Рейтинги

Критичне мислення: як приймати ефективні рішення

Кожен із нас щодня стикається з рядом питань, які потребують ефективного розв’язку. І для великої частини проблем немає універсального алгоритму дій, а результат часто впливає і на вас, і на оточуючих.
І саме критичне мислення є тим інструментом, який допоможе обережно розкрити проблему, виявити "підводні камені" (упередженість, маніпуляції та інші) і прийняти ефективне рішення. Нам важливо розпізнавати інформацію, раціонально аналізувати  й резюмувати. І саме цих навичок ми набуваємо, коли навчаємось мислити критично.

Про те, як розвивати у собі вміння критично мислити і навіщо це кожному поговоримо із Оксаною Судомир — практикуючим  HR та бізнес-тренером у Lviv HR Solutions.

Про що розповідатиме:
• чому важливо вміти стримуватись від поспішних висновків;
• навіщо бути гнучким й "виходити за рамки" зони комфорту;
• визначить "конкурентів" критичного мислення, його  основні парадигми й методи.

Кому послухати:
— Власникам бізнесу,
— HR-ам,
— Тренерам.

Зацікавили?
Реєструйся за посиланням:
https://2event.com/events/1858221

Коли?
26 травня 19:00

Де?
Online

Скільки?
250 грн/особа

Центр зайнятості. Можливості в період кризи

Пошук роботи чи працівників — як вічна рулетка. Ніколи не знаєш, що саме спрацює: особисті рекомендації чи мережеві сервіси. А, може, звернутись до рекрутера? І часто в переліку місць, де можна знайти працівника чи працедавця служба зайнятості займає доволі далеку позицію.

І дарма — у служби зайнятості є багато можливостей та інструментів⚒, про які ми навіть не підозрювали. Про всі можливості співпраці розповість Наталія Когут Наконечна — начальниця відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Львівського обласного центру зайнятості.

Кому буде цікаво:
— рекрутерам;
— HR;
— власниками бізнесів.

Про що розкажуть:
• про перелік послуг служби зайнятості;
• про інструменти використання бази шукачів роботи та бази вакансій;
• кейси застосування окремих можливостей служби зайнятості у відповідності від запиту клієнта;
• про інструменти консультування та допомоги у пошуках роботи;
• про фінансову підтримку збереження робочих місць, діяльності бізнесу та безробітних.

Наша спікерка вже 20 років працює з різними напрямами послуг служби зайнятості і точно знає, де і як знайти роботу мрії.

Цікаво? Ми чекатимемо вас онлайн 21 травня о 19:00.
Вартість — 150 грн/особа.

Мастер класс "Почему все вакансии одинаковые?"

Почему все вакансии одинаковые? MarHR устраивает разборки!

Все мы были в шкуре кандидата: заходишь на работный сайт, а там снова «уютный офис, перспективы развития, коллектив дружный, ищем ответственных и всемогущих». А «приманка» в виде печенек на кухне заменяет EVP компании.

13-14 мая будем учиться отличать хорошие описания вакансий от плохих. Готовы?

Впереди 2 дня бесплатного онлайн мастер-класса от Тани Пичевой (HRD в Rocket Science), за которые вы узнаете:
— что бесит кандитатов в вакансиях и как убрать «маркетинг буллшит»,
— какие формулировки и ухищрения работают на привлечение.

А еще для вас будет одна мини-домашка с обратной связью от эксперта и бонусы за ее выполнение!

Ждем вас в эфире! https://bit.ly/2YL5m8c

Вебинар "Адаптация и онбординг сотрудников в условиях удаленной работы"

На вебинаре вы научитесь:

• формировать опыт взаимодействия сотрудника с компанией;

•  напрямую влиять на лояльность сотрудника, его приверженность корпоративной культуре и, что особенно важно для компании, на время, которое понадобится сотруднику для готовности в полном объеме и на высоком уровне реализовывать цели, задачи, соответствующие его позиции;

• автоматизировать процессы онбординга в условиях ограниченных ресурсов и кризиса.

Спикеры:

Лидия Рудева, более 7 лет опыта в People Management (HR generalist, People Partner, Product Owner) с широким спектром функций: настройка и улучшение процессов, процедур, on/off-boarding, обучение и развитие сотрудников, performance review, корпоративная культура, глобальные HR-проекты.

Роман Дронов, HR Process Development Manager Hurma System.

