HR Business Partner | HURMA – автоматизация HR, рекрутинга и OKR в одной системе- Страница 2

Рейтинги

Вебінар "Автоматизація неминуча: як Hurma розв'язує проблеми рекрутерів"

Ви рекрутер і бачите нормований робочий день тільки у снах, бо в інший час зайняті пошуком кандидатів на +100500 нових вакансій? Дізнайтеся, як розв'язувати ці проблеми, зберегти нервові клітини та заощадити 300+ робочих годин на вебінарі Hurma System: «Автоматизація неминуча: як Hurma розв'язує проблеми рекрутерів».

Ми на реальних прикладах і кейсах розповімо про всі переваги автоматизації рекрутингу в Hurma, а саме:

  • як зібрати вірну інформацію від Hiring manager і не згаяти час;
  • як мінімізувати завдання зі збору відгуків, розміщення вакансії та інших цікавостей;
  • як навчитися збирати та аналізувати дані, використовуючи воронку рекрутингу;
  • як встигати дати фідбек всім кандидатам і випити чашечку кави;
  • як зберігати всю інформацію про кандидатів зручно і безпечно, не використовуючи мільйони табличок;
  • як робити глибокі аналітичні звіти й не бути при цьому гуру Excel;
  • як мотивувати співробітників залучати своїх знайомих і друзів до відгуків на вакансії без мільйону нагадувань.

Спікер: Роман Дронов, HR Process Development Manager Hurma System

Коли? 25 березня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

Створіть свій ідеальний рекрутинг з Hurma System 😉

Hurma Academy запускає курс "Управління талантами в організації"!

Як грамотно керувати талантами? Яка стратегія підійде саме вашій компанії? Які інструменти стануть для вас найефективнішими? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання – запрошуємо вас на курс “Управління талантами в організації” від Hurma Academy.

Протягом курсу ви розробите стратегію управління талантами для своєї компанії, а також отримаєте максимум інструментів і зворотний зв’язок від тренерів. Живе спілкування зі спікерами, домашні завдання, шаблони документів і напрацювання спікерів чекають вас на курсі.

Дізнатися деталі та зареєструватися: http://bit.ly/3cdxtTQ.

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "Чи можна уникнути вигорання або ж це норма життя?"

Як зрозуміти, що ви на межі вигорання? З чого починається процес чи це чинник, що активується абсолютно неочікувано і найгірший момент? А якщо процес розпочався, чи можна якось його зупини чи варто прийняти і піти у відпустку на рік?

Hurma System запрошує вас на вебінар “Чи можна уникнути вигорання або ж це норма життя?”, який проведе Надія Недорезова – коуч, тренер, експерт з підбору персоналу з 13-річним досвідом, а також управлінським досвідом вибудовування процесів підбору персоналу з нуля в компанії Rambler Group.

Надія є автором декількох програм по підбору персоналу, а також адаптації, мотивації та розвитку персоналу. Серед її випускників – співробітники компаній: Booking, Яндекс, Ростелеком, Зв'язковий, Газпромбанк, Devino Telecom, Lovit, Центр-Інвест та інші. Крім того, вона запрошений тренер компаній Сбербанк, Мегафон, Тінькофф, Mail.ru Group. Працює Надія на чотирьох ринках: Росія, Україна, Білорусія, Казахстан.

На вебінарі Надія Недорезова поговорить про наступні теми:

  • вигорання, токсичність і агресивний фідбек - як відрізнити одне від іншого;
  • вигорання як зламана мотивація;
  • вигорання як рутина;
  • роль біохімії у вигоранні;
  • засоби захисту від вигорання.

Мова вебінару – російська. 

Коли? 1 квітня о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Hurma Academy запускає курс "Управління талантами в організації"!

Як грамотно керувати талантами? Яка стратегія підійде саме вашій компанії? Які інструменти стануть для вас найефективнішими? Якщо ви шукаєте відповіді на ці питання – запрошуємо вас на курс “Управління талантами в організації” від Hurma Academy.

Протягом курсу ви розробите стратегію управління талантами для своєї компанії, а також отримаєте максимум інструментів і зворотний зв’язок від тренерів. Живе спілкування зі спікерами, домашні завдання, шаблони документів і напрацювання спікерів чекають вас на курсі.

Дізнатися деталі та зареєструватися: http://bit.ly/3cdxtTQ.

Вебінар "Гейміфікація – найкращий друг HR: навіщо співробітникам грати"

Гейміфікація – відмінний метод для нематеріальної мотивації співробітників з використанням прийомів і інструментів, аналогічних тим, що застосовуються в комп'ютерних іграх. Гейміфікація в HR-сфері допомагає розбавити рутинну робочу атмосферу інтерактивами, тим самим підвищити залученість і ефективність співробітників.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Гейміфікація – найкращий друг HR: навіщо співробітникам грати», який проведе Ксенія Шаповалова.

Ксенія Шаповалова – креативний директор employer-брендингового агентства makelove з 5-річним досвідом роботи. Вона викладає на курсах «Діджиталізація HR» в школах MACS і «makelove school».

На вебінарі Ксенія розповість:

  • що таке гейміфікація: черговий маркетинговий прийом або тренд;
  • основні прийоми та ігрові механіки для навчання, розвитку і залучення співробітників;
  • гейміфікація з психологічної точки зору: чому всі люблять грати;
  • приклади крутих HR-кейсів з гейміфікації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Мова вебінару – російська. 

Коли? 4 березня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації

Стрес та вигорання в HR: неминучий факт чи керований процес

Стрес та вигорання – теми, які будуть актуальними завжди, оскільки ритм життя сучасних людей дуже часто призводить саме до цих наслідків. Як застерегти себе від вигорання та подружитися зі стресом, дізнаєтеся на вебінарі Hurma System: «Стрес та вигорання в HR: неминучий факт чи керований процес».

Спікер вебінару Анна Метельська – HR-консультантка з більш як 16-річним досвідом роботи в бізнесі, фасилітаторка, засновниця коучінг студії «Крок-за-кроком» та консультантка з психічного здоров'я в організаціях. Також Анна – співзасновниця проєкту «Mental Health for Business» та першої всеукраїнської конференції «Mental Health and Emotional Wellbeing for Business»

Основні тези вебінару:

  • 5 способів піклування про себе
  • Чого у стресу погана репутація? Коротко про фізіологію стресу
  • Як пов'язані стрес і вигорання?
  • Що ховається за словом «вигорання» (burnout)? Хто вигорає першими в організації?
  • Компонента вигорання за Маслач/Джексон.
  • 3 виміри вигорання та 4 стадії вигорання і як їх діагностувати?
  • Від чого вигорають найлюдяніші з людей - HR-и?
  • 5 способів самодопомоги: чим я можу допомогти собі сама/сам, а коли варто звернутися за допомогою до фахівця. Способи відновлення на кожній стадії вигорання

Коли? 25 лютого о 17:00.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Вебінар "Тренди брендингу роботодавця 2021"

Минулий рік для більшості з нас пройшов зовсім не так, як ми планували. 2020-й перевернув з ніг на голову ринок праці, бізнес і HR-стратегії.

Але озираючись на прогнози трендів, які робили експерти з брендингу роботодавців на початку минулого року, ми бачимо, що більшість з них виправдалися: ставлення до персоналу стало більш людяним, компанії почали турбуватися про ментальне здоров'я своїх співробітників, HR діджиталізувався, фокус змістився на внутрішній брендинг. Пандемія тільки їх пришвидшила і, звичайно, зародила нові.

Приходьте на вебінар Hurma System та дізнаєтеся найактуальніші тренди брендингу роботодавця 2021:

  • поляризація потреб талантів;
  • нові цільові аудиторії бренду роботодавця;
  • нові способи взаємодії бренду роботодавця з цільовими аудиторіями;
  • персоналізація ціннісної пропозиції роботодавця;
  • управління діджіталізованим досвідом співробітника;
  • створення спільнот амбасадорів бренду роботодавця.

Спікер вебінару Ірина Примак – CEO консалтингової компанії «Do Marketing» (Employer Branding Consulting) і маркетолог з 23-річним досвідом, більше 5 з яких у сфері HR-маркетингу. Ірина – сертифікований консультант з брендингу роботодавців (Universum Certified Employer Branding Professional, 2020) і член журі премії HR-бренд Україна 2020. Також вона веде в Facebook найбільшу тематичну групу з 6700+ підписниками – «Маркетинг для HR».

Коли? 11 лютого о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Інформаційний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

Навички 21 сторіччя: які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям

Запрошуюємо вас на вебінар «Навички 21 століття: дискусія про те, які співробітники та моделі компетенцій потрібні сучасним компаніям». На вебінарі ви дізнаєтеся відповіді на наступні питання:

  • найзатребуваніші сьогодні компетенції – що ми в них вкладаємо;
  • потреби компаній в розробці моделей компетенцій – запит на актуальність, широке охоплення і нові формати;
  • скільки компетенцій має бути в моделі – з точки зору їх оцінки та бізнес-цілей;
  • компетенції VS цінності – як співвідносяться і чим вимірюються.

Спікери вебінару:

  • Ольга Яковина. Head of People Performance в iDeals Solutions, старший консультант Formatta, сертифікований асесор з більш ніж 10-річним досвідом в оцінці персоналу.
  • Тетяна Коломбет. Директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, експерт з оцінки персоналу з досвідом розробки систем оцінки та управління результативністю, а також аудиту та впровадження HR-процесів.

Коли? 21 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

 

Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії на remote work

У січні, разом з початком нового року приходить час проведення стратегічних сесій. Керівникам потрібно визначитися з цілями, розставити пріоритети, обрати ключові результати. Саме від цих чинників залежить, наскільки продуктивно й успішно для компанії пройде наступний рік.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Алгоритм проведення ефективної стратегічної сесії онлайн» з Костянтином Коптеловим, який відбудеться 14 січня. 

Костянтин – експерт з OKR, автор книги "Порядок в Хаос (OKR)", MBA, TEDx speaker, ментором бізнес-інкубаторів, спікер популярних конференцій з управління проєктами та бізнесом. Він займався побудовою управління процесами й проєктами в IT-компаніях, стартапи, агрокомпаніях, на заводах, в мережах громадського обслуговування та медичних установах, дистриб'юторських і роздрібних компаніях.

Вебінар буде корисний всім, хто планує стратегічну сесію з командою, але не розуміє як її структурувати та провести, щоб не перетворити в балаканину.

Коли? 14 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

Iнформацiйний партнер – Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Як перевіряти своїх співробітників: відкриті дані

Роботодавець, керівники та HR-менеджери повинні бути завжди впевнені в благонадійності як співробітників, так і кандидатів, тому що від цього залежить репутація компанії.

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Як HR використовують відкриті дані», який проведе Юлія Апіченок - керівник партнерського напрямку Опендатабот.

На вебінарі Юлія розповість:

  • що таке відкриті та публічні дані;
  • чому бізнес використовує відкриті дані;
  • як Опендатабот формує екосистему;
  • чому важливо перевіряти кандидатів на етапі онбордингу та моніторити співробітників;
  • як це працює.

Коли? 28 січня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

 

HR-дашборди: як почати говорити з бізнесом мовою цифр

HR-дашборд – інструмент, який є важливою частиною HR-звітності та основою для прийняття рішень. Якщо хочете знати все про HR-дашборди, приходьте на вебінар Hurma System і Work.ua: «Автоматичні HR-дашборди. Як почати говорити з бізнесом мовою цифр і скоротити кількість регулярних звітів».

Спікер вебінару – Євген Бондаренко, HRD «Медіа Група Україна» з 15-річним досвідом роботи у сфері HR, творець і ексдиректор Академії ДТЕК. Крім того, Євген ще й автор трьох бізнес-книг: «На старт. Книга для тих, кому судилося побудувати успішну кар'єру», «HR без бюджету. Робіть більше коштом меншого», «Успішний керівник» та автор першої в Україні навчальної програми з підготовки HR-аналітиків.

На вебінарі Євген розкриє наступні теми:

  • Проблема звітів, які ми робимо
  • Модель зрілості бізнесу по роботі з даними. А де ви є ви?
  • Прості питання про бізнес і чому ми не знаємо на них відповідей
  • Стара модель VS Нова модель роботи з даними
  • Приклади реальних HR-дашбордів
  • Навіщо потрібні автоматичні дашборди та як їх використовувати
  • З чого почати?

Коли? 23 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди

Hurma System запрошує вас на вебінар: «Командні ролі: як підвищити ефективність вашої команди». Вебінар проведе наш постійний гість Тетяна Коломбет – директор HR-консалтингової компанії Formatta UA, професійний рекрутер і експерт в оцінці персоналу.

Асистувати Тетяні буде Валерія Стрельчина, старший консультант Formatta UA, в HR-сфері з 2007 року. Валерія керує проєктами з підбору та оцінки співробітників від рівня фахівців до топменеджерів. Розробляє і реалізує стратегії пошуку і відбору з використанням оціночних інструментів, у тому числі діагностики командних ролей. За час роботи оцінила понад 400 менеджерів. Підбирає в команду такого співробітника, який підвищить ефективність відділу і компанії загалом. 

На вебінарі Тетяна Коломбет і Валерія Стрельчина розкажуть:

  • як підвищити ефективність топ команди з урахуванням типології ролей;
  • з яких швидко реалізованих кроків можна почати і як спланувати роботу «надовго»;
  • п'ять вад команди – головні проблеми, з якими стикається будь-яка команда, і способи їх вирішення;
  • які бувають командні ролі і як їх визначити;
  • чому однорідний склад топ команди – шлях в нікуди та чим корисна різноманітність ролей;
  • можливості та обмеження команд з різним розподілом ролей.

Коли? 8 грудня о 17:00 за київським часом.

Вебінар безкоштовний після реєстрації.

 

❗️Важливо❗️ Ми цінуємо особисте спілкування і надаємо слухачам можливість поставити питання спікеру безпосередньо. Запис вебінару буде доступний через 30 днів, після його проведення.

 

Спільний вебінар Hurma System і Work.ua

Work.ua – кращий ресурс для пошуку роботи, який щодня відвідує близько 160 000 користувачів. Якщо вам потрібно знайти співробітника або, навпаки, роботу, то в першу чергу ви згадаєте про Work.ua. Це найзручніший і найшвидший сайт з працевлаштування в Україні. Ті, хто хоча б раз користувався послугами Work.ua, підтвердять його ефективність.

 

Знайшли помилку? Натисніть Ctrl + Enter