HR Director | HRIS/HRM система HURMA

Рейтинги

Вебінар "Мотивація 3.0: внутрішній вогонь"

Правильна мотивація – 50% успіху в будь-якій справі та дієвий інструмент для успішної реалізації цілей бізнесу. Кожну людину мотивують різні фактори й HR-менеджеру необхідно розуміти які саме. Hurma System запрошує вас на вебінар: «Мотивація 3.0: внутрішній вогонь», на якому ви зможете поглянути на мотивацію під іншим кутом.

Спікер вебінару – Віра Глушкова, HRD Anadea inc з 7-річним досвідом роботи. Віра - викладач профільного курсу в IT-школі LevelUp і амбасадор проєкту Goodo. Має різноманітний досвід роботи з людьми 20+ років: побудова корпоративної культури, психологічне консультування, маркетингові дослідження споживчої поведінки тощо.

На вебінарі обговоримо:

  • що таке мотивація 3.0 і чим відрізняється від всіх інших;
  • чому колишні інструменти традиційної мотивації в новій реальності працюють гірше або не працюють взагалі;
  • як зрозуміти, що пора переходити на нові форми мотивації;
  • розбір кейсу з життя.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 20 травня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Тренінг з нуля. Маршрутна карта для HR-фахівців"

Один з головних HR-трендів 2021 – це тренінгове навчання персоналу. Воно дає можливість розвинути у фахівців такі навички як лідерство, творчість, креативність і багато іншого. Приходьте на безкоштовний вебінар Hurma System і дізнайтеся все і навіть більше про створення тренінгів у компанії.

Спікер вебінару – Любов Прядко, керівник напрямку навчання та розвитку персоналу компанії Ciklum c 10-річним стажем у навчанні дорослих. Займалася навчанням персоналу в компаніях сфери фінансового консалтингу та IT. Сертифікований фасилітатор agile-команд ICAgile, член міжнародної асоціації фахівців з розвитку персоналу (Association for Talent Development).

На вебінарі Любов обговорить наступні теми:

  • Зняття тренінгового запиту
  • Знати. Робити. Відчувати. Як визначити цілі тренінгу?
  • На що звертати увагу при роботі з зовнішніми тренерами
  • Як створити тренінг внутрішніми силами
  • Створення навчального досвіду під час події
  • Оцінка тренінгової ефективності

Коли? 13 травня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "ТОП 5 помилок при впровадженні OKR"

«А давайте працювати за OKR-ами», – кажуть натхненні та мотивовані керівники, прочитавши одну чи дві книги з Objectives and Key Results. Однак, впровадження OKR тільки здається простим і швидким процесом, але насправді допускається велика кількість помилок, що метод не дуже ефективно працює, а співробітники розчаровуються у правильному підході. 

Хочете дізнатися про найрозповсюдженіші помилки, які припускають компанії під час впровадження OKR і як можна їх уникнути? Тоді приходьте на безкоштовний вебінар Hurma System: «ТОП 5 помилок при впровадженні OKR», який проведе експерт з OKR – Костянтин Коптелов. 

Костянтин Коптелов – автор книги "Порядок в Хаос (OKR)", MBA, TEDx speaker, ментором бізнес-інкубаторів, спікер популярних конференцій з управління проєктами та бізнесом. Він займався побудовою управління процесами й проєктами в IT-компаніях, стартапи, агрокомпаніях, на заводах, в мережах громадського обслуговування та медичних установах, дистриб'юторських і роздрібних компаніях.

На вебінарі Костянтин розповість:

  • до чого призводить самостійне впровадження OKR;
  • звідки "ростуть ноги" у більшості невдалих впроваджень OKR;
  • типові помилки при впровадженні OKR;
  • що робити, щоб уникнути помилок. 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Коли? 12 травня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

Вебінар "Вибудовуємо систему People Management: модель 4х4"

Дізнайтеся, як застосовувати системний підхід в управлінні людьми, які є рівні вибудовування процесів, з чого починати і як удосконалювати People Management в компанії на вебінарі Hurma System. Спікер вебінару Ольга Арлашкіна – HR-консультант, викладач, дослідник, ex-HRD. У Ольги 15 років практики у сфері управління людьми в організації в наступних галузях: освіта, виробництво, IT, банки, ритейл.

На вебінарі Ольга розповість про наступні теми:

  • системний підхід в управлінні людьми: враховує взаємозв'язку;
  • чотири рівні вибудовування процесів: стратегія, дизайн, технології, фідбек;
  • стейкхолдери системи: чотири основні ролі;
  • HR як партнер: дві ключові орієнтації. З чого почати? Як удосконалювати?

