами і відповідають за себе, команду і компанію. Цей вектор people-менеджменту став лейтмотивом PEOPLE MANAGEMENT CONFERENCE, що відбудеться у Києві та онлайн 1 листопада.
Для клієнтів HURMA – знижка 10% за промокодом HURMA.
Детальна програма, розклад воркшопів та реєстрація – https://bit.ly/46JyMDU
Чи можливий перехід HR від ролі виконавця до активного партнера, який сприяє досягненню стратегічних цілей компанії?
На благодійному вебінарі від HURMA «People Partner - стратегічний помічник керівника» Павло Маркасьян розповість про ключові ролі та стратегічні компетенції People Partner. А також поговоримо про вплив HR PP на прибуток компанії.
Коли? 31 жовтня, о 17:00
Вебінар безкоштовний.
Запис вебінару буде доступний лише 3 дні. Для учасників HURMA Community запис залишається.