uk
Освітня платформа StudyDive разом з електронною медичною системою Helsi запускає цикл психологічних вебінарів про те, як нам жити в нових реаліях карантину та кризи.
Перший вебінар буде присвячено новому світу і тому, як працювати з власними емоціями в ці турбулентні часи. На події поговоримо про:
Новий світ. Яким стає він та якими стаємо ми? Які ключі успіху з’являються у новому світі?
Як тримати емоції на стороні життя? Вчимося розуміти стрес і його наслідки. Тривога, страхи, паніка - як з цим працювати.
Вплив оточення на психологічний стан. Як подбати про інформаційну безпеку? Консолідовані емоції - як захищатись від не своїх потоків?
Радість, ясність, енергія, надія. Нові сенси. Де брати та як створювати?
Спікерка:
Юнона Лотоцька, українська науковиця, психологиня, дослідниця, експериментаторка. Провідна наукова співробітниця лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Автор «Теорії 10-ти виборів: психологія успіху та невдачі». Викладала в LVbS, kmbs, УКУ та інших провідних освітніх закладах, була авторкою програми EQ BootCamp СОЛЬ в Карпатах. Спікер TEDx Kyiv.
Коли: 1 квітня (середа), 19:00 - 20:00, онлайн, 200 грн
Програма вебінару:
19.00 - 19.45 - лекція
19.45 - 20.00 - сесія питань та відповідей.
!!! Вебінар буде проходити на платформі Zoom (https://zoom.us/download). В день проведення події (за ГОДИНУ до початку) ми надішлемо вам на пошту
В кризис приходится экономить буквально на всем. У вас больше нет времени на рутину и неэффективные инструменты. HRM-система — то, что дает возможность специалисту по персоналу автоматизировать рутинные задачи и переключиться на более важные.
На вебинаре от Hurma вы узнаете:
✔️ Почему автоматизировать HR = экономить?
✔️ Какие модули должны быть в вашей HRM-системе, а за что вы переплачиваете?
✔️ CakeHR, Zoho People, BambooHR и Hurma: какие функции, недостатки и сколько это стоит.
Для кого вебинар?
HR-специалисты, которые еще не работали с HRM-системами.
HR-специалисты, которые активно используют систему, но хотят сделать свою работу еще продуктивнее.
Ждем вас 2 апреля в 18:00 по киевскому времени. Зарегистрироваться на вебинар можно по ссылке: https://forms.gle/a3obqTw1J4r79m8P8
Специально для тех, кому неудобно учиться очно – наши онлайн-курсы в действии! Все, что нужно – связаться с нами!
Связь: тел./viber (067)4883153,т. (048)703 63 06
Адрес:Одесса,ул.Канатная,42,оф
филиал:пос.Котовского, Киев, Измаил
Світ перевернувся. І тут або крутитись разом, або програти.
Зараз ключове питання, що робити?
Будемо відверті не знає ніхто. Але діяти треба блискавично і чітко.
Тому
✔️Ми зібрали для Вас команду експертів, які проходять шлях трансформації у своїх компаніях і готові ділитись без прикрас усім, що вдається зробити і які рішення доводиться приймати для ефективності.
✔️Обрали свідомо HR експертів різних галузей і масшабів, але тих які мають дотичність до прийняття рішень і чия експертиза буде цінна кожному HR.
✔️Не буде теорії чи базової інфлрмації - її ще просто не придумали під даний формат ситуації! Лише живий досвід, реальні кейси, пряма мова в режимі на тут і тепер.
✔️Рішення без прикрас і гриму.
✔️А також гарячі аналітичні прогнози куди рухається ринок, чого чекати від економіки і як це вплине на бізнес та нашу HR сферу.
? Подія організовується спільно з Громадська рада при управлінні персоналом Львівської міської ради.
? Частина виручених коштів буде перерахована на закупку комплекти захисного одягу для бригад екстреної медичної допомоги
Модератор - Оксана Щур-Шахова, Founder Lviv HR Solutions
Хто ж наші експерти?
Цвіркун Галина, CHRO міжнародного холдингу Meest (HRD Meest Express, Meest International, Meest IT)
Мар'яна Івашина, Керівник служби навчання і розвитку персоналу Галичфарм Корпорації “Артеріум”.
Ясміна Шаалан Ільницька, HR-директор компанії “ПРОФІЦЕНТР КВІТКА”, експерт в моделюванні бізнес-процесів, спеціаліст HRIS.