Коли? 29 квітня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

Мова вебінару - російська.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Деврел для HR у 2021 році"

Інженери несуть у зовнішній світ розповіді про свою експертизу і досвід. Вони роблять доповіді, пишуть статті, організовують заходи для інших інженерів. Люди слухають, переймаються, з більшою охотою відгукуються на пропозиції поспілкуватися щодо вакансії та допомагають збільшити охоплення інформації своїм сарафанним радіо. Це все деврел, і він може бути корисний для HR.

Приходьте на вебінар Hurma System і дізнайтеся, що таке деврел, яка від нього користь і які складнощі можуть виникнути у HR з деврелом – зокрема, як 2020 рік вплинув на зв'язку HR+деврел і як тепер з цим жити.

Спікер вебінару Олексій Долгушев – програмував машинний зір, робив різний маркетинг, керував проєктами та продуктами. Запустив SnowOne – Content-First Java-конференцію з Сибіру. Створив "Інженер заходить в бар" – онлайн-мітап для інженерів на професійно не інженерні теми. Засновник деврел-бюро "Долгушев і Сторожилов". Прагне зробити деврел індустріальним стандартом.

На вебінарі Олексій розповість:

  • що таке деврел;
  • яка користь від деврелу для HR;
  • в чому складнощі з деврелом для HR;
  • в чому особливі складності у 2021 році;
  • фреймворк деврелу для HR.

Коли? 22 квітня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Вебінар "Зворотний зв'язок за підсумками оцінки: формальність чи потужна зброя HR"

Конструктивний фідбек – потужний інструмент, який дає можливість співробітникам розуміти свої сильні й слабкі сторони. Під час надання зворотного зв'язку за підсумками оцінки, дуже важливо грамотно поєднувати похвалу співробітника за його досягнення і пропозиції, які допоможуть покращити роботу фахівця.

Хочете знати всі нюанси надання зворотного зв'язку співробітникам за підсумками оцінки? Тоді приходьте на вебінар Hurma System, який проведуть Тетяна Коломбет – директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів і Ольга Яковина Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta UA, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.

На вебінарі Тетяна і Ольга розкриють наступні теми:

  • зворотний зв'язок як обов'язковий елемент оцінки;
  • мета й структура зворотного зв'язку;
  • чи може бути зворотний зв'язок без запиту;
  • як від зворотного зв'язку, що просто інформує перейти до розвиваючого;
  • лайфхаки: які прийоми допоможуть провести зворотний зв'язок максимально ефективно.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 15 квітня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Курс "Управління талантами в організації"

Як грамотно керувати талантами? Яка стратегія підійде саме вашій компанії? Які інструменти стануть для вас найефективнішими?

Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання - запрошуємо вас на курс “Управління талантами в організації” від Hurma Academy. 

Протягом курсу ви розробите стратегію управління талантами для своєї компанії, а також отримаєте максимум інструментів і зворотний зв’язок від тренерів.

Живе спілкування зі спікерами, домашні завдання, шаблони документів і напрацювання спікерів чекають вас на курсі.

Після курсу ви зможете

  • Зрозуміти, які таланти потрібні вашому бізнесу для реалізації власної стратегії.
  • Визначити ключові групи стейкхолдерів і їхні потреби в HR-процесах і результатах.
  • Виділити ті інструменти оцінки персоналу, які будуть відповідати саме вашому бізнесу для вирішення поставлених завдань (360, Центри Оцінки, різноманітні тести).
  • Впровадити практику індивідуальних планів розвитку.
  • Використовувати метрики для побудови програм управління талантами.
  • Продумати підхід до формування Talent pipeline в організації.
  • Переосмислити процес Performance review.
  • Продумати систему наступництва талантів і механізм її впровадження.
  • А головне – об'єднати всі ці компоненти в єдину систему управління талантами саме в вашій компанії.

4 тижні, 8 занять, вівторок і п'ятниця, 19:00 - 21:00

Формат: живе спілкування зі спікерами, заняття проходитимуть в ZOOM

Мова курсу: російська, матеріали англійською

Старт курсу: 2 квітня

Подробиці та реєстрація за посиланням: https://hurma.work/academy/upravlenie-talantami-v-kompanii/

HR Competencies Day

20 квітня 2021 року в м.Київ відбудеться конференція HR Competencies Day, де сертифіковані фахівці розкриють ключові НR-компетенції через власний досвід. Організатор заходу - Асоціація HR Pro. 

Програма конференції побудована на моделі компетенцій SHRM Bode of Competency & Knowledge*. Кожен виступ — це окремий практичний кейс, в якому розкривається одна з ключових компетенцій. Це дає можливість глибше розібратися в самій моделі компетенцій та вибудувати власну траєкторію професійного зростання. 

У заході візьмуть участь: 

  • Катерина Ковалевська, SHRM-інструктор, Голова наглядової ради Асоціації HR Pro.
  • Наталія Добровольська, SHRM-SCP, HR Director SPD-Ukraine

Тема: «Зробити не можна відмовити: як пропонувати альтернативні рішення стейкхолдерам». 

