Рейтинги

Корпоративна культура та залученість персоналу

Варто пройти курс, якщо:

Компанія формується або переходить на наступний етап розвитку, ви не маєте описаних цінностей та корпоративної культури

Низькі показники залученості та eNPS. Різні департаменти по-різному сприймають новини компанії

Систематичні конфлікти між департаментами. Складається враження, що кожен з них має власну корпоративну культуру

Зміна керівництва та/або ТОП-менеджменту компанії. Зʼявляються нові цінності, корпоративна культура не відповідає тій, яка була раніше

Старт: 23 березня

Деталі та реєстрація: https://academy.hurma.work/corp-culture
Peer-to-peer «Performance Management System»

Ми дещо видозмінили формат:
- запрошуємо досвідчених експертів на зустрічі, щоб вони були більш насиченими,
- назначаємо теми зустрічей. Ми вже говорили про складні кейси в зустрічах 1:1 та про складні комунікації.

 

Найближча зустріч: 21 лютого

Кількість учасників: до 12

Вартість: 300 гривень

Реєстрація: https://academy.hurma.work/p2p

One-to-one мітинги в роботі HR

Старт: 28 листопада

Розклад: понеділок, середа, тривалість навчання: 2 тижні

Локація: ZOOM

Формат: Онлайн-заняття з обов'язковою практикою, домашні завдання

Реєстрація: https://academy.hurma.work/1to1

На курсі ви:

Дізнаєтесь чи може HR проводити one-to-one з усіма і як часто це треба робити

Ознайомитесь з варіантами впровадження 1-2-1 як системи

Попрактикуєтесь проводити 1-2-1 в безпечному середовищі зі своїми колегами

Попрацюєте над реальними кейсами

Благодійний вебінар «Чи варто планувати наступництво в компанії? Практика succession менеджменту»

Що таке succession management? Кому в компанії він насправді потрібен?

На благодійному вебінарі від HURMA «Чи варто планувати наступництво в компанії? Практика succession менеджменту» поговоримо про впровадження системного планування наступництва в компанії, помилки та успішні кейси. 

 

Коли? 27 жовтня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

 

Відкриті Гумористичні Ігри

Івент-агенція SERIOZNA.AGENCY вже більше 10 років є експертом в сфері корпоративного відпочинку та тімбілдингів. SERIOZNA.AGENCY працює з такими компаніями, як: Genesis, SoftServe, Kuna, KPMG, Innovecs, Ukrainian Agroholding, Passtrans та багатьма іншими українськими та світовими компаніями. На меті агенції допомагати колективам перетворюватися в міцні та дружні команди. психолог і викладач студії імпровізації

На відкритих Гумористичних Іграх, які  SERIOZNA.AGENCY  проводить сумісно з Hurma Academy ви зможете абсолютно безкоштовно протестувати на собі формат Гумористичних Тімбілдингів і дізнатися, як прокачати та зміцнити свою команду за допомогою гумору та фану.

Коли? 29 вересня 17:00-18:00

Вартість: безкоштовно

Реєстрація: https://forms.gle/dm8tKKAM5NPh3pzT9

Благодійний вебінар «Резильєнтність як перевага українських спеціалістів»

Українська резильєнтність – приклад стійкості для усього світу. Розвиток цієї навички - це ідеальна можливість підвищення нашої вартості на світовому ринку праці.

На благодійному вебінарі від HURMA «Резильєнтність як перевага українських спеціалістів» поговоримо про те, що таке резильєнтність, яка її роль в компанії і в житті та як її використовувати на свою користь.

Коли? 22 вересня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Відкрита рeer-to-peer група для HR та рекрутерів

Найближча зустріч запланована на 6 вересня

Зареєструватися: https://bit.ly/3e9twDo

Як проходять зустрічі:

  • Знайомство.  Збираємо групу 5-10 людей в ZOOM, знайомимося один з одним
  • Озвучення запитів та голосування. Ви можете долучитись маючи запит або щоб просто обмінятись досвідом з колегами.Після озвучення запитів від усіх бажаючих шляхом голосування група обирає тільки 2, які розбиратимуть сьогодні
  • Розбір двох запитів. 2 кола на кожен запит, під час першого є можливість уточнити всі деталі, які вас цікавлять, під час другого поділитись, що ви робили б на місці цієї людини

Результати зустрічей:

Благодійний вебінар «Мистецтво планування з мінімізацією часу та сил»

Затяжна війна потребує багато ресурсів, в тому числі наших внутрішніх ресурсів для того, щоб з усім цим впоратися. В той самий час ми хочемо бути ефективними на роботі, приносити користь своїй компанії. 

На благодійному вебінарі від HURMA «Мистецтво планування з мінімізацією часу та сил» поговоримо, як бути ефективними з мінімальними затратами сил та часу, які інструменти цілепокладання та планування вам в цьому допоможуть.

Коли? 8 вересня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Зворотний зв’язок - один із головних інструментів керівника та HR»

Керівники та HR регулярно дають зворотний зв’язок співробітникам, але як зробити так, щоб це призводило до позитивних змін в поведінці працівника?

Розглянемо правила, етапи, та техніки надання зворотного зв’язку на благодійному вебінарі від HURMA «Зворотний зв’язок - один із головних інструментів керівника та HR».

Коли? 18 серпня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Благодійний вебінар «Успішна адаптація новачків»

Скільки кандидатів втрачає ваша компанія через неякісну адаптацію?

Недостатньо знайти та найняти спеціаліста, необхідно якісно адаптувати його до процесів в компанії. 

Як побудувати якісний процес адаптації поговоримо на благодійному вебінарі від HURMA «Успішна адаптація новачків».

Коли? 4 серпня, о 17:00.

Вебінар благодійний, щоб взяти участь необхідно зробити будь-який внесок, усі кошти будуть передані для купівлі ноутбуків та іншої техніки для ЗСУ. Деталі будуть надіслані учасникам на пошту

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter