uk
Специально для тех, кому неудобно учиться очно – наши онлайн-курсы в действии! Все, что нужно – связаться с нами!
Связь: тел./viber (067)4883153,т. (048)703 63 06
Адрес:Одесса,ул.Канатная,42,оф
филиал:пос.Котовского, Киев, Измаил
Світ перевернувся. І тут або крутитись разом, або програти.
Зараз ключове питання, що робити?
Будемо відверті не знає ніхто. Але діяти треба блискавично і чітко.
Тому
✔️Ми зібрали для Вас команду експертів, які проходять шлях трансформації у своїх компаніях і готові ділитись без прикрас усім, що вдається зробити і які рішення доводиться приймати для ефективності.
✔️Обрали свідомо HR експертів різних галузей і масшабів, але тих які мають дотичність до прийняття рішень і чия експертиза буде цінна кожному HR.
✔️Не буде теорії чи базової інфлрмації - її ще просто не придумали під даний формат ситуації! Лише живий досвід, реальні кейси, пряма мова в режимі на тут і тепер.
✔️Рішення без прикрас і гриму.
✔️А також гарячі аналітичні прогнози куди рухається ринок, чого чекати від економіки і як це вплине на бізнес та нашу HR сферу.
? Подія організовується спільно з Громадська рада при управлінні персоналом Львівської міської ради.
? Частина виручених коштів буде перерахована на закупку комплекти захисного одягу для бригад екстреної медичної допомоги
Модератор - Оксана Щур-Шахова, Founder Lviv HR Solutions
Хто ж наші експерти?
Цвіркун Галина, CHRO міжнародного холдингу Meest (HRD Meest Express, Meest International, Meest IT)
Мар'яна Івашина, Керівник служби навчання і розвитку персоналу Галичфарм Корпорації “Артеріум”.
Ясміна Шаалан Ільницька, HR-директор компанії “ПРОФІЦЕНТР КВІТКА”, експерт в моделюванні бізнес-процесів, спеціаліст HRIS.
Анна Мацюк, Засновник І СЕО ЮРИДИЧНОЇ КОМПАНІЇ «ЗАХИСТ ВЛАСНОСТІ» (Основна діяльність компанії комплексний супровід бізнесу)
Запрошуємо Вас прийняти участь у зустрічі #behealthy with EBA Odesa, яка відбудеться в ОНЛАЙН форматі.
Тема: “5 способів як зберегти рівновагу в умовах глобальної невизначеності”.
Коли? 26 березня 2020 року, 16:00-18:00.
Де? ОНЛАЙН на ресурсі Zoom.us за умови попередньої реєстрації на сайті.
Сьогодні ми всі зіткнулись з необхідністю бути ізольованими та наданими 24/7 самим собі. Світ стає іншим та вимагає від нас негайних змін у незвичних напрямках. Однак, ми знаємо, що неминучею реакцією на зміни є стрес…Розібратись у тому, це добре чи погано, ми спробуємо на нашому вебінарі!
Поговоримо про те, як допомогти собі тут і зараз через активну увагу на 3 рівнях ресурсу:
✔️ Фізичному (тіло);
✔️ Емоційному (взаємини з собою та іншими);
✔️ Соціальному (як залишатися соціально активним в ізоляції).
Спікери: Ольга Красіна, психоаналітик, HR BP в 4Service Ukraine, автор програм з психічного здоров’я.
Микита Міхалко, wellness-експерт, інструктор з тайського йога-масажу та процесуальний психотерапевт.
Вебинар "Воркшоп - метод развития корпоративной культуры"
Сталкиваетесь с тем, что корпоративные ценности не объединяют коллектив? Хотите, чтобы менеджеры транслировали ценности, а сотрудники были привержены компании? Какие есть механики проведения воркшопа, чтобы повысить вовлеченность персонала? Вас просят провести воркшоп и развивать корпоративную культуру? Тогда сделаем это вместе.
Всего за 120 минут я поделюсь опытом, который накоплен годами. Это время даст понимание как организовать и качественно провести воркшоп.
Проводит Оксана Гринь - Сертифицированный бизнес-тренер, HR-консультант.