Программа:

1. Цели онбординга и адаптации. Отличаются ли они во время карантина/удаленной работы?
2. Важность организованного онбординга и адаптации. На что влияет качество онбординга и почему компанию должно это волновать?
3. Сложности удаленной адаптации. Что стоит предпринять для минимизации негативных последствий для компании и сотрудника?
4. Этапы удаленной адаптации. Как это может происходить: идеи и опыт.
5. Кейсы: онбординг сотрудников в зарубежных компаниях
6. Инструменты, которые помогут нам в адаптации новичков
7. Лайфхак: как упростить удаленную адаптацию сотрудника и причем здесь HRM система
8. Как Hurma помогла адаптировать новичков нашим клиентам

Стоимость:
0-250 грн. Все средства от продажи билетов мы передадим в БФ "Starenki" для борьбы с короновирусом

https://automatization.ticketforevent.com/

Q12 + онлайн-тимбилдинг = рост вовлеченности

Q12 + онлайн-тимбилдинг = рост вовлеченности

От того, насколько мотивирована команда, зависит прибыль и выживание бизнесов. В кризис вовлеченность каждого сотрудника определяет — ваша компания станет лидером, подмяв под себя рынок или не справится и закроется.

Безинициативные сотрудники, которые работают на автомате и не генерят новые идеи — это убытки для бизнеса.

На вебинаре вы узнаете:
—  Как оцифровать и работать с вовлеченностью в кризис

—  Почему ценности — это основной двигатель вовлеченности. Как диагностировать и прокачивать ценности в команде
—  Инструкция структурированного интервью
—  Тимбилдинг — это не ивент, а пошаговый процесс. Как его выстроить?
—  KPI онлайн-тимбилдинга, как способа мотивации

—  Проблемы повышения вовлеченности на удаленке
—  Автоматизация главного инструмента для повышения вовлеченности во время удаленной работы.

Все участники после вебинара получат Анкету для опроса Q12+1 

О спикерах: 

Алексей Самулёв — основатель группы компаний Q-TEAM, Questoria.ua, Fort Boyard.kh 

  • 1173 ивента за 2019 год, в основном — командообразующие
  • Единственный знаток из Украины в элитарном телеклубе «Что? Где? Когда?», обладатель 2 хрустальных атомов
    • Трансформатор понятия “тимбилдинг”
  • Билдит тим McDonald's, Райффайзен Банк Аваль, Toyota, 95 квартал, Carlsberg, METRO Cash & Carry, EPAM, ЛУН, OTP Bank, Nestlé, Puma, Danone, JYSK, SoftServe и других топовых компании.

Роман Дронов —  HR Process Development Manager Hurma System

7 мая, 18:00, online, free

Регистрация - http://q-team.info/reg

Online-ивент HR-марафон #5

Тематика online-івенту HR-марафон #5

  • як оцінювати ефективність співробітників, що працюють віддалено, в різних сферах: агро, машинобудування, рітейл, фарма і інших;
  • як через відеоінтерв'ю оцінити компетенції кандидата;
  • на що зважати в поточній ситуації при оптимізації витрат, пов'язаних з персоналом;
  • як сформувати ціннісну пропозицію роботодавця;
  • як подбати про здоров'я своїх співробітників, і чому це вигідно усім;
  • як працює бренд роботодавця в кризу.

Чим online-івент буде корисний: учасники отримають стратегії оптимізації бізнес-процесів у кризу та зможуть укріпити бренд роботодавця. Вони також навчаться  мотивувати віддалену команду та освоять антикризовий менеджмент.

Захід проходить онлайн. Організатори подбали про те, аби надати учасникам максимальний ефект присутності за рахунок трансляції на декілька камер та онлайн-монтажу в режимі реального часу. Учасники зможуть поставити питання спікерам, написавши їх в чат, а ведучий-модератор озвучить. Знайти партнерів та отримати пораду від інших HR-експертів учасники зможуть в окремому нетворкінг-чаті. В цьому ж чаті відбудуться консультації спікерів івенту, кожен учасник зможе поставити питання експерту та розібрати свій кейс.

 

Кризис в сфере HR. Как оставаться востребованным в текущих реалиях?

MarHR провели опрос среди HR и экспертов и узнали, как разные отрасли переживают карантин.

7 мая состоится вебинар-диалог с подведением итогов, о том:
— Как меняется рынок труда: сокращения, подбор или стоим на месте?
— Как изменится роль и функции HR в этом году?
— Какие навыки понадобятся HR-у сейчас и в будущем?

После подведения итогов — открытое обсуждение, на котором участники вебинара будут говорить о насущных профессиональных проблемах, о наблюдениях за рынком, о том как быть HR-ом в современных реалиях и какими знаниями и навыками нужно обладать. Ведь, только в диалоге многое становится очевидно.

Ждем вас в эфире — https://bit.ly/2VUuYOs

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter