uk
Керівники та HR регулярно дають зворотний зв’язок співробітникам, але як зробити так, щоб це призводило до позитивних змін в поведінці працівника?
Розглянемо правила, етапи, та техніки надання зворотного зв’язку на благодійному вебінарі від HURMA «Зворотний зв’язок - один із головних інструментів керівника та HR».
Коли? 18 серпня, о 17:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Скільки кандидатів втрачає ваша компанія через неякісну адаптацію?
Недостатньо знайти та найняти спеціаліста, необхідно якісно адаптувати його до процесів в компанії.
Як побудувати якісний процес адаптації поговоримо на благодійному вебінарі від HURMA «Успішна адаптація новачків».
Коли? 4 серпня, о 17:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
MASTERMIND та PEER-TO-PEER - це інструменти, що допоможуть вам подивитися на проблему з іншого боку і побачити нові варіанти вирішення питань.
На благодійному вебінарі від HURMA «MASTERMIND чи PEER-TO-PEER. Знайомство з інструментами» cпікер познайомить нас з кожним інструментом більш детально, дасть відповіді на питання і допоможе обрати, що з цього вам більше підходить.
Коли? 19 липня о 17:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Компетенції - це набір поведінкових реакцій, які відрізняють більш успішних співробітників від менш успішних.
Обговоримо різні моделі компетенцій та процес їх впровадження в компанії на благодійному вебінарі від HURMA: «Як впровадити модель компетенцій в компанії».
Коли? 7 липня о 13:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Сертифікація підтвердить ваші знання на міжнародному рівні, а також знадобиться у випадку працевлаштування в європейську компанію.
Як підготуватися до сертифікації самостійно та які переваги надає її складання дізнаємося на благодійному вебінарі від HURMA: «Сертифікація HRCI. Як підготуватися і скласти самостійно».
Коли? 30 червня о 13:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
У вашій компанії є мобілізовані чи ті хто покинув місто/країну/компанію? Зламали голову ким замінити та хто буде виконувати функціонал? Потрібно швидко навчити та адаптувати? Ми знаємо, що таке болить багатьом, навіть якщо у вас існує кадровий резерв.
Розглянемо інструменти, які точно допоможуть швидко підготувати персонал на ключові позиції для бізнесу на благодійному вебінарі від HURMA: «Швидка адаптація персоналу під час війни».
Кожен з нас зустрівся зі складнощами і їх вирішенням протягом останніх місяців, але яка стратегія ставлення до подій буде найкращою у довгостроковій перспективі?
Познайомимося з рositum підходом та його принципами, дізнаємося як бачити цілісну картину того, що відбувається і як допомогти самим собі стати більш гармонійними на благодійному вебінарі від HURMA: «Positum підхід в житті та бізнесі: як тримати баланс».
Коли? 19 травня о 13:00.
Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту
Війна змінила “плюшки”, якщо раніше страхування співробітників було однією з переваг, то зараз це must have.
Як зорієнтуватися в страхуванні під час війни і обрати страхування, що справді буде корисним, обговоримо під час голосового чату від HURMA: «Страхування під час війни».
Коли? 19 квітня о 13:00.
Де? Закритий telegram-чат “Make HR not war”.
Подати заявку на вступ до чату: https://t.me/+kjPm1yGweVo2MjUy
Якщо у вас виникли складнощі, звертайтеся до адміністратора https://t.me/seal08
Як змінився ринок праці за понад місяць повномасштабної війни? Куди ми рухаємося і що буде далі? Як HR-у поводитися в нових умовах? Усі ці питання обговоримо з Павлом Маркасьян на благодійному вебінарі HURMA System: «Роль HR в IT-компаніях під час війни».
Коли? 7 квітня о 14:00.
Вебінар благодійний, ви можете зробити будь-який благодійний внесок, усі кошти будуть передані на потреби ЗСУ.
Згідно з дослідженням Deloitte, 48% людей Z-покоління та 44% міленіалів постійно відчувають тривожність. Це пов’язане з невизначеністю майбутнього, COVID-обмеженнями, несприятливими економічними та політичними подіями.
Швидке поширення тривожності серед співробітників та орієнтація на сильного лідера є головним болем HR-фахівця. Паніка по ланцюжку передається від топ-менеджера всім іншим. Це вкрай складно контролювати, тому що співробітники бачать поведінку керівника та мимоволі повторюють її.
Коли? 03 березня о 10:00.
Вебінар безкоштовний після реєстрації.
❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.