Опыт в сфере HR более 7-ми лет, опыт работы корпоративным бизнес-тренером, внедрение мероприятий по мотивации персонала на предприятиях с численностью 1 000 – 12 000 чел, разработка проектов по обучению персонала, по геймификации, проведено более 24 аудитов системы KPI, проведение воркшопов по вовлеченности персонала, разработка KPI и мероприятий по их достижению, опыт в построении HR-структур, более 2 лет опыта в массовом подборе персонала.
Что вас ждет на вебинаре?
- Структура и методика проведения воркшопа.
- Как внедрить результаты после воркшопа?
- Digital для проведения воркшопа с нулевым бюджетом.
- Ответы на вопросы и кейсы из практики.
Ну и что же в результате?
Именно это должно Вас волновать, если Вы хотите получить результат.
Тогда за 120 минут Вы получите:
- методические материалы;
- инструменты, которые помогут в проведении online воркшопа;
- технологию проведения воркшопа;
- разработаете план своего воркшопа.
Программа:
1. От общего к частному: способы декомпозиции целей компании.
2. OKR: преимущества и недостатки.
3. Особенности внедрении.
4. Связь с вознаграждением.
5. Сбалансированная система показателей (BSC).
6. Виды KPI.
7. Как сбалансировать систему KPI и сделать так, чтобы она работала на основную бизнес-цель.
8. Система KPI на примере отдела продаж (разрабатываем вместе и сравниваем с опытом компаний).
9. KPI: когда стоит связывать с вознаграждением.
10. KPI и OKR HR — примеры, практика.
11. OKR и KPI: за и против.
В современном обществе принято считать, что успех - это продвижение по карьерной лестнице и достижение новых высот. Развитие HR-а может измеряться количеством настроенных HR процессов в компании, степенью участия в стратегическом развитии бизнеса, количеством пройденных курсов обучения и участия в конференциях.
Есть ли предел и потолок развития? Что делать, если кажется, что достиг максимума? Менять профессию, сферу бизнеса или есть другие варианты?
ЦЕЛЬ МИТАПА:
- проанализировать альтернативные направления профессионального развития HR-а;
- определить навыки, которые стоит развивать.
КРАТКАЯ АДЖЕНДА:
1. План персонального развития для HR-ра, или как определить свои «профессиональные горизонты».
2. Какие варианты возможностей существуют в «профессиональном океане» для HR-ра, или как максимально плавно «переплыть».
3. Думай медленно, решай быстро, или какие навыки нужно развивать.
4. Как из HR-ра переквалифицироваться в Project manager, или с чего начать и какие «подводные камни» стоит учитывать.
Відповіді на ці та інші питання щодо застосування HR-метрик в управлінні персоналом Ви зможете отримати під час воркшопу Інни Косориги «HR-метріки. Оцінка ефективності в HR», який відбудеться 11 квітня 2020 р.
Протягом дня учасники ознайомляться з набором показників, які вимірюють результативність та ефективність наступних HR-процесів: підбір та найм, оцінка та розвиток, мотивація та стимулювання, управління талантами, тощо.
Формат воркшопу передбачає виконання практичних завдань, роботу з реальними кейсами, припрацювання актуальних питань управління персоналом.
Умови участі:
▪ при оплаті до 17 березня: 1 500 грн;
▪ при оплаті з 18 до 31 березня: 2 000 грн;
▪ при оплаті с 1 квітня: 2 500 грн.
Для 2+ представників від компанії - знижка 10%.
Дата воркшопу: 11 квітня 2020 р., з 10:00 до 17:00
Чи готові адаптувати новачків до вашої компанії?
Ми знаємо, як це зробити легко і ефективно!
Запрошуємо в наш HR Клуб, де ми з нашими партнерами поділимося кращими кейсами і практиками щодо адаптації персоналу.
Спікерами виступлять HRD Binotel і засновниця Sydorchuk Consulting Ірина Сидорчук, Head of PMO в IT-компанії ABM Cloud Богдан Чернявський, а також директор HR You Володимир Страшко.
26 березня 2020 року, з 18:30 по 21:30
м. Київ, проспект Перемоги, 38
Реєстрація: http://bit.ly/HR_adoptation
Ціна: 200 грн
Корпоративний клімат як ніколи важливий для досягнення високих результатів. Ми розповімо, з чого потрібно почати, щоб ваші співробітники відчували себе комфортно і розуміли місію і цінності вашої компанії.
Кількість місць обмежена!
Будь в тренді 2020 разом з #HR_You!