Анна Мацюк, Засновник І СЕО ЮРИДИЧНОЇ КОМПАНІЇ «ЗАХИСТ ВЛАСНОСТІ» (Основна діяльність компанії комплексний супровід бізнесу)
Запрошуємо Вас прийняти участь у зустрічі #behealthy with EBA Odesa, яка відбудеться в ОНЛАЙН форматі.
Тема: “5 способів як зберегти рівновагу в умовах глобальної невизначеності”.
Коли? 26 березня 2020 року, 16:00-18:00.
Де? ОНЛАЙН на ресурсі Zoom.us за умови попередньої реєстрації на сайті.
Сьогодні ми всі зіткнулись з необхідністю бути ізольованими та наданими 24/7 самим собі. Світ стає іншим та вимагає від нас негайних змін у незвичних напрямках. Однак, ми знаємо, що неминучею реакцією на зміни є стрес…Розібратись у тому, це добре чи погано, ми спробуємо на нашому вебінарі!
Поговоримо про те, як допомогти собі тут і зараз через активну увагу на 3 рівнях ресурсу:
✔️ Фізичному (тіло);
✔️ Емоційному (взаємини з собою та іншими);
✔️ Соціальному (як залишатися соціально активним в ізоляції).
Спікери: Ольга Красіна, психоаналітик, HR BP в 4Service Ukraine, автор програм з психічного здоров’я.
Микита Міхалко, wellness-експерт, інструктор з тайського йога-масажу та процесуальний психотерапевт.
Вебинар "Воркшоп - метод развития корпоративной культуры"
Сталкиваетесь с тем, что корпоративные ценности не объединяют коллектив? Хотите, чтобы менеджеры транслировали ценности, а сотрудники были привержены компании? Какие есть механики проведения воркшопа, чтобы повысить вовлеченность персонала? Вас просят провести воркшоп и развивать корпоративную культуру? Тогда сделаем это вместе.
Всего за 120 минут я поделюсь опытом, который накоплен годами. Это время даст понимание как организовать и качественно провести воркшоп.
Проводит Оксана Гринь - Сертифицированный бизнес-тренер, HR-консультант.
Опыт в сфере HR более 7-ми лет, опыт работы корпоративным бизнес-тренером, внедрение мероприятий по мотивации персонала на предприятиях с численностью 1 000 – 12 000 чел, разработка проектов по обучению персонала, по геймификации, проведено более 24 аудитов системы KPI, проведение воркшопов по вовлеченности персонала, разработка KPI и мероприятий по их достижению, опыт в построении HR-структур, более 2 лет опыта в массовом подборе персонала.
Что вас ждет на вебинаре?
- Структура и методика проведения воркшопа.
- Как внедрить результаты после воркшопа?
- Digital для проведения воркшопа с нулевым бюджетом.
- Ответы на вопросы и кейсы из практики.
Ну и что же в результате?
Именно это должно Вас волновать, если Вы хотите получить результат.
Тогда за 120 минут Вы получите:
- методические материалы;
- инструменты, которые помогут в проведении online воркшопа;
- технологию проведения воркшопа;
- разработаете план своего воркшопа.
Программа:
1. От общего к частному: способы декомпозиции целей компании.
2. OKR: преимущества и недостатки.
3. Особенности внедрении.
4. Связь с вознаграждением.
5. Сбалансированная система показателей (BSC).
6. Виды KPI.
7. Как сбалансировать систему KPI и сделать так, чтобы она работала на основную бизнес-цель.
8. Система KPI на примере отдела продаж (разрабатываем вместе и сравниваем с опытом компаний).
9. KPI: когда стоит связывать с вознаграждением.
10. KPI и OKR HR — примеры, практика.
11. OKR и KPI: за и против.
В современном обществе принято считать, что успех - это продвижение по карьерной лестнице и достижение новых высот. Развитие HR-а может измеряться количеством настроенных HR процессов в компании, степенью участия в стратегическом развитии бизнеса, количеством пройденных курсов обучения и участия в конференциях.
Есть ли предел и потолок развития? Что делать, если кажется, что достиг максимума? Менять профессию, сферу бизнеса или есть другие варианты?
ЦЕЛЬ МИТАПА:
- проанализировать альтернативные направления профессионального развития HR-а;
- определить навыки, которые стоит развивать.
КРАТКАЯ АДЖЕНДА:
1. План персонального развития для HR-ра, или как определить свои «профессиональные горизонты».
2. Какие варианты возможностей существуют в «профессиональном океане» для HR-ра, или как максимально плавно «переплыть».
3. Думай медленно, решай быстро, или какие навыки нужно развивать.
4. Как из HR-ра переквалифицироваться в Project manager, или с чего начать и какие «подводные камни» стоит учитывать.