Компетенція: «Консультація»

  • Олена Кича, SHRM-SCP, Head of People & Culture, Wirex – британська FinTech компанія

Тема: «Створення high performance культури в R&D центрі FinTech компанії. Досвід Wirex»

Компетенція: «Глобальна та культурна ефективність»

  • Анна Добринець, SHRM-SCP, HRD Imperial Tobacco Ukraine (part of Imperial Brands company)

Тема: «Комунікація - ключ до довіри»

Компетенція: «Комунікація»

  • Валентина Хандуріна, SHRM-SCP, Senior Consultant, Deloitte Ukraine

Тема: «Переосмислення питань винагороди співробітників»

Компетенція: «Критична оцінка»

  • Людмила Горова, SHRM-SCP, HRD of Agroprosperis Group

Тема: «HR-лідерство в організаціях, орієнтованих на фінансовий результат: промовчати або очолити?»

Компетенція: «Лідерство та навігація», «Управління відносинами»

  • Олена Яковенко, SHRM-SCP, Head of Talent Development & Training SQUAD

Тема: «Скільки коштуватиме харасмент у 2021»

Компетенція: «Застосування етичних норм», «Глобальна та культурна ефективність»

 

Реєстрацiя: http://hrcomp.com.ua

 

* SHRM - найбільша на планеті професійна HR-спільнота «The Society for Human Resource Management» (shrm.org), яка об’єднує понад 300 тисяч HR-професіоналів в 165 країнах. Партнер Асоціації HR Pro.

BUSINESS THINKERS FORUM'2021

2020-й перевірив український бізнес на швидкість реакції та міцність, виявивши тих, хто не пережив кризу, й тих, хто віртуозно осідлав хвилю під час шторму. У розумах та серцях власників та керівників успішних компаній живуть глобальні ідеї і навігатори їх реалізації на міжнародному рівні. У ритмі стрімких змін вони гостро відчувають, ЩО лідерам бізнесу потрібно робити, і ПРО ЩО важливо говорити саме зараз для нового етапу зростання завтра.

18 березня 2021 року, в рамках «BUSINESS THINKERS FORUM'2021: Лідерство. Стратегії. Принципи» в колі усвідомлених і результативних бізнес-мислителів України ми обговоримо головні челенджі майбутнього.

BUSINESS THINKERS FORUM'2021 це «антикрихкі» стратегії розвитку бізнесу, нові парадигми лідерства та принципи ефективного зростання компаній в умовах ідеального шторму.

1 день. 1 сцена. 5 панельних дискусій. 25 експертів

 

ПРОГРАМА ФОРУМУ:

GROWTH MINDSET TALK: Критичне мислення у парадигмі управлінських рішень?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Як управляти змінами і генерувати нові бізнес-стратегії?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: У чому особливість сприйняття челленджів і кризових ситуацій «по-українськи»?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Які лідери потрібні сьогоднішньому бізнесу?

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: Як створювати і впроваджувати інноваційні проекти у новій реальності?

 

Дата форуму: 18 березня 2021

Формат й місце проведення: Kиїв | Offline | Online

Посилання на сайт форуму для швидкої реєстрації: https://btf.kagroup.ua/

Вебінар "New Normal у внутрішніх комунікаціях – сторітелінг для бізнесу"

Внутрішні комунікації до коронавірусної  кризи складно було назвати ідеальними. Але неформальна корпоративна культура компенсувала недоліки формальної. Перехід в онлайн оголив слабкості цього підходу, зробивши їх істотними недоліками. І, відповідно, New normal вимагає нового рівня комунікацій і нових інструментів. Одним з них є бізнес-сторітелінг.

Чому бізнес-сторітелінг? Він відображає дещо інший підхід, працює з емоціями й смислами та допомагає відновити ту довіру, яку було втрачено багатьма компаніями. 

Що це за інструмент і як він працює, з якими аудиторіями - докладніше в вебінарі:

  • чому неефективні «докризові» інструменти внутрішніх комунікацій;
  • основні тренди, що вплинули на співробітників компаній, і необхідність переформатування комунікацій;
  • офлайн VS онлайн – чи можлива 100% взаємозамінність;
  • чому бізнес-сторітелінг;
  • основні принципи побудови надихаючих історій та секрети їхньої  захопливості.

Проведе вебінар Тетяна Пашкіна – фахівець з більш ніж 20-річним досвідом роботи. Була провідним менеджером в рекрутинговому агентстві понад 5 років і більш як 10 років займалася підбором, адаптацією і внутрішніми комунікаціями безпосередньо в компаніях. Майже 7 років займалася аналітикою ринку праці на rabota.ua та написала 1000+ статей на цю тему.

Крім того, Тетяна Пашкіна – автор курсу «Як знайти роботу своєї мрії», спікер профільних конференцій і бізнес-тренер. В останні роки допомагає людям у форматі кар'єрного консультування.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 8 квітня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter